Benio123o pl Wiki
Advertisement
Idi Amin

Idi Amin

Idi Amin - Muzłumański dyktator Ugandy w latach 1971–1979 roku. Ugandzki zbrodniarz, ludobójca odpowiedzialny za śmierć 300 tysięcy ludzi.

Prowadzę spokojne życie i jestem oddany mojej religii, islamowi i Allachowi. Nie mam żadnych problemów… Jestem zadowolony z tego, co dostaję, i nawet opłacam szkoły kilku moim osieroconym krewnym w Ugandzie, a również pomagam ludziom potrzebującym.

- Idi Amin o pobycie na wygnaniu w Arabii Saudyjskiej.

Niemcy to dobry kraj, gdzie Hitler, kiedy był premierem i naczelnym dowódcą, spalił ponad sześć milionów Żydów. Hitler i wszyscy Niemcy wiedzieli, że Izraelici nie są ludźmi, którzy pracują dla dobra narodów świata i dlatego palili ich żywcem w komorach gazowych na niemieckiej ziemi…

- Źródło: Shelley Klein, Najgroźniejsi dyktatorzy w historii, op. cit., strona. 178.

Pragnę wyrazić poparcie dla historycznej postaci Adolfa Hitlera, który wszczął wojnę, żeby zjednoczyć Europę i którego jedynym błędem było to, że przegrał.

- Opis: telegram do Kurta Waldheima, sekretarza generalnego ONZ i byłego oficera Wehrmachtu, Riccardo Orizio, "Diabeł na emeryturze", Rozmowy z siedmioma dyktatorami, op. cit., strona. 32.

Advertisement