Benio123o pl Wiki
Advertisement

Objawienie Maryjne w San Nicholas w Argentynie miało mieć miejsce 25 września 1983 roku. Objawienie to zostało uznane przez Kościół Rzymski za autentyczne.

"Objawienia Maryjne w San Nicholas (Argentyna) rozpoczęły się 25 września 1983 roku w domu Gladys Quirogi de Motta, gospodyni z miasta San Nicholas de los Arroyos. Maryja powiedziała wówczas odmawiania różańca. (...) Mówiła: "Jestem Arką zbawienia, do której me dzieci wejść muszą, jeśli chcą żyć w bożym królestwie". Maryja miała poprosić o budowę nowej świątyni. Ostatnią wiadomością Maryi było zdanie: "Zapraszam was, byście żyli według Moich wskazówek. (...) Różaniec Święty jest bronią, której wróg boi się najbardziej. Jest on również schronieniem dla tych, którzy go szukają, oraz bramą, przez którą wejdą do mojego serca (...) Jezus w Eucharystii jest żywym i prawdziwym ciałem."

- Objawienie w San Nichos, rzymsko katolicka strona "W obronie Wiary i Tradycji Katolickiej", "Kościół uznał objawienia Maryi z San Nicolas de los Arroyos"., 24 Maja 2016 rok

„Objawienia Naszej Pani miały ponadnaturalny charakter” – ogłosił biskup Hector Cardelli, ordynariusz diecezji San Nicolas de los Arroyos w Argentynie – „są one godne wiary”.

Advertisement