Benio123o pl Wiki
Advertisement

Historia[]

Brazylia będąc historycznie Rzymsko Katolickim narodem w Ameryce Południowej, skażona jest przez korupcje i biedę społeczną, oraz niszczona przez negatywny kult sportu piłki nożnej, którego renoma jest dla kraju ważniejsza niż sam stan gospodarczy.

Jair Bolsonaro[]

Jair Bolsonaro

Jair Bolsonaro

Jair Bolsonaro - Protestancki Prawicowy zwolennik dyktatury wojskowej, popierający Augusto Pinocheta, zwolennik powszechnego dostępu do broni celem zwiększenia bezpieczeństwa kraju Brazylijskiego. Przeciwnik "równouprawienia" kobiet i mężczyzn, uważa iż problem takowy nie istnieje, wszelkie różnice płacowe są rekompensowane u kobiet urlopem macierzyńskim. Przeciwnik Aborcji. Przeciwnik istnienia ruchów sodomistycznych, homosekualizmu oraz małżeństw tej samej płci. Zwollenik ograniczenia wpływów organizacji ochrony środowiska na rzecz rozwoju wydobywzczego i przemysłowego. Zwollenik tortur. Przeciwnik nadmiernej ingerencji państwa w gospodarke, zachowując jako państwowe jedynie strategiczne firmy państwowe działające na polu wydowywczym. Zwollenik sojuszu z USA, przeciwnik Chin.

Zwollenik wprowadzenia jednego stałego niezmiennego podatku liniowego.

Od 2018 roku Jair Bolsonaro został prezydentem Brazylii wygrywając w wyborach demokratycznych.

6 września 2018 podczas wiecu wyborczego w mieście Juiz de Fora, prowadzący w sondażach Bolsonaro został zaatakowany będąc trzykrotnie raniony w brzuch nożem. Trafił do szpitala w stanie ciężkim, przeżył jednak zamach na swoje życie i nie został wyeliminowany.

Jair Bolsonaro potępia demokracje, słusznie pochwalając Juntę Wojskową Brazylii która rządziła krajem od 1964-1985 roku. Demokracje uznaje za nieskuteczną.

Pochwala Augusto Pinocheta i jego ratunek narodu Chilijskiego z 1973 roku. Jasir twierdzi, iż Pinochet powinien zabić nawet więcej ludzi, niż to zrobił.

"Jestem zwolennikiem dyktatury, demokracja nigdy nie rozwiąże poważnych problemów narodowych"

- Jair Bolsonaro, 1993 rok, "Conversations/Jair Bolsonaro; A Soldier Turned Politician Wants To Give Brazil Back to Army Rule", New York Times

Podczas swojej kampanii w 2018 roku twierdził że należy strzelać do Partii Pracującej - skrajnie lewicowej partii politycznej w przeszłości promującej teologie wyzwolenia w Brazylii, której kandydat był prezydentem kraju w 2003 roku.

Advertisement