Benio123o pl Wiki
Advertisement
James Mitchell Tour

James Mitchell Tour

Żyd_James_Tour,_Świadectwo,_Napisy_PL

Żyd James Tour, Świadectwo, Napisy PL

Powstanie_życia_-_James_Tour,_Napisy_PL_HD

Powstanie życia - James Tour, Napisy PL HD

Tajemnica_pochodzenia_życia_-_James_Tour,_Napisy_PL_Część_1

Tajemnica pochodzenia życia - James Tour, Napisy PL Część 1

James Mitchell Tour - Doktor Chemii Organicznej, nanoinżynierii i nauki komputerowej, autor ponad 650 publikacji badań naukowych, wybrany w R&D Magazine "naukowcem roku". Uznany w TheBestSchools.org w 2014 roku za jednego z 50-ciu najbardziej wpływowych naukowców na świecie. Członek narodowego stowarzyszenia Rozwoju Nauki i Narodowej Akademii wynalazców. Oprócz tego przemawiał na wszystkich większych Uniwersytetach w Stanach Zjednoczonych a także na Uniwersytecie Harwadzkim. Autor ponad 120 patentów. Żyd Mesjanistyczny, kreacjonista.

Uzyskał BS na Syracuse University w 1981 roku, PhD na Purdue Uniwersity w 1986 roku, Post-doctoral degree na University of Wisconsin–Madison oraz w Stanford University w 1987-1988. Tour został uznany w rankingu Thomsona Reutresa w 2009 roku jednym z 10-ciu najważniejszych chemików na świecie w ciągu osatniej dekady.

Jako wiodący chemik odrzuca w pełni twierdzenia o fikcyjnej możliwości naturalistycznego powstania życia w ciągu czasu a nawet błędnego przekonania że syntetyczna chemia organiczna jest w stanie dokonać stworzenia najbardziej podstawowej formy bakterii nawet przy użyciu całej technologii i warunków laboratoryjnych i ludzkiej interwencji oraz inteligencji w projekcie.

James M. Tour Group, Rice University

Advertisement