Benio123o pl Wiki
Advertisement

Zwiedzenie postępujące wśród chrześcijan na temat Boga jest olbrzymie , chodzi w nim o odebranie Boskości Bogu . Brzmi to bezsensownie i idiotycznie jednak to się dzieje , wmawia się nam że Bóg , nie jest tak naprawdę Bogiem , ponieważ jest ograniczony . To kłamstwo , Bóg jest Bogiem , jest wszechmogący i niepojęty , jednak prawdą jest że są pewne rzeczy których suwerenny Bóg nie może zrobić .

Nie może się mylić , nie może skłamać , nie może zgrzeszyć , nie może się zmęczyć , nie może czegoś nie wiedzieć , nie może zawieść , czegoś nie zdołać , nie może czegoś nie znać , nie może mu nikt zaszkodzić , nie może mieć kogoś nad sobą ponieważ jest najwyższym , nie może być niesprawiedliwy , ponieważ to on jest sprawiedliwością , twórcą prawa oraz jest miłością i źródłem nieskończonego dobra , nie może przestać być Bogiem tylko dlatego że ludzie oznaczeni obłudą kłamców chcą pozbyć się jego boskości .

Skąd bierze się zaprzeczenie Boskości Boga , jego wszechmocy ? Od szatana , zaprzeczył on boskości Boga mówiąc , " zrównam się z najwyższym " , szatan nigdy nie zrówna się z najwyższym , gdyż najwyższy jest tylko jeden , jest nim Bóg , to stanowisko więc jest już zajęte .

Szatan powiedział człowiekowi że nie ma absolutów , od ateistów , hipokrytów , słyszy to cały czas , skoro nie ma absolutów to znaczy że nie ma też Boga który jest absolutny w wszystkim , absolutnie dobry , sprawiedliwy . Są absoluty . Jeżeli ktoś zaprzecza istnieniu absolutów , to czy jest tego absolutnie pewien ? Jak może być tego absolutnie pewien skoro nie ma absolutów ? To Hipokryzja .

A więc usuwanie autorytetu Boga i jego wszechmocy pochodzi od szatana . Dlaczego to tak ważne dla świata ? Kościół katolicki zrównuje i a nawet przewyższa Boga , tak głosi , odnośnie swoich kapłanów , nazywa ich innymi Chrystusami a Papież sam siebie - Bogiem , zastępcą Chrystusa któremu sam Bóg i jego kapłanom musi się podporządkować , to satanizm , to kłamstwo , Bóg odda im to na co zasłużyli .

Advertisement