Benio123o pl Wiki
Advertisement
Mit_Protokołów_Mędrców_Syjonu_-_Lektor_PL-0

Mit Protokołów Mędrców Syjonu - Lektor PL-0

Mahmud_Abbas,_10_Sierpnia_2019_rok,_Napisy_PL

Mahmud Abbas, 10 Sierpnia 2019 rok, Napisy PL

Żandameria_Algierii_1_Listopad_2015-0

Żandameria Algierii 1 Listopad 2015-0

Jordański Duchowny Al Hassen Al-Habi, 3 Listopada 2015 roku w telewizji odpowiadając na pytanie

Al Hassen Al Habi

Al Hassen Al-Habi

słuchaczy powiedział:

Drodzy Bracia , Żydzi są okupantami i rabusiami. Są ludźmi zdrady, oszustwa, przebiegłości i podstępu. Są zabójcami proroków i posłańców. Bezbronni (Palestyńczycy) nie mogą wygrać konfliktu z Żydami. Niezależnie od tego jak bardzo próbują, nie odniosą sukcesu.

Mamy nadzieje że nasi bracia na zachodnim brzegu będą mieli zdolność i siłę, by wykorzenić tego zdradzieckiego wroga. Dżihad przeciwko Żydom jest Dżihadem obowiązkowym, obowiązkiem dla każdego kraju muzułmańskiego i dla każdego muzułmanina, który akceptuje Allaha jako swojego pana i Islam jako swoją religię. Ale nie może być robiony takim emocjonalnym uderzeniem i z takim podnieceniem, że tylko nam zaszkodzi. Jak można myśleć, że to prowadzi do zwycięstwa? Naród musi przygotować się i zjednoczyć, aby wykorzenić tego wroga."

Al Hassen Al Habi powiedział również :

"Zaprawdę paznokieć muzłumanina jest więcej wart niż 1000 żydowskich głów.

Flaga Hamasu

Flaga Hamasu

Tawfik Tirawi

Tawfik Tirawi

Nie ma rozwiązania kwestii Palestyńskiej poza Dżigadem. Inicjatywy, propozycję i konferęcje międzynarodowe są marnowaniem czasu i daremnymi wysiłkami. Lud Palestyński nie zgadza się na igranie z ich przyszłością, prawami i losem."

- Hamas Covenant 1988 rok, artykuł 28

"Hitler nie był moralnie zdeprawowany. Był odważny"

- Dygnitarz Fatahu z Autonomi Palestyńskiej Tawfik Tirawi, członek Komitetu Centralnego Fa-tahu, Ma'an TV - niezależna stacja palestyńska, 16 stycznia, 2016 roku w wywiadzie dla publicznej telewizji

Muhanna Hamad Al-Muhanna

Muhanna Hamad Al-Muhanna

Pisałem obszernie o protokłach mędrców syjonu i o dziełach zmarlego Abda- Wahhaba Al-Massiriego. Widziałem dowody dostarczone przez tych , którzy zaprzeczają autetyczności protokołów, i tych którzy je potwierdzają. ( ... ) Te ostatnie są mocniejsze.

- Muhanna Hamad Al-Muhanna o stosowanym przez nazistów antysemickim fałszerstwie

"Pytanie Dziennikarza: Czy sądzi pan, że Hitler w swojej książce Mein Kampf, był niesprawiedliwy dla żydów, kiedy napisał w całym rozdziale: Gdziekolwiek są, Żydzi są lojalni tylko wobec własnej grupy i odseparowują się od kraju w którym żyją?

Muhanna Hamad Al-Muhanna: To jest Prawda"

- Muhanna Hamad Al-Muhanna w wywiadzie o słuszności dzieła Adolfa Hitlera w kwestii żydowskiej

Mufti al-Husajni z bośniackimi islamskimi ochotnikai Waffen SS

Mufti al-Husajni z bośniackimi islamskimi ochotnikami Waffen SS

Wśród Arabów entuzjazm dla Niemiec i Adolfa Hitlera w ówczesnym czasie był ogromny. W listopadzie 1944 roku rząd III Rzeszy w oficjalnym dokumencie uznał „prawa państw arabskich do samostanowienia, jedności i niepodległości”. „Nie zadowolimy się byle czym – mówił 17 grudnia 1944 roku w radiowym przemówieniu mufti al-Husajni – a podobnie jak wolne narody, pragniemy wywalczyć niepodległość, taką niepodległość, w której nie będzie dostępu dla żadnych obcokrajowców ani miejsca dla Żydów. To będzie arabska ojczyzna i tylko dla Arabów”.

- Nacjonalista.pl Portal ONR-u, "Muzułmanie w Wafen SS - walka z wspólnym wrogiem", 14 Marca 2017 rok

Święta Wojna w Palestynie - Merdin Daily Journal, 1947 rok

Arabowie Wzywają do Wojny Przeciw Żydą - The Pittsburgh Press

Arabowie Wzywają do Wojny Przeciw Żydom - The Pittsburgh Press, 1947 Rok

Bracia musimy nieustannie przypominać światu. I każdemu kto zapomniał. Świat musi usłyszeć przez te kamery i przez internet. To jest GAZA! To jest miejsce okopów i karabinów. To zachodni brzeg! To miejsce bomb i sztyletów. To jest Jerozolima, Jerozolima jest słowem szyfrem. To jest Jerozolima, wiele można powiedzieć o Jerozolimie. To miejsce gdzie żołnierze proroka Mahometa, To jest łaska Allaha. Żołnierze Proroka Mahometa są tutaj. Bracia, dlatego przypominamy dzisiaj, co Allah zrobił Żydom. Przypominamy co zrobił w Chajbarze. Dzisiaj rozumiemy dla czego (żydzi) budują mury. Nie robią tego żeby zatrzymać rakiety. Ale żeby nie dopuścić do poderżnięcia im gardeł.

Mój bracie na zachodnim brzegu, dźgaj. Dźgaj w mit talmudu w ich umysłach. Mój bracie na zachodnim brzegu, dźgaj w mit świątyni w ich sercach. Dzisiaj ogłaszamy godzinę policyjną (w Izraelu). Posłuchajcie co Żydzi mówią jeden do drugiego: zostań w domu albo wyjdź po swoją śmierć. Oni nie mają alternatywy.

- Palestyński Duchowny Muhammad Salah Abu Radżab, kazanie piątkowe wygłoszone 9 Października 2015 roku

Sahih Muslism 7339

Godzina (dnia sądu) nie nadejdzie póki dopóki muzułmanie nie będą walczyć z żydami i zabiją ich, aż żydzi będą ukrywać się za skałą czy drzewem. I skała lub drzewo powie: Muzułmaninie, niewolniku Allaha, jest za mną żyd, przyjdź i zabij go.

- Sahih Muslism 7339

https://youtu.be/cnGTSF4R3SY - Trzy wersety koranu które powinien znać każdy żyd – David Wood, Napisy PL

Ataki_na_Izrael,_Listopad_2019_Rok_-_Avi_Yemini,_Napisy_PL-0

Ataki na Izrael, Listopad 2019 Rok - Avi Yemini, Napisy PL-0

Advertisement