Benio123o pl Wiki
Advertisement
Al-Kaba

Al-Kaba

Ptak w Al-Kabie obsiadujący zanieczyszczony odchodami czarny kamień

Al-Kaba - Święte sankruatium, świątynia islamu w Mekkce w Arabi Saudyjskiej którego centralny przedmiot kultu stanowi pochodzenia pogańskiego czarny kamień "Hadżar", święty kamień który Mahomet pozostawił z pozostałości pogaństwa w Kabbie stwierdzając że przyniósł go w to miejsce Archanioł Gabriel.

Muzłumanie dotykają, całują i oddają wszelką cześć czarnemu obiektowi, wymóg odbycia pielgrzymki do Kaby przez muzłumanina stanowi jeden z 5-ciu filarów islamu.

Muzłumanie wyznają że Al-Kaba jest centrum ziemi a ptactwo nie może latać nad Kabbą oddając cześć Allachowi. W rzeczywistości ptactwo nie tylko przeciwnie do wiary muzłumańskiej lata nad Kabbą ale i zanieczyszcza oraz obsiada górną część czarnego kamienia. Fałszywie twierdzenie odnośnie practwa nad Al-Kabą jest podobne do równie fałszywego islamskiego twierdzenia jakoby kot nie mógł stąpać po oryginalnym arabsko jęzczynym oryginale Koranu.

Klaudiusz Ptolemeusz (100-168 rok) relacjonował przed narodzinami Mahometa, że Kabba stanowiła centrum pogańskiego politeistycznego kultu religijnego 360 bóstw.

Mahometanie imitują pogan, Sura 39:3, Czarny Kamień – Costa, Smith, 2024, Lektor PL

Advertisement