Benio123o pl Wiki
Advertisement

Katolicki celibat - nauka demonów praktykowana przez kościół Rzymsko Katolicki, nie tylko nie praktykowana, sprzeczna ale i potępiona przez Apostolskie chrześcijaństwo.

Katolicki celibat jest wypaczeniem kilku kwestii jednocześnie; tworzy niebiblijną kastę kapłańską - urząd nie istniejący w apostolskim chrześcijaństwie i nałożeniu na owe funkcje kościelne obowiązku celibatu - zakazu zawierania związków małżeńskich przez kapłanów.

Dokładnie odwrotnie i sprzecznie do tego, wszystkie funkcje zborowe apostolskiego chrześcijaństwa posiadały zalecenie i zezwolenie na małżeństwo, będącym we wzorowej postaci "mężami jednej żony". Żony posiadała również część Apostołów.

Diakon - Mąż jednej żony

Diakoni niech będą mężami jednej żony, mężami, którzy potrafią dobrze kierować dziećmi i domami swoimi.

- 1 Tymoteusza 3:12

Starszy - Mąż jednej żony

Pozostawiłem cię na Krecie w tym celu, abyś uporządkował to, co pozostało do zrobienia, i ustanowił po miastach starszych, jak ci nakazałem, Takich, którzy są nienaganni, są mężami jednej żony, którzy mają dzieci wierzące, które nie stoją pod zarzutem rozpusty albo krnąbrności.

- Tytusa 1:5-6

Biskup - Mąż jednej żony

Biskup zaś ma być nienaganny, mąż jednej żony, trzeźwy, umiarkowany, przyzwoity, gościnny, dobry nauczyciel,

- 1 Tymoteusza 3:2

Zakazywanie wchodzenia w związki małżeńskie Apostoł Paweł określił jako naukę demonów. A Duch wyraźnie mówi, że w późniejszych czasach odstąpią niektórzy od wiary i przystaną do duchów zwodniczych i będą słuchać nauk szatańskich, Uwiedzeni obłudą kłamców, naznaczonych w sumieniu piętnem występku, Którzy zabraniają zawierania związków małżeńskich, przyjmowania pokarmów, które stworzył Bóg, aby wierzący oraz ci, którzy poznali prawdę, pożywali je z dziękczynieniem. - 1 Tymoteusza 4:1-3

Katolicyzm wytworzył fikcyjną kastę, fikcyjnych urzędów i sprzecznych z nowym testamentem działań ofiarniczych, w której praktykuję naukę demoniczną.

Obrona Herezji

Nie istnieją żadne argumenty apologetyczne na obronę tych praktyk, jest to również bezpośredni dowód nie-aposotlskości a ludzkosci tradycji katolickiej prawosławia i rzymskiego katolicyzmu. Podaje się jednak przez katolików absurdalne wymówki zbudowane na nieszczerości twierdząc "że nauka demonów stwierdzona przez Pawła tyczy się przyszłości, a całego czasu od zdefiniowana takiej praktyki jako demoniczną przez Pawła" lecz jest to bezpodstawne i irracjonalne.

Apostoł Paweł podkreśla od jego teraźniejszej deklaracji że owe nauki będą postępować w przyszłości i każdy akt przyszły praktyki i nauczania tej herezji został przez niego potępiony.

Drugim fałszywym argumentem jest twierdzenie, że zakazywanie wchodzenia w związek małżeński kapłaną nie jest zakazywaniem wchodzenia w związek małżeński kapłaną ponieważ nie są zmuszani do bycia kapłanami" - takie wytłumaczenie nie istnieje; wszelkie istniejące funkcje zborowe nie podlegają w apostolkim są sprzeczne do celibatu ani nie istnieją od tego wyjątki.

Niemożliwość pełnienia funkcji zborowej bez celibatu jest herezją która nie ma prawa istnienia - prawo małżeńskie jest gwarantowane wszystkim funkcją zborowym przez biblie, natomiast wszyscy wierzący są kapłanami, nie istnieje kasta posiadająca inne regualcje.

Advertisement