FANDOM

Istnieje około 1 miliarda muzułmanów na świecie. Z nich aż 1/3 stanowią Arabowie. Prorokiem Islamu jest Mahomet, który miał urodzić się w Mekkce w 570 roku. Objawienie po raz pierwszy otrzymał w wieku 40-stu lat. Misje pełnił przez 23 lata, zmarł w wieku 63-lat w roku 632.

Misja Mahometa rozpoczęła się w 610 roku. W 622 roku Mahomet opuścił w raz ze zwolennikami Mekke i udał się do Medyny.

Wydarzenie to nazywa się Hidżra co oznacza "wielką ucieczkę", uznaje się je za początek Islamu. Islam oznacza "posłuszeństwo". Bliskim doradcą Mahometa już za czasów Hidżry był Abu Bakar.

Jest to religia nastawiona na szerzenie wiary drogą militarną, nakazującą mordować każdego kto opuści Islam, uprzednio narzucony na niego przez muzłuman siłą, a także wzywający do wiecznej eksterminacji Chrześcijan i Żydów, a także innych wariacji konkurencyjnych wiar Islamskich, aż dana frakjcja Islamska nie opanuje całą ziemie w ramach globalnego kalifatu Islamskiego.

W rzeczywistości wszystkie fałszywe religie , jak Islam czerpią z okultyzmu . Według Islamu zostaliśmy stworzeni w procesie , według pewnych stadiów , czyli Koran sprzeciwia się Biblijnemu opisowi stworzenia , i możłiwe jest aby na podstawie Koranu zaakceptować Ewolucję , czego nie można zrobić w Biblli . Tłumaczenie Koranu na inne języki jest zakazane , jednak na tle historii powstały tłómaczenia wersetów Koranu jak np przez Jakuba Szynkiewiczna , Polskiego Tatara muzłumańskiego . Obecnie nie istnieje problem przy posiadaniu źródeł sprawdzenia przesłania Islamu .

" Dlaczego nie spodziewacie się od Boga wielkoduszności ? On stworzył was wedłóg pewnych stadiów . Czyż nie widzieliście jak Bóg stworzył 7 niebios nałożonych warstwami ? "

- Koran , Sura LXXI , 13 - 15

" Mężczyźni stoją nad kobietami ze względu na to , że Bóg dał wyższość jednym nad drugimi ( ... ) pozostawiajcie je w łożach i bijcie je .

- Koran , Sura IV , 34

Żeńcie się za tem z kobietami , które są dla was przyjemne - z dwoma , trzema lub czterema

- Koran , rozdział 4 wers 3

Wyznawcy Islamu mogą mieć 4 żony , ale tylko 4 , dlatego biorą sobie 3 żony a z czwartego małżeństwa robią tak zwane małżeństwa z wyrachowania , można poślubić kogoś na 15 minut i potem się rozwieść . W ten sposób mogą mieć niezliczoną ilość konkubin , prawo tego nie zabrania .

Ostatnia godzina nie nadejdzie dopuki muzłumanie nie zabiją wszystkich żydów

- Mahomet

Nie bierzcie sobie za przyjaciół żydów i chrześcijan , zabijajcie balwochwalców tam gdzie ich znajdziecie , chwytajcie ich , oblegajcie i przygotowuje ich na nich wszelkie zasadzki

- Koran , Sura 5:51 , 9:5

Allah powiedział Machometowi że wszycy ci którzy oponują jego przesłaniu powinni zostać zabici , powinni zostać przybici gwodźiami do drzewa lub ich ręce i nogi powinny zostać obcięte

- Koran , Sura 5:36

Kiedy spotkasz niewiernych , bij ich aż zabijesz i zraniesz wielu z nich

- Koran , Sura 47.4

Allah nakazuje , aby każdy , kto odchodzi od Islamu lub też zachęca do tego innych , był pojmany i zabity

- Sura 4:89

Koran naucza że w wspaniałym i ostateacznym dniu , Jedynie białoskórzy dostopią zbawienia , czanorskórzy zostaną potępieni

- Koran 3 rodział , werset 105 - 106

O wy którzy wierzycie , zwalczajcie tych spośród niewiernych , którzy są blisko was i niech spotkają się z waszą surowością

- Sura 9:123

" W Islamie największą radością , jest zabić albo zostać zabitym dla Allaha . "

- David Lamb , " Arabowie " , 1987 , strona 287

Abu Hurejra napisał " Apostoł Allaha powiedział : Jeśli ktoś budzi się w nocy i dokonuje obmycia rytualnego , musi trzykrotnie oczyścić swój nos , bo diabeł spędza noc we wnętrzu nosa " .

- Muzłumanin Tom 1 , Numer 462

Szatan pozostaje przez całą noc w górnej części nosa

- Bakhari , Tom IV , mumer 516

Gdy Kadafi wołał że będzie walczył z Izraelem aż do jego unicestwienia mówił w imieniu wszystkich muzłumanów , media nazywają muzłumańskich terorystów ekstremistami , tym czasem są po protstu pokornymi wykonawcami woli swojej religi . Eksterminacja Izraela uczona jest muzłuman od kołyski .

Syryjski Minister Edukacji napisał :

" Nienawiść którą wpajamy w umysły naszych dzieci od urodzenia jest święta " .

Egipski podręcznik do klasy 9 naucza :

" Izrael przestanie istnieć jeżeli arabowie nie przestaną istnieć w swojej nienawiści "

W podręczniku do klasy 5 czytamy :

" Arabowie nie przestaną działać w celu eksterminacji Izraela "

W Koranie znajdujemy około ponad 100 nakazów do mordowania tych którzy nie chcą nawrócić się na Islam .

Islam stoi za więkrzością zamachów terorystycznych na świecie .

Premier Wielkiej Brytani Tony Blair , okreśłił Islam jako synonim pokoju , tolerancji i dążenia do dobra , niesamowite okdrycie w świetle Teroryzmu i nauk Koranu .

Sam Arafad , najnikczemniejszy terorysta Islamski w dziejach tak ubustwiany przez Katolicyzm , bije rekordy w terroyźmie

Jego Organizacja wyzwolenia Palestyny dzierży kilka niechlubnych rekordów :

- Porwanie 4 Samolotów jednocześnie

- Najwiękrza liczba zakładników przetrzymywanych w jednym miejscu - 300

- Najwiękrza liczba zastrzelonych na Lotnisku

- Najwiękrzy uzyskany okup - 5 Miljonów dolarów

- Najwięrza liczba różnych celów - 40 Samolotów Cywilnych , 5 Statków Pasażerskich , 30 Ambasad Emisji dyplomatycznych oraz niezliczone magazyny paliwa i fabryk

Pomimo wszystko doprowadziło to nienawidzącego Izraela Arafata do sojuszu z ONZ i pokojowej nagrody Nobla

Prorok Edytuj

Mahomet uważany jest za proroka , muzłumanin zapytany o to z kąt wie że Mahomet jest prorokiem , odpowie że miał pieprzyk na plecach .

W przeciwieństwie do Jezusa nie został zapowiedziany tak jak wszyscy fałszywi prorocy i mesjasze jak Budda czy Konfucjusz . Pojawiają się oni z nikąd .

Mahomet nie miał żadnego pojęcia o swoim losie :

" ( Mahomet pyta )  Kiedy już będe martwy i pochowany w ziemi i obrócę się w proch , czy to już wszystko ? Co się z mną stanie ? "

- Sura , rodział 19 , wers 66

Świat Islamski próbuje na podstawie Biblii , przekonać chrześcijan że to nie Jezus jest tym najwyższym prorokiem ( według Islamu Allaha ) Boga , lecz Machomet .

A więc Islamski świat obstawia takie stanowisko . Jednym z teologów Islamu który przedstawia taką wizje jest Imam Shabir Ally .

Imam Shabir Ally

Imam Shabir Ally

" W starym testamencie jest zmianka o tym , że Bóg powiedział Mojżeszowi , że przyśle cały szereg proroków albo następnego proroka . Często tłumaczy się to jako : " Bóg wzbudzi proroka " co znajdziemy w księdze powtórzonego prawa 18:18 - prorka podobnego do Mojżesza . Ale niektórzy mawiają że tutaj nie chodzi o tylko jednego proroka ale o cały szereg proroków , ale mówi się tak jakby chodziło o jednego . Załóżmy że jest to caly szereg proroków . Dochodzimy do Jezusa i wielu mówi , że to Jezus jest tym właśnie prorokiem . Wtedy możemy powiedzieć " Dlaczego nie Mahomet ? " Ponieważ Mahomet jest bardzo podobny do Mojżesza . Mojżesz był z prawem i Mahomet przybył z prawem . Oby dwoje byli prorokami i mężami stanu , sprawowali rządy , a więc mają wiele wspólnego . "

- Imam Shabir Ally

Jak można więc uznać Mahometa za wiarygodne źródło Informacji a co dopiero za autorytet duchowy ? Mahomet nie czynił cudów , według Koranu jedynym cudem Mahometa był Koran sam w sobie , jendak nie jest to prawda , ponieważ uznając Koran za cud musimy oddać conajmniej połowę chwały za ten czym przepisującym go skrybą , ponieważ sam Mahomet nie potrafił pisać .

Biblia ostrzega przed ludźmi pokorju Mahometa . Mahomet twierdził że jest pod wpływem jakiegoś zaklęcia które spacza umysł nasuwając fałszywe informację , to właśnie zostało zawarte w Hadisach Mahometa .

" Zamysł zbawienia obejmuje również tych , którzy uznają Stworzyciela , w śród nich zaś w pierwszym rzędzie muzłumanów , oni bowiem wyznając , iż zachowują wiare Abrahama , czczą w raz z nimi Boga jedynego i miłosiernego , który sądzić będzie ludzi w dzień ostateczny "

- 841 Relacje Kościoła z Muzłumanami , Katechizm Kościoła Katolickiego

Nauka a Koran Edytuj

Koran jest w 100 % podyktowaną księgą przez człowieka . Nie jest natchiona , w przeciwieństwie do Biblii podaje fałszywe informacje . " A kiedy dotarł do zachodu słońca , to zobaczył że zachodzi ono do błotnistego źródła "

- Sura 18:86

To stwierdzenie przez Koran w przeciwieństwie do tego co mówi Biblia , nie jest zgodnę z prawdą . Ziemia zawieszona jest na niczym , obraca się i krąży wokół słońca znajdujące się w centrum układu słonecznego , stwierdzenie że Słońce zachodzi do błotnistego źródła jest kłamstwem które znajdujemy w Koranie .

Muzłumanie głoszą również w wielu przypadkach że Ziemia się nie obraca .

Ibn Umar relacjonuje :

" Innowiercy przetwarzają żywność w siedmiu jelitach , Muzłumanie w jednym . "

- Muzłumanin Tom III , Numer 5113 DCCCLXII

Czy Istnieje jakaś biologiczna różnica między niemuzłumaninem a muzłumaninem ? Czy innowiercy maja 7 jelit a muzłumanie tylko 1 ? Czy z chwilą przejścia na Islam stracisz 6 Jelit ? To nie jest prawda , to kłamstwo , ale w to wierzą wyznawcy Islamu i uczą swoje dzieci .

Jezus Edytuj

W 2012 roku Palestyński Polityk Jibril Rajoub m diąc w ślady Jasera Arafata , napisał w rządowym palestyńskim dzienniku Al-Hayat Al-Jadida :

" Jezus jest Palestyńczykiem; Arafat, który się poświęcił dla sprawy jest Palestyńczykiem; Mahmoud Abbas - prorok pokoju na świecie jest Palestyńczykiem. Jakże wielka jest Trójca Święta tego narodu ! "

" Niewierni oszukiwali , ale i Allah oszukiwał , bo Allah jest najlepszym oszustem . "

- Sura 3:54

Pan Jezus powiedział :

" Wy jesteście z waszego ojca – diabła i chcecie spełniać pożądliwości waszego ojca. On był mordercą od początku i nie został w prawdzie, bo nie ma w nim prawdy. Gdy mówi kłamstwo, mówi od siebie, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa. "

- Ewangelia Jana 8:44