Benio123o pl Wiki
Advertisement
Papież Pius XII

Papież Pius XII

Katolicy Integralni Szymona Klucznika - Rzymsko Katolicka sekta założona przez polskiego byłego sedewakantyste Karola Ambroziaka nurtu tradycjonalistycznego.

Szymon Klucznik - Aktualnym Papieżem Kościoła jest Pius IX

Papież Pius IX

Papież Pius IX

Szymon Klucznik - Pius IX jest antypapieżem, 23 września 2019 rok

Papież Klemens XIII

Papież Klemens XIII

Odłam Kościoła Katolcikiego głoszący i uznający posłuszeństwo Papieżowi Piusowi XII , wyznając przy tym że jest on jedynym legalnym i obecnym Papieżem Kościoła Katolickiego , który został nielegalnie " wygnany " z kościoła Rzymsko Katolickiego a na jego miejsce weszli antypapieże w roku 1958 . Katolicy Integralni przyjmują że Pius XII musi żyć do tej pory , inaczej wówczas Kościół Katolicki w przypadku jego śmierci " zostałby zniszczony " nie posiadając legalnych następców sukcesji apostolskiej po jednym legalnym Papieżu Piusie XII .

Katolicyzm integralny odrzuca Sobór Watykański II Jako Heretycki oraz uznaje wszystkich Papieży po Piusie XII jako antypapieży , trzymając się historycznej nauki Kościoła Katolickiego .

Katolicyzm integralny uznaje za prawdziwy Kościół Katolicki tylko siebie , odrzucając zwykłych Katolików , Lefebrystów oraz Sedewakantyzm i potępiając ich jako heretyków którzy nie zostaną zbawieni przez akt nieposłuszeństwa wobec Papieża Piusa XII . Katolicyzm Integralny potępia również herezje Katolickiego Modernizmu - wiary że katolicka nauka może się zmienić .

Głównym wpyłowym katolikiem integralnym jest katolik szymon klucznik, w 2019 roku klucznik uznał że Pius XII również był atnypapieżem, z tego powodu obecnie za prawdziwego papieża kościoła rzymskiego uznał Papieża Piusa IX żyjącego w 19 wieku.

"Na stronie znajdują się materiały gromadzone latami, stąd znajduje się w nich wiele błędów, od których nie byłem wolny (jak np. cytowanie antypapieża Piusa XI, czy antypapieża Piusa XII). Aktualne informacje o spisku przeciwko Kościołowi oraz spisku przeciwko ludzkości znajdują się na górze strony głównej."

- Szymon Klucznik, "Dla Katolików Rzymskich Integralnych", strona główna, 2019 rok

Lecz później pod koniec tego samego miesiąca, szymon klucznik uznał że Pius IX również jest antypapieżem.

"Papież Pius IX nie był nieomylnym papieżem Kościoła katolickiego — był antypapieżem."

- Szymon Klucznik, "Herezja o nieomylności papieskiej „Soboru Watykańskiego” (1870) / Piusa IX", 23 września 2019 rok

Następnie poglądy uległy zmianie ponownie w 2020 roku, uznając że ostatnim lealnym papieżem rzymskim był Klemens XIII zmarły w 1769 roku wieku 18-stego.

Advertisement