Benio123o pl Wiki
Advertisement
Bryan Denlinger z żoną

Bryan Denlinger - Amerykański kultysta. Przywódca kultu odszczepieńczego od Rukmanityzymu i Baptyzmu skupionego w internecie w około swoich nauk. Wyróżniającymi się cechami kultu Denlingerystów jest zaprzeczenie i potępianie fundamentalnej chrześcijańskiej nauki o Trójjedności Bożej.

Chodzenie do kościołów na zgromadzenia jako budynków nawet mimo dobrej społeczności i pastrostwa jest "Rzymsko katolicką praktyką" i podważa zbawienie ludzi do nich uczęszczających (Mimo że sam Peter S.Ruckman uczęszczał do budynków kościelnych). Wierzący muszą przestać chodzić do budynków kościelnych.

"Nie mówi mi "mam dobry kościół, mam tu dobry lokalny kościół z dobrym głosicielem który wierzy w biblie KJV" - odprawiasz Rzymsko Katolicką praktykę czy chcesz to przyznać czy nie i musisz od tego odejść."

- Bryan Denlinger

"I muszę was zapytać, jeżeli wciąż nie jesteście przekonani co do opuszczenia waszych "Rzymsko katolickico-kultowych budynków" to muszę was zapytać: czy sprawdziliście czy naprawdę przyszliście do Boga jako upamiętani, złamani grzesznicy dla zbawienia poza prostytutką na 7-dmiu wzgórzach? Czy przyszliście do Niego jako prawdziwie złamani grzesznicy? Czy po prostu upamiętaliście się z waszych grzechów na przeciw ołtarza wyznającego w twoim, cytat: "protestancko-katolickim budynku"? I myślisz że uczęszczanie do kościoła cię zbawi? Musisz sprawdzić samego siebie, zobaczyć czy jesteś prawdziwie zbawiony jeżeli nie jesteś teraz przekonany że wszystkie drogi prowadzą do Rzymu."

- Żona Bryana Denlingera

Rasistowskie potępienie małżeństw różnych ras i narodowości między sobą; Bóg nie błogosławi mieszanych małżeństw oraz nienawidzi mieszane małżeństwa. Absurdalne twierdzenie że biblia nie naucza zbawienia z łaski przez wiarę "w żadnym czasie i dyspensacji" oraz że Protestancka reformacja była Rzymsko Katolickim oszustwem. Ruch jest ruchem KJV Only.

"Jakim wiadrem szumowin jest używanie współczesnego ojczystego języka, wiecie, jak ohydna jest osoba - on umyślnie żeni się z kobietą w między rasowym związku wiedząc że to smuci jego ojca i matkę. To dlatego Bóg go znienawidził; pogardził swoim pierworództwem w graniach swojego mieszkania, pogardził tym i popełnił mieszane małżeństwo. I Bóg napisał dwa razy w biblii KJV "ja nienawidzę Ezawa"."

- Bryan Denlinger

"Oni wszyscy pracują razem ludzie, obudźcie się, protestanci i katolicy są tacy sami tak jak mówiliśmy. (...) To oszustwo trwało od wieków że protestanci są jakoś inni od Rzymskiego Katolicyzmu - to wszystko tylko zasłona parowa, ludzie dostają się tam myśląc że wychodzą z Kościoła Rzymskiego a wciąż w nim są."

- Bryan Denlinger

Mimo że Denlinger twierdził w przeszłości że wiara w czas wystąpienia pochwycenia nie ma związku ze zbawieniem, obecnie naucza że wierzący wyznający każde inne wysępienia pochwycenia niż pre-trib rapture są niezbawieni.

"Pochwycenie mające miejsce przed czasem utrapienia Jakuba jest główną, główną doktryną. W rzeczywistości odnosi się do zbawienia. Więc wy wszyscy będący tam post-tribowcy, wy post-trib heretycy którzy przez lata i lata mówiliście "to nie jest problem, to nie jest ważne" - kłamaliście. To nie Duch Święty mówiący przez was."

- Bryan Denlinger

Advertisement