Benio123o pl Wiki
Advertisement

Wiele świeckich proroków , głosi Polską potęge . Głoszą o Kresach Wschodnich , podbiciu Ukrainy , walce z Ameryką Bądź Rosją . Twierdzą że Polska jest samowystarczalna , zdolna poradzić sobie na własną ręke , posiadający ukryty podchodzacy wręcz pod mitologie i spirytyzm potencjał .

Jednak Potęga III RP jest mitem , a jego propagowanie może doprowadzić do wyniszczających konfilków i Śmierci Polski , prowadząc poprzez Poslką niekończońcą się głupotę i opieranie się na naukach demonów przez Kościół Katolicki , czy też świeckie ateistyczne ruchy " patriotyczne ' , do zesłania słusznej kary na siebie , z ręki innych narodów .

Mit Zachodni[]

Teologia mitu Zachodniego głosi że wrogiem ludzkości jest zachód , Niemcy , Ameryka , Wielka Brytania ,  Państwa Natowskie , popierając przy tym blok wschodni , Federacje Rosyjską , Chiny i ich sojuszników , jako gwaranta Polskiej przyszłości . Wyznawcy tej Teologi w zależności od swojej woli osobistego mistycznego prowadzenia , prorokują który z poszczególnych krajów zachodnich jest złem najwiękrzym , jak Ameryka , Niemcy a nawet w przypadku Grzegorza Brauna - Wielka Brytania . Wszyscy jej wyznawcy nienawidzą Izraela , tak jak wszystkie narody w których upatrują nadzieje . Wyznawcy mitu Zachodniego głoszą w więkrzości że Polska jest narodem wybranym .

Falszywmi prorocy tej teologi to Grzegorz Braun , Alexander Jabłonowski .

Mit Wschodni[]

Teologia mitu Zachodniego głosi że wrogiem ludzkości jest Wschód , w tym ubustwiana do roli antychrysta Federacja Rosyjska . Aby móc przetrwać , należy kultywować państwa Natowskie będące sojusznikami Polski i nienawidzieć Rosji . Wielu z jej wyznawców nienawidzą Izraela jendak mniej niż w Micie Zachodnim . Mimo upatrywania nadzieji w sojusznikach Zachodnich , wyznawcy mitu Teologi Wschodniej atakują i upadlają te państwa Natowskie które uważają , przez wzgląd na Polską Wersje Historii , za gorsze od niej samej , czyli w istocie wszystkie jak Wielka Brytania , Niemcy i Ameryka . Wyznawcy mitu Wschodniego głoszą w więkrzości że Polska jest narodem wybranym .

Fałszywmi prorokami tej teologi jest samozwańczy Pastor Paweł Chojecki , Marian Kowalski .

Rzeczywistość[]

Siły Rzeczposolitej Polskiej nie są w stanie konkurować same z żadnej z stron Konfliktu .

Stan Polskiej Armii na rok 2017 :

Siły Powietrzne :

- 48 F - 16 ( Najbardziej Podstawowy Rdzenny Samolot )

- 32 Mig - 29 ( Rosyjskiej Produkcji Myśliwce z 1983 roku , Przestarzały )

- 18 Su - 22 ( Bombowiec Natowski )

Obrona Powietrzna :

- 31 Różnego Typu Baterii ( Przestarzałe , Niezdolny do dobrej Obrony )

- Moblie Manpad Systems

Siły Ludzkie :

48 Tysięcy Aktywnej Piechoty z Możliwością do wystawienia 60 Tysięcy

- 15 Tysięcy Rezerwistów

BLOK ZACHODNI

NIEMCY :

Siły Niemieckiej Armii na rok 2017 :

Siły Powietrzne :

- 125 Eurofighters ( Nowoczesne Myśliwce Wielozadaniowe )

- 65 Tornado IDS ( Bombowco - Myśliwce )

- 24 Tornado ECR ( Specjalny Tornado , do walki Elektronicznej , wyposażony w rakiety do walki z celami naziemnymi stacji radiolokacyjnych )

Obrona Powietrzna :

- 10 Baterii Patriot ( Zdolny System Obronny )

- Moblie Manpad Systems

Siły Ludzkie :

- 60 Tysięcy Aktywnej Piechoty z Możliwością do wystawienia 96 Tysięcy

- 12 Tysięcy Rezerwistów

Siły Polskie nie są w stanie równać się z chodź jednym państwem natowskim jakim są Niemcy .

-

Advertisement