Benio123o pl Wiki
Advertisement

Wielu ludzi, bez wątpienia wiele tysięcy ludzi, prawdopodobnie dziesiątki tysięcy ludzi, zostało zbawionych po prostu przez czytanie samej biblii.

Jest wielu ludzi którzy stali się narodzeni na nowo – ten biznesmen w pokoju hotelowym – nie miał nic do czytania o tej porze i wziął pierwszą lepszą biblie geodetkę i zaczął czytać ją na łóżku i został zbawiony.

To się dzieje wiele razy; wielu ludzi zostało zbawionych – nikt nie głosił do nich ani im nie świadczył, co podkreślam tu znowu: nie umniejsza to ewangelizmu, ale nikt im nie świadczył, wszystko co zrobili to przeczytali Nowy Testament i zostali zbawieni.

Wielu ludzi, tysiące ludzi, prawdopodobnie dziesiątki tysięcy ludzi – nie wiem jak wielu, ale wielu. My wszyscy znamy takich ludzi.

Ale ani nawet jedna osoba, nie ma nawet jednej osoby która wzięła by Nowy Testament, przeczytała go i stała się świadkiem Jehowy.

Ani jedna osoba która podniosła Nowy Testament, nigdy nie stała się mormonem.

Nie ma nikogo kto wziął Nowy Testament i stał się Rzymskim Katolikiem. Nikt nigdy nie wziął Nowego Testamentu i powiedział „będzie prorok większy od Jezusa – Mahomet” i stał się muzułmaninem.

To jest to co Islam stwierdza, twierdzi że koran jest trzecim testamentem, tym czym jest Nowy Testament dla Starego, tym jest koran dla Nowego.

Nikt nigdy nie stał się członkiem żadnego z tych kultów lub fałszywych religii przez samo czytanie biblii. To już mówi samo przez siebie czyż nie? To czyni to nawet jeszcze bardziej drastycznym oświadczeniem.

Te religie, te kulty, mogą istnieć wyłącznie poprzez robienie czegoś za co Jezus powiedział że pójdą za to do piekła.

Mogą istnieć tylko wtedy; skąd uzyskaliście odpusty? Skąd uzyskaliście czyściec? Mieli dodać do Słowa Bożego. Dlatego uczynili kanonicznymi apokryfy, był jeden werset w księdze Machabejskiej w apokryfach który mówi że jest dobrze modlić się za zmarłych.

Apokryfy są po prostu biblijnie istotą historią i literaturą, ale to nie kanon i w swoim kontekście zostało to napisane przez żydów piszących po grecku, to znaczy po prostu aby modlić się o przyjście Mesjasza aby przez to staro testamentowi święci którzy byli w łonie Abrahama mogli pójść do nieba.

To jest to co miało to na myśli. Aby uczynić z tego jakoś czyściec musieli dodać, więc co dzieje się gdy dodajesz? Ujmujesz – biblia mówi „krew Jezusa Chrystusa oczyszcza nas ze wszelkiego grzechu”

Dodajesz odpusty, dodajesz czyściec – ujmujesz ze Słowa, gdy dodajesz, ujmujesz.

Świadkowie Jehowy, towarzystwo Strażnica, święci dni ostatnich jak się nazywają (mormoni), kościół Rzymski, Islam, Talmudyczny Judaizm – nie mylony z Judaizmem Starego Testamentu.

Macie trzy rodzaje Judaizmu, macie Torę – Judaizm Mojżeszowy, biblijny Judaizm – to jest wypełnione w Chrystusie, to Mesjański Judaizm – żydzi którzy wierzą w Mesjasza, te dwa Judaizmu są prawdziwe.

Ale potem macie trzeci: Talmudyczny Judaizm – wytwór ludzki; nie uzasadniony. Jednym sposobem w jaki Talmudyczny Judaizm może istnieć, jedynym sposobem w jaki Rzymski Katolicyzm może istnieć, Świadkowie Jehowy, Mormonizm, Islam

Jedynym sposobem w jaki mogą one istnieć jest przez czynienie tego za co pójdą do piekła. To przerażające.

Bardzo przerażające. Nie atakuje ludzi; moja własna rodzina jest mieszanką rzymskich katolików i żydów, kocham rzymskich katolików, kocham żydów, ale chce by znali prawdę. Jezus jest Mesjaszem i zbawienie nie jest z sakramentów a z bycia narodzonym na nowo.

Advertisement