Benio123o pl Wiki
Advertisement

W Liście który Papież wystosował do Ruchu Jana 17 ( Katolicki Ekumenizm) , napisał że jego smutek wywołują fundamentalistyczni chrześcijanie . A więc kto powoduje największy smutek ? Fundamentaliści . Kim są chrześcijańscy Fundamentaliści ?

Forma religii , szczególnie Islam lub Protestanckie Chrześcijaństwo , które podtrzymuje wierzenie w ścisłą , dosłowną interpretacje pisma .

- Słownik Oksfordzki " Fundamentalizm "

Nierozłączną częścią Fundamentalizmu chrześcijańskiego jest wiara w stworzenie , kreacjonizm . Michael Ruse, filozof , nazwał Kreacjonizm formą fundamentalistycznej religii . Kreacjonizm jest doktryną protestancką , cała teoria Ewolucji stworzona przez kościół katolicki uderza w fundamentalistycznych chrześcijan którzy wywołują u Papieża smutek .

Sprawa Brevika[]

A co z Andrzejem Brevikiem , przedstawianym jako PROTESTANCKI terrorysta ?

Wszelkie informacje w mediach , prasie , telewizji które nazywają Andrzeja Brevika są kłamstwem . Andrzej Breivik nie jest protestantem a agentem Rzymsko katolickim . Należy on do Wolnomularstwa - Masonerii założonej i kontrolowanej przez Zakon Jezuitów .

Przedstawiony jako Norweski chrześcijanin fundamentalista - czyli Protestant , jest celowo i zamierzone , podobnie jak Islamski Fundamentalizm jest kontrolowany przez Rzym tak i Jezuici kreują Chrześcijańską Fundamentalizm by ostatecznie zniszczyć jednym i drugich eliminując świat z Fundamentalizmu religijnego na rzecz jednego światowego rządu .

Tyle tylko że ci ohydni złowrodzy fundamentaliści , to Biblijni wierzący protestanccy chrześcijanie , którym podpięto łatkę fundamentalistów oraz ekstremistów .

Andrzej Breivik jest jednym z agentów Rzymskich którzy mają kreować rzekomy protestancki terroryzm , nie jest on jednak protestantem , nigdy nie był i nie będzie . 

Breivik w swoim manifeście nazwał samego siebie " kulturowym chrześcijaninem " wrzucając w tę samą kategorie ateistów i agnostyków .

Breivik napisał :

" Nie musisz mieć żadnej relacji z Bogiem czy Jezusem aby walczyć za nasze kulturowe dziedzictwo . Wystarcza że jesteś chrześcijańskim agnostykiem bądź chrześcijańskim ateistą ( Ateista chcący zachować kulturowe dziedzictwo chrześcijaństwa , chrześcijańskie święta , Boże narodzenie i Wielkanoc ) "

Tak więc Brevik nie tylko nie jest protestantem , nie jest nawet chrześcijaninem , utrzymuje on że ateiści są chrześcijaninami kulturowymi jak on jeżeli uczestniczą w " chrześcijańskiej " kulturze .

" Kulturowe czynniki są ważniejsza niż osobista relacja z Bogiem , Jezusem Chrystusem czy Duchem świętym . "

Czy to jest protestantyzm ? Nie , warto jednak zauważyć coś co zdradza na rzecz kogo pracuje agent Andrzej Brevik , kultura jest niewątpliwą częścią tradycji , cała idea protestantyzmu ściera się z katolicką kulturą opartej na tradycji , święta Bożego narodzenia , 25 Grudnia , jest to tradycja katolicka i zwiedzenie nie ku czci Jezusa a ku pogańskiemu Bogu Ball i innym bóstwom solarnym , jest twój katoliki .

Więc Protestantyzm jest opozycją całej kultury " chrześcijańskiej " która jest w rzeczywistości katolicka , o której Brevik mówi . To Protestantyzm opiera się JEDYNIE na Relacji z Ojcem i Synem , kościół katolicki NIE , jest on Agentem Zakonu Jezuitów .

Obchodzenie świąt i obrządków jako ważniejsze niż poznanie Boga , jest czystym katolicyzmem .

" Odnośnie mojej osobistej relacji z Bogiem , sadzę że nie jestem nadmiernie religijnym człowiekiem . Jestem przede wszystkim człowiekiem logiki . Jednakże popieram jedno kulturową chrześcijańską Europę . Nie będę udawał że jestem bardzo religijną osobą gdyż było by to kłamstwem . Zawsze byłem bardzo pragmatyczny a wpływ na mnie miało świeckie otoczenie i środowisko . W przeszłości myślałem : religia jest podpórką dla słabych ludzi . Jaki jest sens wierzenia w wyższą siłę gdy ma się wiarę w samego siebie ? To żałosne . To może być prawdą w wielu przypadkach . Religia jest podpórką dla wielu słabych ludzi i wielu ucieka się do religii z prywatnych powodów aby czerpać z niej psychiczną siłę . ( na przykład aby pokrzepić słaby emocjonalny stan w wypadku choroby , w wypadku śmierci , w biedzie itp. Ponieważ nie jestem hipokrytą , od razu powiem że taka jest również moja agenda . Jeśli modlitwa oddziałuję jako dodatkowa psychiczna dawka siły / uśmierzenie , wtedy uciekanie od niej staje się rzeczą pragmatyczną . Myślę że się tego niebawem dowiem . "

A więc religia jest jedynie kulturowym dodatkiem do świeckiego życia , mająca jedynie oddziaływać emocjonalnie na człowieka w pozytywny sposób . Czy to jest wiara ? Nie . Zadziwiające że istnieją ruchy ateistyczne głoszące to samo przesłanie co andrzej Brevik , można zatem dostrzec kto stoi za tym wielkim ekumenicznym poruszeniem .

" Jeśli BÓG ISTNIEJE , wtedy będę mógł wejść do nieba , tak jak wszyscy inni męczennicy , którzy w przeszłości zginęli za kościół . "

Jeśli Bóg istnieje ? Brevik nie wierzy nawet w istnienie Boga a nazwa się go protestanckim fundamentalistą . Jego porównywanie się do protestantów zamordowanych przez kościół katolicki jest zbyt wysokim mniemaniem o sobie lub na siłę próbą podczepiania się pod chrześcijaństwo .

Wiedząc że słowa Biblii muszą się dopełnić , i widząc Zachód oraz Północ niszczoną przez muzłuman , należy zadać pytanie czy Wschód w tym Polska i Południe również padnie ofiarą zupełnie tego samego sposobu podboju zachodu przez Islam ? . Nie , ponieważ kraje jak Węgry , Polska czy Rosja są wrogo nastawiono i nacjonalistycznie do walki z Islamem , innymi słowy Rządzy i społeczeństwo tych krajów manifestuje agresje względem Islamu .
Oznacza to że światowe elity rządzące krajami ustanowią w nich dyktaturę , państwo policyjne , a wszystko pod pretekstem większego bezpieczeństwa przed muzułmanami , narody będą straszone losem zachodu i odrzucą , oddzadzą rządą własną wolność i własność prywatną  w zamian za fałszywe bezpieczeństwo i inwigulacje obywateli .

I zarówno na Zachodzie jak i na Wschodzie , nie będzie miejsca dla " Fundamentalistycznych " - Biblijnych chrześcijan , te wydarzenia czasów końca zawiastuje nadchodzący Wielki Ucisk który obejmie każdego prawdziwego chrześcijana " tu okaże się wytrwałość świętych " .

Advertisement