Benio123o pl Wiki
Advertisement

Katolicy w opozycji do Protestantyzmu , głoszą błędną teze , wedle której w kościele katolickim panuje jedność od 2000 lat , jest to kłamstwo .

Lefebryści

Lefebryści

1 listopada 1970 powstało później supspendowane , to jest wykluczone z wiary katolickiej bractwo Piusa X , " Lefebrystów " od swojego założyciela , Marcela Lefebvre . 22 lipca 1976 papież Paweł VI zawiesił działanie Bractwa, a Marcela Lefebvre’a ukarał suspensą a divinis .

Na tle Historii istnienia Kościoła Katolickiego , niezbytym faktem są katoliccy Papieże i Antypapieże , sami Papieże mordowali się wzajemnie i wykluczali się tak , że stało się niemożliwe do zweryfikowania przez sam Kościół Katolicki , jaka jest pełna liczba " legalnych " rzekomych zastępców Chrystusa .

" Aż do końca Wojny trzydziestoletniej , było 245 Papieży , w tym 24 antypapieży i - według urojenia długo uważanego za prawdę historyczną , jedna " papieżyca " . 19 Papieży opuściło Rzym , 35 rządziło za granicą , 8 żądziło nie dłóżej niż 1 miesiąc , 40 - 1 rok , 22 - do 2 lat , 54 - do 5 lat . 57 - do 10 lat , 51 do 15 lat , 18 - aż do 20 lat , a tylko 10 papieży rządziło dłóżej niż 20 lat . Z tych 245 papieży , 31 zostało uznanych za uzurpatorów i heretyków , podczas gdy pomiędzy tymi prawymi , 64 Papieży zmarło nagłą śmiercią , 18 papieży zostało otrutych , 4 uduszonych , 13 zmarło w różny sposób . "

- E. Rosenow , " Przeciwko Panowaniu Kleru " , Tom I , Strona 42

Advertisement