Benio123o pl Wiki
Advertisement

Ewolucja zakłada że Wszechświat , w raz z całą materią i planetami powstał z wielkiego wybuchu , formując się do obecnej postaci na przestrzeni dokładnie 20 Miliardów lat .  Jednak fałszywi prorocy świata psudo nauki są tak wiarygodni , że swoje światło prawdy zmieniają częściej , niż świadkowie Jehowy .

Następnie ziemia będąca planetą pełną lawy palona temperaturą ciepła jaką wytworzył wielki wybuch , a ostygła ona dopiero nabierając krzałtu kulo-podobnego około 4 , 5 miliarda lat temu .

Następnie poprzez Abiogeneze , samorództwo , w nie istniejącycm procesie nie możliwym do zaistneinia naturalistycznie , odbyło się zaprzeczenie wszystkich praw nauki , logiki i faktów - z materii nieożywionej " wyłoniło się " pierwsze życie - " prosty i prymitywny organizm " który nie istnieje , bo nie ma czegoś takiego nawet na poziomie bakteryjnym i komórkowym jak Prosty , prymitywny organizm .

Organizm ten w jakiś nie istniejący sposób ewolułował na skutek doboru naturalnego - mimo że ten jedynie eliminuje cechy fenetypu nie mając wpływu na absolutnie nic związanego z tym co dzieje się na poziomie genowym i nie ma z ewolucją nic wspólnego , został on opisany przez kreacjonizm . A także poprzez nie istniejące " korzystne " mutacje - czyli żadne , aż do naszej obecnej postaci . A wszystko to w ciągu wielu Miliardów lat .

LISTA FAŁSZYWYCH ZAŁOŻEŃ

Wieloryb poruszał się kiedyś na lądzie , posiadał kończyny które uległy redukcji , pozostawiając po sobie ślad w postaci zredukowanych kości miednicy

" Wyobraź sobie wieloryba na spacerze . "

Wieloryby i Delfiny , oczy natury , 1994

Wieloryby i Delfiny , oczy natury , 1994

- Wieloryby i Delfiny , oczy natury , 1994 , strona 6

Wieloryb powrócił do Oceanów z życia lądowego , przestawiając się na życie morskie , mógł on również wyewolułować w wieloryba z krów wchodzących do wody co postuluje krajowe centrum nauk ścisłych w Amryce , lub mogły być to wpadające do wody niedźwiedzie jak postulował Darwin

Wąż posiadał kiedyś kończyny na których się poruszał ale uległy redukcji , pozostawiając po sobie ślad w postaci zredukowanych kości miednicy

Advertisement