Benio123o pl Wiki
Advertisement

Kościół Rzymsko Katolicki jest najstarszą denominacją chrześcijańską udzielającą i tolerującą praktykę rozwodową istniejącą i praktykowaną pod inną nazwą w katolicyźmie jako nie rozwód lecz "unieważnienie małżeństwa", termin ten błędnie wskazuje jakoby kościół rzymski jedynie orzekał oficjalną nieważność nigdy i tak nie zawartych przed Bogiem małżeństw, w rzeczywistości kościół rzymsko katolicki rozwiązywał i rozwiązuje legalnie zawarte przed Bogiem małżeństwa lecz pod fałszywym terminem "unieważnienia" poprzez który pozwala na wchodzenie swoim wyznawcom w cudzołożne związki.

Przykładami nielegalnie rozwiązanych przez kościół rzymsko katolicki pod fałszywym terminem "unieważnienia" legalnie zawartych przed Bogiem małżeństw jest każde małżeństwo gdzie mężczyzna i kobieta poprzez akt współżycia stali się jednym ciałem.

Kościół Rzymsko Katatolicki oficjalnie rozwiązał małżeństwo katolika Jacka Kurskiego po 20-latach małżeństwa i z 3-ką dzieci z powodu "nieprzygotowania psychicznego do małżeństwa", w biblijnej perspektywie rozwodowej taki powód nie istnieje, jedynymi wyjątkami pozwalajacymi na rozwód jest akt zdrady małżeńskiej partnera jeżeli oboje zawarli związek jako chrześcijanie, a także jeżeli wierzący zostanie opuszczony przez niewierzącego małżonka  po swoim nawróceniu.

https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/rozwody-u-katolikow-czy-jacek-kurski-uniewazni-swoj-slub/nfgg30y

Advertisement