Benio123o pl Wiki
Advertisement

Mahomet torturowął żyda dla pieniędzy – David Wood

Pedofilia, bandyctwo, gwałt, handel niewolnikami, terror i tortura; to są rzeczy o których czytacie gdy zapoznajecie się muzułmańskimi źródłami o życiu Mahometa. Niestety, muzułmanie nie czytają swoich własnych źródeł, ślepo słuchają swoich przywódców i apologetów, którzy mówią im że Mahomet był najcudowniejszym człowiekiem jakikolwiek żył.

Skoro muzułmanie nigdy nie usłyszą prawdy o ich proroku od ich przywódców i apologetów, i skoro nic nie można zrobić by przekonać ich do otwarcia książek i przeczytania o człowieku któremu ufają że poprowadzi ich do nieba; to zadanie spada na nas, by powiedzieć im o faktach o Mahomecie.

Przeczytam prośbę: „proszę pana, czy mógłby dać mi pan werset w którym Mahomet biję człowieka dla pieniędzy? Chcę pokazać twoje filmy mojemu muzułmańskiemu przyjacielowi.”

Cóż Reeta, nie powiedziałem że Mahomet bił człowieka dla pieniędzy, powiedziałem że Mahomet torturował człowieka dla pieniędzy, i tortura była o wiele gorsza niż proste bicie. Przeczytajmy fragment, kontekstem jest bitwa pod Khaybar w której muzułmanie przeprowadzili atak z zaskoczenia przeciwko osadzie nieprzygotowanych żydów.

Muzułmanie pokonali żydów i chcieli ich skarbów. Żyd o imieniu Kinana wiedział gdzie skarb był ukryty. Ibn Ishaq, strona 515: Kinana Ibn al-Rabi, który sprawował pieczę nad skarbem Banu al-Nadira, został postawiony przed apostoła który zapytał go o niego.

Zaprzeczył że wiedział gdzie był. Przybył żyd (Tabari mówi „został przyniesiony”) do apostoła i powiedział że Kinana jak obchodził pewne ruiny każdego wczesnego poranka.

Gdy apostoł powiedział do Kinany: „Czy wiesz że jeżeli go znajdę, zabiję cię?” Powiedział „tak”. Apostoł dał rozkazy by przeszukać ruiny i część skarbu została odnaleziona. Gdy zapytał go o pozostałą część, on odmówił zeznań, więc apostoł dał rozkazy al-Zubayrowi ibn al-Awwamowi: torturuj go aż wydobędziesz od niego to co ma.”

„Więc rozpalał ogień za pomocą krzemienia i stali na jego klatce piersiowej tak długo aż już prawie nie żył. Następnie apostoł dostarczył dostarczył go do Mahometa ibn Maslama a on ściął jego głowę w zemście za swojego brata Mahmuda.”

Więc Kinana wiedział gdzie był ukryty skarb, ale odmówił powiedzenia o tym Mahometowi. Mahomet rozkazał jednemu ze swoich wyznawców torturować Kinana i al-Zubayr użył krzemienia i stali by rozpalić ogień na klatce piersiowej Kinany.

To oczywiście oznacza że Mahomet zatwierdził brutalne tortury jako metodę wydobywania informacji od przeciwników. Możemy wejść w szczegóły i przeczytać więcej o tym jak Mahomet wziął sobie żonę Kinnany – Safiyyae bint Huyayy dla samego siebie po bitwie pod Khaybar.

Ojciec Safiyyay, Huyayy, został ścięty przez muzułmanów za opieranie się Mahometowi. Więc Safiyya wyszła za fałszywego proroka który dokonał egzekucji jej ojca i torturował i zabił jej męża, przypuszczam że zadecydowała że wyjście za mahometa było lepsze niż bycie puszczoną przez jego żołnierzy jako niewolnica seksualna.

Możemy w to wejść, ale zostałem zapytany jedynie o dostarczenie źródła odnośnie torturowania żyda przez Mahometa dla pieniędzy. Jednakże dla fanów sprawiedliwości, zwrócę uwagę że jest tu element poetyckiej sprawiedliwości w tej historii.

Ponieważ inna wdowa pod Khaybar, Zynab bint al-Harith, której mąż i ojciec podobnie jak Safyyi, zostali zamordowani przez muzułmanów, nie poślubiła Mahometa. Zamiast tego zaoferowała że upiecze mu posiłek.

I Mahomet – taktyczny geniusz, zaakceptował ofertę spożycia przygotowanego w domu posiłku od kobiety której rodzina została właśnie zmasakrowana w imieniu allaha. Nie trzeba mówić że jedzenie było zatrute. Mahomet wypluł większość z niego, ale obrażenia zostały już zadane.

Prorok Islamu spędził następne trzy lata w bólu i w końcu umarł, tocząc się w kapryśnej nędzy od wewnętrznych obrażeń wywołanych trucizną. Mahomet cierpiał o wiele bardziej niż mógł Kinana.

Jaki jest morał tej historii? Zebrałeś to co siałeś Mahomecie, zebrałeś to co siałeś.

Advertisement