Benio123o pl Wiki
Advertisement

Ostrzeżenie przeciw „Nowej Reformacji Apostolskiej” w Izraelu, Napisy PL

Ostrzeżenie: ten film zawiera sekcje które mogą być niepokojące lub

.

Dobra Kompania: Izraelski pastor ostrzega przed Tikkun Ministries i ich powiązaniami.

Produkcja: Michael Nissim

Z kim sami łączą się apostołowie Tikkun? To przeanalizujemy w tym filmie. Nazywam się Michael Nissim i jestem starszym w małej kongregacji zwanej „Nahariya Messianic Congregation”.

I gdy ujrzałem to co ma miejsce w ciele Mesjasza tutaj w Izraelu, mogę tylko oświadczyć że jest niemożliwym bycie w unii z tym co ma tu miejsce.

To wydarzenie w Nazarecie w 2015 roku, apostołowie Tukkun Eitan Shiskoff i Dan Juster podpisują historyczny dokument w którym łączą swoje sieci z tej w posiadaniu Che Ahna.

Zapamiętajcie to imię „Che Ahn”. Jest on jednym z tak zwanych wielkich „apostołów” mającym pod sobą 30 tysięcy kościołów i posług. To wydarzenie zostało odnotowane także w Charisma News.

Głównym organie ruchu NAR. (nowej reformacji apostolskiej) I oto dokument który podpisali. Zauważcie że mówi to „Apostoł Daniel Juster”, „Apostoł Che Ahn.”

Dlaczego powinno nas to interesować i jak wiąże się to z nami jako wierzącymi w Izraelu? Powiem wam, abyście wiedzieli z kim nasi „apostołowie” wybrali się złączyć.

Zacznijmy od „przebudzenia” Lakeland we Florydzie.

To wydarzenie miało miejsce w 2008roku i oto C. Peter Wagner.

Nazywam się Peter Wagner, jestem prezesem golden harvest ministry w Kolorado.

Dan Juster z Tikkun jest częścią organizacji założonej przez Wagnera a która jest największą apostolską organizacją na świecie, typem organizacji parasolowej dla innych apostolskich organizacji.

Wagner tak przy okazji, jest jednym z tych który wykreował termin N.A.R. - Nowa Reformacja Apostolska. Określił również sam siebie mianem „apostoła” jak uczynili wraz z nim inni na scenie.

Che Ahn stoi po lewej stronie Wagnera.

Duchu Święty, prosimy o twoją obecność, twą moc, twoje prowadzenie. Amen? To ceremonia świętująca formalny apostolskie przymierze.

W tym filmie odnoszą się nawet do samych siebie jako „wybitnych apostołów. I „filarów Apostolskich”. Przeprowadzają oni ceremonie oznaczenia formalnego apostolskiego sojuszu Todda Bentleya.

Bentley jest tym który jest pokryty tatuażami.

I On sam, którym jest Jezus powiedział że niektórzy są apostołami, inni prorokami, inni ewangelistami

Zrozummy to co ma tutaj miejsce. Przywódca apostolsko-prorockiego ruchu przybyli celem błogosławieństwa służby Todda Bentleya. Chcą oficjalnie uznać go i położyć na niego ręce. Z ich perspektywy został udowodniony byciem mężem Bożym.

Bentley jest tym który prowadził „przebudzenie” w Lekeland na Florydzie i tutaj jest parę wydarzeń z „błogosławionej posługi” Tooda Bentleya.

Przyszedłeś ze Szkocji do tej posługi? Po co tutaj przyszedłeś?

By otrzymać ognień i by sprowadzić go do Szkocji.

Zabierz ogień, wróć do Szkocji.

Czuję schodzącą na niego moc Bożą. Mój Boże, niech przebudzenie przejdzie przez Szkocję. Bóg używa młodych ludzi w Szkocji, jeżeli oglądasz mnie ze Szkocji: Ogień, Ogień, Ogień, Ogień, Ogień na Szkocję.

Jest przebudzenie młodzieży w Szkocji.

Tutaj chrzci on kogoś w imieniu „Shickaboomby”.

Ochrzcimy cię w imieniu „Shickaboomby”

Przyjaciele, to bluźnierstwo.

W imieniu Ojca, Syna i „bam”?

Chrzest: Msza Sheeka-boom-ba.

Otwórzcie wrota nieba i niech aniołowie zejdą w dół, niech aniołowie...

Tutaj wzywa aniołów i podjudza tłum do tego samego.

W następnym klipie video zachowuje się agresywnie wobec kobiety.

Napastował tę kobietę „namaszczeniem”, zauważ że krzyki brzmią jak cierpienie.

Spójrzcie jak jeden z nich kopie pannę skręcającą się na podłodze.

Drgawki

Ponowne drgawki.

Te rodzaje zjawiska i wrzeszczenia są silnie znajome z manifestacjami „Kundalini” z Indii i na dalekim wschodzie.

Tutaj Bentley naśmiewa się z choroby kobiety panny, rzeczywiście wyśmiewa ludzi.

Tutaj wymierza cios w brzuch, przypuszczalnie by namaścić kogoś Duchem.

Tutaj zostaje przyprowadzony do niego człowiek z rakiem jelit i wymierza mu kopnięcie w brzuch.

Ten człowiek ma przerzutowe czwarte stadium raka okrężnicy i zostanie silnie kopnięty w brzuch.

Widziałeś właściwie, człowiek zwinął się z bólu na podłogę, jest to okrucieństwo.

Szczyci się że Duch Święty nakazał mu kopnąć starszą kobietę w twarz swoim motocyklowym butem, zobaczcie jak tłum reaguje śmiechem, utracili nawet podstawową zdolność rozeznania pomiędzy autentycznym dziełem Ducha Świętego a huczną przemocą.

Dlaczego moc Boża się nie poruszyła? Powiedział „ponieważ nie kopnąłeś tej kobiety w twarz. Starsza kobieta oddająca chwałę zaraz za platformą, i Duch Święty sprawił że dar wiary przyszedł na mnie i powiedział „kopnij ją w twarz swoim butem motocyklowym.”

Podszedłem bliżej i zrobiłem to:

I gdy tylko mój but wszedł w kontakt z jej nosem, ta upadła pod mocą Bożą.

W tym samym filmie wychwala się także tym jak uderzył nogą niepełnosprawną kobietę i jak wykopał ząb młodemu Chińczykowi.

Położyłem go ciosem na ziemie, skoczyłem na niego.

Zrozumcie to, byli pośród nas tacy w Izraelu którzy chcieli go wtedy zaprosić.

I coś przyszło na mnie, zamiast bicia chwyciłem za szyję i zacząłem nią szarpać, i mówiłem „wychodź diable”.

Spójrzcie na piękne słowa które Wagner wymawia o Bentleyu. Cóż za błogosławieństwa i proroctwa.

Biorę autorytet apostolski który dał mi Bóg i ogłaszam Todowi Bentleyowi: twoja moc wzrośnie, twój autorytet wzrośnie, twoja zasługa wzrośnie, twój wpływ wzrośnie i kładę wyższy stopień rozróżnienia prawdy od błędu.

W tym punkcie mikrofon zostaje przekazany Che Ahnowi. On jest tym z którym Juster i Shishkoff podpisali porozumienie w Izraelu.

Che Ahn, masz pierwszeństwo.

Oto on prowadzący ceremonie.

Powiedział że Todd Bentley chodził przed Bogiem w godny sposób, nie tylko to, ale prorokował że Todd Bentley, zwróćcie uwagę: że dany mu zostanie klucz domu Dawida, aby otworzyć to czego nikt nie może zamknąć i zamknąć to czego nie można otworzyć.

Tak jest, przypisuje on Mesjańskie proroctwo Toddowi Bentleyowi. To dość normalne w kręgach NAR by nagradzać każdego tego rodzaju pompatycznymi, proroczymi pochlebstwami.

To cud że Peter Wagner, Bill Johnson, Todd Bentley i ci wybitni apostołowie są wszyscy zdolni do tego aby być wszyscy razem w jednym czasie i w jednym miejscu, to jest dla nas niczym cud.

Che Ahn, nawiasem mówiąc, pracuje ku zjednoczeniu unii z kościołem katolickim. Niezależnie od błogosławieństw, Che Ahn zsyła na Bentleya namaszczenie poprzez oliwę posłaną przez „proroka” który jest następnym przyjęciem Dana Justera. I gdy jest także zaangażowany z Tikkun, nazywa się Chuck Pierce.

Pierce nie był zdolny do tego aby przyjść, więc wysłał oliwę ekspresem pocztowym. Zerknijmy na spotkania z Chuckiem Piercem.

Oto następne z jego spotkań, w którym widoczny jest motyw „czarnego uzdrowienia”, prosi tancerki z drewnianymi kijami by weszły pomiędzy ludzi rozrzuconych na podłodze.

Dźwięk kijów uderzających w podłogę „stworzy pas na waszych plecach”.

Następnie ogłasza „Pan powiedział: daję moich ludzi jako podporę w tej godzinie.”

Śpiewające prorokinie zaczynają śpiewać „mam podporę.”

Chuck wzywa tych którzy oglądają to w telewizji by dotknęli ekranu i pozwolić wibracją przejść przez ich kręgosłup. Nagle ktoś wykrzykuje do mikrofonu „ryk uzdrowienia wychodzi z tego miejsca”.

Chuck dodaje: „Niech ryk uzdrowienia powstanie.” Prorokinie robią to samo.

Chuck jest usatysfakcjonowany tym gwałtownym uwielbieniem które wywołuje nową atmosferę.

Możesz otrzymać jedną z książek Chucka Pierca z MAOZ publishing które także jest związane z Tikkun.

Więc namaszczamy cię zlecamy ci w imieniu Jezusa.

Na tym etapie mikrofon przechodzi do Johna Arnotta. Arnott jest pastorem Toronto Airpirt Church w którym zapoczątkował pandemonium zwane „błogosławieństwem Toronto”. Oto przykład dla tych którzy nie są z nim zaznajomieni.

„Błogosławieństwo Toronto” zawiera niekontrolowany śmiech, który oni nazywają „świętym śmiechem”, zwierzęce dźwięki i zachowanie, niekontrolowane drgawki wrzaski i pijaństwo. Cały ten rodzaj manifestacji może być odnaleziony w religiach dalekiego wschodu.

Heidi Baker także przyjęła „błogosławieństwo” gdy wizytowała kościół i Toronto od tamtego czasu przekazuje je innym, jak robi tot tutaj, w przebudzeniu w Pensecola na Florydzie (Brownsville).

Teraz mamy tutaj spotkanie Kennetha Hagina. Kenneth Hagin jest jednym z ojców „Słowa Wiary”, doktryny która naucza że słowa mają moc same w sobie i musimy deklarować je w po to aby stworzyć konkretną rzeczywistość.

Źródłem tej doktryny jest New Age. Zauważcie jak tak zwany „apostoł” Asher Intrater kłania się przed Haginem tak jak ci pośród niego którzy dokonali „przełomów teologicznych”.

Następną ważną postacią powiązaną z Toronto Blessing jest największy spośród uczniów Hagina; miliarder Kenneth Copeland, który jest identyfikowany z doktryną sukcesu.

Nazywamy Toronto nad-błogosławieństwem.

Oto Copeland pod wpływem Toronto Blessing i zauważcie co dzieje się temu człowiekowi gdy tylko Hagin go dotyka.

Książki Hagina i Copelanda także są dostępne poprzez MAOZ publishing który jest związany z Tikkun.

I chce powiedzieć że to nie jest tylko przebudzenie w Lakeland ale cały świat...

Także John Arnott prorokował o ogólnoświatowym przebudzeniu które rozpocznie Duch Święty przez Todda Bentleya. „Błogosławimy i zachęcamy cię” mówi Arnott.

John Arnott, tak przy okazji, także pracuje w kierunku unii z kościołem katolickim. Oto on na spotkaniu z Papieżem, razem z Kennethem Copelandem i oto następne zdjęcie Copelanda z papieżem. Arnott myśli że papież jest prawdziwym wierzącym wypełnionym Duchem Świętym.

Mike Bickle z IHOP który rozpoczął cało tygodniowy trend modlitewny wież modlitwy, także jest pośród zgromadzenia spotykającego się z papieżem. Bickle i Tikkun byli w bliskiej relacji przymierza przez wiele lat.

I oczywiście „apostoł” Tikkun Dan Juster także udał się na spotkanie z poprzednim papieżem jako część swoich starań dla ustanowienia drugiego soboru Jerozolimskiego na wzór tego opisanego w 15-stym rozdziale Dziejów Apostolskich, ale tym razem przeprowadzonego z katolikami.

Oto jeden z członków organizacji którą Juster założył po to aby wypełnić swój cel, Ojciec Vasile Mihoc. Justwe powiedział że spotkania z katolikami „zmieniły jego teologie”.

Ale znam katolickich braci i sióstr którzy kochają Jezusa i są wypełnieni Duchem Świętym i są drogimi pobożnymi ludźmi, to zmieniło moją teologie.

W jego opinii wierzą w ważne fundamenty wiary.

W Watykanie spotkaliśmy się z papieżem Benedyktem XVI.

Zwódźcie uwagę na nakrycie głowy papieża z którym spotkał się Juster, znajdują się na nim aniołowie wielbiący Marie. Czy powinniśmy negocjować o sprawach duchowych z bałwochwalcami jak ci?

Jesteś błogosławiony w imieniu Jezusa, jesteśmy z tobą i zachęcamy cię.

Kończąc z Johnem Arnottem, przejdziemy teraz do Billa Johnsona. Bill Johnson jest jednym z przywódczych postaci w ruchu apostolskim i jest w przymierzu z Che Ahnem. Razem krzewią NAR. Jest bardzo wiele do powiedzenia o Billu Johsonie.

Johnson także położył ręce na Bentleya i zadeklarował że zmieni on obliczę kościoła i więcej. Oto film nagrany przez kogoś w jego kościele. Możesz zobaczyć że zachęcają do atmosfery pijaństwa jako uznawanego za duchowe.

Spójrzcie na homoseksualne zachowanie tego człowieka, powala on kogoś innego na podłogę całując go w szyję, dziewczyna z kamerą uważa to za zabawne.

Następną rzeczą pochodzącą z Bethel Redding Church jest książka „Fizyka Nieba”, dochodzenie sekretów Bożych w świetle energii, wibracji i fizyki kwantowej. Przedmiot tematu zawiera: portale do nieba, pozytywną i negatywną energie, wpływ dobrych i złych słów na strukturę molekularną wody; cząstki, fale, terapie delfinią, to jak wyrównać Boskie wibracje i tym podobne.

W skrócie jest to książka New Age. Pośród jej autorów znajduje się Bill Johnson i jego żona i inny „prorok” zwany Bob Jones – przyjaciel Dana Justera który miał wpływ w początkach historii Tikkunu. Bob Jones zachęca ludzi do uczęszczania na groby sławnych zielonoświątkowych posługujących aby zdobyć błogosławieństwo z ich namaszczonych kości.

I rzeczywiście to jest to za co Bethel jest znane, praktyka „Grave Soaking”

Wszyscy studenci tutaj przyszli aby wzmogła się ich moc, niektórzy stali za grobami i to zeszło na nich, zabawne jest to, musimy być tam gdzie Duch Święty był w osobie, On wciąż tam jest.

Praktykuje to także żona Billa Johnsona oraz sam Bill Johnson a także Benny Hinn, który pokłonił się przed grobem Kathryn Kuhlman.

Kathryn Kuhlman z papieżem.

Podobnie zdarzyło się z Che Ahnem, który twierdził że udał się do nieba by spotkać się ze swoją zmarłą matką która poinstruowała go jak zaopiekować się jego ojcem. Bracia, dla chrześcijan nie może być żadnego dostępu do zmarłych.

Tego rodzaju rzeczy mają miejsce w Judaizmie, Islamie i Katolicyzmie. W new Age jest to uzyskiwane przez medium spirytystyczne. W Biblii jest to nazwane nekromancją i jest to w całkowicie absolutnie zakazane, ten rodzaj rzeczy pochodzi z królestwa czarnoksięstwa.

To dlatego Nowy Testament nie posiada nawet jednego pojedynczego incydentu wierzących komunikujących się ze zmarłymi.

Mój duch opuścił moje ciało i udał się do nieba i spotkałem tam moją mamę która odeszła w 2002 roku.

Jedyny przypadek zajścia tego w Biblii nastąpił wtedy gdy Saul skonsultował się z wiedźmą w Endor, został za to ostro zgromiony przez proroka i zaraz po tym padł martwy w bitwie. Jednak wygląda na to że dla Tikkunu to że Che Ahn komunikuje się ze zmarłymi nie sprawia żadnego problemu.

Przy okazji, młody mężczyzna który przewodził delegacji Bethel do grobów był częścią przywódca Betel i funkcjonował jako ich europejski misjonarz. Jego rodzinie wymyślili „chrześcijanie przepowiadanie przyszłości” poprzez użycie „chrześcijańskich kart tarota” które nazwali „kartami przeznaczenia.”

I odkąd zajmujemy się przepowiadaniem przyszłości, Bethel naucza „proroczych odczytywania tatuaży”, jako część ich treningu w ich szkole „ponadnaturalnej posługi”. Nie żartuje i Che Ahn nie widzi żadnego problemu w byciu zaangażowanym wraz z prorokiem tatuaży Bethel.

Bethel znane jest także ze swojego przemysłu muzycznego zwanego „Bethel Music”. Synowa Billa Johnsona razem z jej mężem przewodniczą zespołowi, jej pogląd na Ducha Świętego jest bluźnierczy.

Dla mnie Duch Święty jest jak Dżin z Alladyna.

Dla niej Duch Święty jest jak Dżin z Alladyna.

Widzę Ducha Świętego jako Dżina z Alladyna.

Jest „niebieski, jest zabawny, jest podstępny”

I jest niebieski.

Odnosi się do Niego nawet poprzez słowo „głupi” (silly) oznacza to kogoś kto zachowuje się jak głupiec. Dżin z Alladyna którego pamiętamy jest w rzeczywistości demonem spełniającym rozkazy swojego mistrza. I oto jest to do czego Go porównała.

Jest o wiele więcej do powiedzenia o Betel ale kontynuujemy naszą inspekcje osobistości w Lakeland.

Teraz Rick Maiden prorokuje że Todd Bentley przyniesie „Pieniądze, pieniądze, pieniądze”.

Namaszczenie przez które przyniesie pieniądze, pieniądze, pieniądze. Ponieważ powstanie zły ale ty poprowadzisz do świata politycznego, i do świata biznesowego i do świata wojskowego i wiele zmiany będą mieć miejsce mówi Pan, ponieważ ta noc jest nocą w której są wymawiane pierwsze słowa o królestwie Bożym.

Jest interesującym obserwować jak te wielkie imiona ruchu apostolskiego przybyły z daleka po to aby błogosławić Todda Bentleya i poświadczać jego służbę, przybyli by położyć na niego ręce i powiedzieć mu „jesteś mężem Bożym i godnie kroczyłeś przed Nim. Kochamy i szanujemy cię” oraz mówią inne ciepłe słowa które do niego kierują tego wieczoru.

W rzeczywistości człowiekowi takiemu jak Todd Bentley powinno być powiedziane „nie jesteś godny aby służyć, jesteś fałszywym nauczycielem i brutalnym człowiekiem.” Wszystkie kongregacje powinny być ostrzegane aby nie mieć z nim nic wspólnego, powinien być wykluczony.

Jednak przyjaciele Dana Justera i Eitan Shishkoff i tym podobni myślą dokładnie na odwrót. Zamiast tego wykorzystują sposobność do wyniesienia Bentleya na drogę sukcesu chcąc jechać w jego rydwanie. Czy rozumiecie co się tutaj dzieje? To po prostu szaleństwo.

Jest napisane: Kto mówi winowajcy: Jesteś niewinny, tego przeklinają ludy, temu złorzeczą narody. (Przysłów 24:24)

Oni mówią że do niegodziwca „jesteś sprawiedliwym”. Teraz następuje ukoronowanie wieczoru: Stacey Campbell. Stacey Campbell pracuje w organizacji Che Ahna. Prorokowała że Pan przyniesie przebudzenia przez Todda tak że będzie żyjącym listem w rękach Bożych, pierwszym owocem z pokolenia które zmieni cały naród i tym podobne wszystkie rodzaje proroctw które o nim stwierdziła.

Ta modlitwa wychodzi z płonącego krzewu, z narodowego sądu, zostając pochwycona i idąc do chmur chwał.

Chce zapytać: czy to ekstatyczny stan od Ducha Świętego? Gdy ukazują ludzi w takim stanie jak Todd Bentley który teraz upadł na podłogę, czy jest przypuszczalnie jest teraz pod mocą Ducha Świętego? I gdy Stacey Campbell prorokuje w ten sposób to utraciła nad sobą kontrolę bo przypuszczanie jest pełna Ducha Świętego, prawda?

Więc oto pytanie: czy oni wiedzieli że Bentley popełniał cudzołóstwo przeciwko swojej żonie w tym czasie? Był zaangażowany w aferę z jedną ze swoich podopiecznych. W ciągu 24 godzin każdy czekałby na niego w tym wydarzeniu na którym nie pojawiłby się ponieważ musiał zniknąć ze swoją kochanką.

Czy widzieli o tym prorokując że przyniesie czystość do kościoła? Że zmieni jego oblicze i przyniesie światowe przebudzenie? Nie. Nie wiedzieli. Pozwólcie mi coś powiedzieć; za dni Jeroboama był prorok zwany Achiah który oślepł. Żona Jeroboama przebrała się i poszła do niego w sekrecie.

I nawet zanim się pojawiła, on już wiedział kim była i po co przyszła. Ona nawet nie otworzyła drzwi zanim powiedział jej że jej syn umrze. I gdy powróciła do domu stało się tak jak powiedział.

Dlaczego? Ponieważ Bóg mu to objawił, był prorokiem. W Amosa jest napisane: Zaiste, nie czyni Wszechmogący Pan nic, jeżeli nie objawił swojego planu swoim sługom, prorokom.

Więc jak to jest że wszyscy ci apostołowie i prorocy, najlepsza śmietanka z kremu, czołówka apostolskiego ruchu proroczego nie ma żadnego pojęcia o tym co działo się z Toddem Bentleyem lub że ta cała sprawa szybko rozpadnie się i upadnie?

W zasadzie dokładnie odwrotnie niż oni prorokowali. Czy Bóg nie chciał objawić im nawet to co się działo? Najwidoczniej nie.

Więc skąd pochodzą te manifestacje jeżeli nie są one z Ducha Świętego? Odpowiedzią musi być: od diabła i od złych duchów. Oni nie są prorokami bracia i siostry, są fałszywymi prorokami i fałszywymi apostołami.

Czy Dan Juster, Eitan Shiskoff i Asher Intrater mają jakikolwiek problem w łączeniu się z tymi ludźmi? Ale jest jeszcze jedna osoba stojąca z tyłu. Rick Joyner z Morning Star Ministries. Jest tu wszelki rodzaj ludzi robiących prześmiewcze rzeczy na platformie, ale on nieco mnie przeraża.

Należy do Rycerzy Maltańskich, sekretnego Katolickiego zakonu z siedzibą dowodzenia w Rzymie, podobnego do wolnej masonerii, te rzeczy są bardzo mroczne. Jak wielu innych w N.A.R twierdzi że wielokrotnie odwiedzał trzecie niebiosa i z tego powodu twierdzi że jego pisma posiadają większy autorytet od Nowego Testamentu.

Spotkania Joynera nie są żartem jak te Chucka Pierce, przynoszą kobietę która ma coś do dania tłumowi, młody człowiek rozgląda się i mówi „jest tutaj”

Jest tutaj.

Co ma na myśli?

To po prostu spirytyzm i wielbienie szatana.

Mimo to Rick Joyner przemawiał w spotkaniach Tikkun w latach 80-tych, dziś możecie znaleźć go także z Che Ahnem, Asherm Intraterem i Danem Justerem w biurze doradczym Aglow należącym do „apostołki” Jane Hansen-Hoyt. Ważnym do zapamiętania jest to że ta „apostołka” umieściła się pod apostolskim autorytetem Ashera Intratera i Revive Israel.

W związku z tym Intrater, jako jej apostoł, mógł poprosić ją o zakończenie swoich związków z Joynerem ale tak się nie stało. W rzeczywistości pisał dla magazynu Joynera „Morning Star Journal”, ten sam magazyn który promuje Todda Bentleya.

Czy Intrater nie widzi tutaj żadnego problemu? Najwidoczniej nie. Przyjaciele, nie ma końca tym rzeczą.

Pytaniem jest: czy pokutowali z tego? Po takich fałszywych proroctwach powinni trzymać swoje głowy nisko i zniknąć ze sceny w hańbie, czy tak się stało? Nie zrobili tego.

To zwyczajny biznes odkąd Rick Joyner i Bill Johnson zrehabilitowali Bentleya i przywrócili go do służby. Todd Bentley rozwiódł się ze swoją żoną i ożenił się z kobietą z którą popełnił cudzołóstwo.

I Bill Johnson zaprasza ludzi do uczestnictwa w konferencjach Bentleya, więc Todd Bentley wciąż „żyje i kopie”. Pośród jego aktywności znajduje się „kurs wskrzeszania zmarłych”. Powtórzę „kurs wskrzeszania zmarłych” i nowa żona Bentleya posługuje wraz z nim i „Mazel Tov”, nabyła te samego demona jak Stacey Campbell.

Być może Che Ahn pokutował ze swoich fałszywych proroctw o Toddzie Bentleyu?

Che Ahn myśli że Bentley posiada podwójną porcję namaszczenia Williama Marriona Brahama. William Branham był fałszywym nauczycielem z lat 40-stych i 50-tych. Tutaj Che we własnej osobie otrzymuje błogosławieństwo od Todda Bentleya (przed aferą)

I w tej ceremonii uczczenia 20 lat Toronto Blessing ponownie widzimy Che Ahna, Billa Johnsona, Johna Arnotta, całą bandę, i mamy tutaj ponownie naszą ukochana Stacey, rozwinęła swój znak handlowy; od teraz gdy prorokuje rzuca swoimi butami.

I ona także udała się spotkać się z Papieżem.

Więc gdzie jest w tym wszystkim Tikkun? Ron Cantor, vice-prezydent Tikkun odnosi się do Toronto Blessing jako duchowego przebudzenia.

Dan Juster także twierdzi że został pobłogosławiony przez Toronto Blessing w kongregacji Tikkun. Świadczy ze „elektryczność” przeszła przez jego ciało. I oczywiście przymierze które Tikkun zawarło z Che Ahnem miało miejsce po tych wszystkich wydarzeniach.

Czy to przymierze nie wiąże ich z tymi ludźmi i wydarzeniami które widzieliśmy? W mojej skromnej opinii tak. Jeżeli weszli z partnerskie przymierze z ludźmi którzy promują te rzeczy to są uczestnikami w ich uczynkach, niezależnie od tego czy chcą czy nie. (II Jana 9:11)

Dan Juster także podróżował do Bethel Redding celem wizyty i podzielenia się swoją wizją wśród tamtejszego przywództwa. Dlaczego miałby aranżować się w spotkanie z nimi jeżeli by ich nie akceptował?

Jest nimi bardzo zachwycony, w szczególności ich „pokojami uzdrowienia”, napisał na Twiterze jak bardzo zadowolony był ciepłym powitaniem które otrzymał. Pytam czy ci apostołowie w Izraelu mają być naszymi przewodnikami? Oczami ciała Chrystusowego?

Pasuje raczej aby powiedzieć że: „Nie mają poznania ani rozumu, bo zaślepione są ich oczy, tak że nie widzą, a serca zatwardziałe, tak że nie rozumieją.” (Izajasza 44:18)

Yeshua (Jezus), powiedziałem że możemy prosić o to aby zstąpiły legiony aniołów...

Wydaje się że nie widzą problemu z tymi manifestacjami i demonami, wrażenie jest całkiem przeciwne; przez ich czyny i przez ich doktrynę ukazują że to wspierają.

Zobaczcie na przykład jak Asher Intrater pobudza tłum aby wzywał legiony anielskie.

Oto on na platformie razem z Heidi Baker a ona wzywa ogień z nieba, to tak bardzo przypomina działania Todda Bentleya.

W związku z tym znajduje trudnym do uwierzenia to że nie podzielają wspólnych pragnień manifestacji w kongregacjach tutaj także w Izraelu, i gdy takie rzeczy będą się dziać czy nie powiedzą: „to przebudzenie?”

Bracia, nie możecie pić z kielicha Pana i z kielicha demonów, nie możecie uczestniczyć przy stole Pańskim i przy stole demonów. Mała końcowa porada za waszym pozwoleniem; jeżeli zostaliście splugawieni przez Toronto Blessing i podobne manifestacje, przyjdźcie przed Boga i proście o Jego przebaczenie.

Poproście aby oczyścił was ze złych duchów i ochraniał was, Pan będzie miał litość nad tobą i On jest wierny, wybaczy nasze grzechy i oczyści ze wszelkiej nieprawości. Nie szukam doświadczeń: „Pokolenie złe i cudzołożne znaku żąda” zamiast sięgać głębiej do Słowa Bożego.

Całe Pismo przez Boga jest natchnione...Aby człowiek Boży był doskonały, do wszelkiego dobrego dzieła przygotowany.

Więc nie patrz na to gdy mówią że masz „ducha religii” ponieważ przylegasz do pisma i nie akceptujesz ich manifestacji i nowych objawień. Jeżeli masz Słowo Pańskie i Ducha Pańskiego, to masz wszystko czego potrzebujesz aby być mężem Bożym.

Chciałbym serdecznie polecić abyś nie uczęszczał do żadnej kongregacji która odnosi się wobec pewnych ludzi jako „apostołów”. Unikaj także 24 godzinnych „domów modlitwy” i tym podobnych – nie są czystymi kongregacjami.

Uczęszczał do prostych i szczerych kongregacji, tam przekonasz się pomimo tego co ci powiedziano że oni rzeczywiście mają Ducha Świętego, dawali sobie radę przez blisko 2000 lat bez takich występów. Tutaj znajdziesz życie, spokój i pokój dla twojej duszy.

To nie ma znaczenia czy wybierzesz konserwatywną kongregacje czy pentatlonistkom; tak długo jak tylko kładą nacisk na nauczanie Pism w poprawnym zrozumieniu Trójcy i głoszą starą Ewangelie że zbawienie i przebaczenie grzechów jest możliwe tylko przez osobistą wiarę w Jezusa Mesjasza i Jego dzieło zadośćuczynienia na krzyżu.

Tikkun myśli o sobie mądrzej, mówią o „pośredniej wierze' nieświadomej wierze która nie fakultatywna do wiary „w to życie” i tym podobne. Bracia, nie ma takiej rzeczy jak „dobrzy religijni ludzie” którzy nie wierzą w Yeshua i wchodzący do nieba.

Jeżeli kongregacja nie naucza że jedyną drogą do zbawienia jest przez osobistą wiarę w Jezusa Mesjasza – nie akceptuje jej. Poproś swojego pastora aby odesłał z powrotem regał na książki MAOZ do ich wydawcy.

Nie słuchaj Hillsongu ani Bethel Music. Nie oglądaj GotTV, TBN, DayStar ani niczego z tego paskudztwa. Bądź od nich czysty. Zamiast tego słuchaj solidnych nauczycieli którzy poprawnie interpretują Słowo Boże.

Nie wchodź w przymierza. Jeżeli oni chcą abyś zawarł przymierze z ich „apostołami” lub ich kongregacjami, jeżeli takie zostało zawarte nie wahaj się by je złamać. „I wasze przymierze ze śmiercią zostanie zerwane, a wasza umowa z krainą umarłych nie ostoi się.”

Pozostańcie wierni Bogu i jedynie Jego słowu i nie bójcie się by wyjść z ich „okryć” i „duchowej ochrony” tych „apostołów” i ich kongregacji. To wszystko to mydlenie oczu; nic wam się nie stanie, prawdziwe duchowe niebezpieczeństwo to pozostanie w tych kongregacjach.

Jest napisane: „Wyjdźcie z niego, ludu mój, abyście nie byli uczestnikami jego grzechów i aby was nie dotknęły plagi na niego spadające,” Więc nie bój się ich, oni istotnie przybierają postać duchowym i szanowanych ludzi ale po wszystkim są słabymi ludzkimi istotami.

Nie bez przyczyny jest napisane o fałszywych prorokach że powinniśmy „nie bać się ich” (Powtórzonego Prawa 18) To wszystko. Pragnę waszego powodzenia przyjaciele, bądźcie silni w naszym Panu Jezusie Mesjaszu i stójcie mocno przeciwko podstępami diabelskimi. Pan jest z wami. Wasz brat i sługa Michael.

Advertisement