Benio123o pl Wiki
Advertisement

Słuchajcie „badaj pisma codziennie” program w którym zachęcamy każdego kto pragnie znać Bożą prawdę do patrzenia na Słowo Boże dla wszystkiego tego co jest niezbędne dla zbawienia i życia w sposób który podoba się Bogu.

Obecnie przechodzimy przez książkę Daeva Hunta „Joga i ciało Chrystusowe: jaką pozycję powinien trzymać chrześcijanin?”.

W pierwszej części naszego programu mówiliśmy że temat jest istoty z powodu fenomenalnej popularności jogi w chrześcijaństwie, więc nieważne jaki temat podejmujecie, może to być związane z waszym własnym środowiskiem co do jogi.

Lub znacie kogoś kto ją praktykuje, możecie znaleźć informacje, zapewniamy wsparcie. Dave, twierdzisz w rozdziale 7-dmym twojej książki, cytuję „pomimo ogłoszeń i mowy o zdrowiu i kondycji, prawdziwym celem jogi jest przebudzić moc Kundalini.

Zwiniętej jak wąż u podstawy kręgosłupa, gotowej gotowej uwolnić się w swojej manifestacji poprzez domniemane czakry – skupiska uniwersalnej siły ciała.

Czym dokładnie jest występujące w jodze kundalini? Lub sama moc kundalini?

Mówiąc wprost jest to demoniczne. Nie ma żadnej możliwości tego wytłumaczenia fizycznie, jest to nie-fizyczna moc, z pewnością nie ma nic zwiniętego u podstawy kręgosłupa. Zwinięty wąż który ma się rozwiązać gdy osiągniesz poprawy stan świadomości, przypuszczalnie.

Jest to ta sama moc okultystyczna z którą mają styczność wszyscy okultyści, lub stają się mieć z nią styczność.

Dave, także wschodnie religie, religie mistyczne, mamy Aikido w Japoni, mamy różne moce, więc przypuszczalnie to siła duchowa lub duchowa energia którą wszyscy w sobie mamy, ale czy to rzeczywiste?

Czy szatan jest rzeczywisty? Demony prawdziwe? Tak. I dla przykładu, przejdę do oddzielnej kwestii ale weźmy za przykład tabliczkę Ouija, udokumentowaliśmy to laboratoriach, tabliczka Ouija, nawet ludzie z zawiązanymi oczami składali alfabet Ouija na tabliczce.

Nieświadomy umysł nie mógłby, lub ich pamięć nie mogłaby tego zrobić.

Dla tych którzy nie wiedzą, to tabliczka która ma na sobie litery to co nazywają chmurą, tak, to element trójkątny i za jego pomocą wskazuje się litery na tych tabliczkach Ouija i rzekomo ma zachodzić przez to komunikacja.

Tom, poprzez testy laboratoryjne, to jest powodem tego dlaczego udaję się do kwestii tabliczek Ouija, ponieważ jest to jeden z najczystszych przykładów tego że jest coś co ma miejsce, jest siła, albo przechodząc do różdżek, mamy około pół miliona studzien w USA znalezione przy pomocy różdżek.

To tak zwane czarownico wodne.

Tak jest, wiedzą o tym i rzecz może oszacować jak głęboko musisz kopać, jaki zrobić wwiert, jak wiele galonów na minute i we Francji szacuje się litry na minute i jak wiele jest to metrów niżej, mogą zrobić nawet mapy w oparciu o to.

Byłem w Bermuda, nie tak daleko, geolodzy wody gruntowej powiedzieli że nie ma tam wody, nie mogli żadnej znaleźć i zadeklarowali że jej tam nie ma. Różdżkarz wróżący nad mapą w Kennebunkport Maine zlokalizował trzy miejsca i zrobili tam wwierty.

Ta woda wydobywana jest tam do dziś.

Mamy tutaj rodzaj komunizacji, musi w to zaangażowane coś inteligentnego, nie coś fizycznego.

Jest w tym komunikacja informacyjna. Więc wracając do kundalini, jest tu zaangażowana moc, innymi słowy różdżki posiadają jakiś rodzaj mocy sprawiający że się pochylają. Tabliczka Ouija w eksperymentach laboratoryjnych ludzie z zawiązanymi oczami mogli je składać.

Pomimo że nie powinni to składają tak cały alfabet i robią to nawet szybciej literując wiadomości, nie ma sposobu na tego wytłumaczenie jako jakaś moc wrodzona w ich ciałach która jakoś to robi, ponieważ wszelkie zdolności ciała zostają rozłączone z mózgu który traci wzrokową orientacje

Oczywiście celem jogi jest uzyskanie tego stanu świadomości w którym zdajecie sobie sprawę z waszej jedności, Joga znaczy „jarzmo” więc zostajecie ujarzmiani z wszechświatem. Tom, nie pamiętam czy wspominałem o tym w programie ale miałem samolot w Bombayu do Indii

I rozglądałem się gdy przyszła do mnie osoba: „Nazywasz się Dave Hunt, żyjesz w...”

Czekaj chwilę – wynoś się stąd. Nie chce mieć z tobą nic wspólnego.

Widzicie, mógł powiedzieć moje imię, mój adres którego wcześniej nie widział ponieważ demon wie gdzie żyje a on jest z nim w kontakcie.

Więc ludzie mogą być zaangażowani w jogę i powiedzieć „nigdy nie miałem żadnego doświadczenia jak to”, tak, ale możemy cytować wielu którzy mieli. Więc zawsze jest prawdopodobieństwo.

Oto mamy kundalini wychodzące z podstawy kręgosłupa, właściwy stan świadomości który wyzwala się, manifestuje się poprzez czakry.

Wracając do pierwszego oświadczenia które poczyniłeś. Powiedziałeś że to moc demoniczna. Dlaczego? Co na to wskazuje że demony starają się przepychać na to popyt.

Ponieważ kłamstwem węża wobec Ewy było „możesz być jak Bóg”, w jedyny sposób w jaki może to zademonstrować jest przez danie jakiegoś rodzaju mocy. Zobacz, mogę wejść w kontakt ze wszechświatem poprzez jogę lub przez tabliczkę Ouija lub poprzez hipnozę

Cokolwiek by to było, kto potrzebuje Boga biblii który twierdzi że jest stwórcą? I On mówi że jestem grzesznikiem, ale joga nie mówi mi że jestem grzesznikiem; w rzeczywistości Hinduizm mówi że nie ma takiej rzeczy jak grzesznik.

Grzech jest tylko wtedy gdy ktoś nazywa sam siebie grzesznikiem – to jest Hinduizm. Więc jest to jak moc z gwiezdnych wojen, gdy dzieci wychodzą z kina mają w sobie myśl „niech moc będzie z wami”

Odwracamy pojęcie Boga „nie Bóg nie jest osobą która pociągnie cię do odpowiedzialności, Bóg jest mocą, ta moc jest neutralna, ma ciemną i jasną stronę. Możesz grać z każdą stroną jaką chcesz ale jest to bez moralne.”

Więc mogę wejść w kontakt i zyskać świadomość jedności ze wszechświatem...

W rzeczywistości to wszystko podkopuję prawdę. Stwórca wszechświata wyłożył swoją informacje w swoim Słowie w biblii i wszystko to jest do tego przeciwstawne wobec tego czego uczy biblia, więc jest to kłamstwo, jak powiedziałeś najpierw zostało ono dane człowiekowi, ludzkości w ogrodzie Eden.

I jest promowane dalej przez całą historie.

Są tuziny, tuziny sposobów które szatan do tego używa. Nie lubicie jogi? Co z czymś innym?

Pozytywny postawa mentalna.

Jest to także nazwane wróżbiarstwem w biblii. Wróżbiarstwo

Advertisement