Benio123o pl Wiki
Advertisement

Jeżeli macie biblię chcę byście odwrócili ze mną proszę na księgę Objawienia 9:1

Objawienie 9:1: I zatrąbił piąty anioł; i widziałem gwiazdę, która spadła z nieba na ziemię; i dano jej klucz od studni otchłani.

'I otwarła studnię otchłani. I wzbił się ze studni dym jakby dym z wielkiego pieca, a słońce i powietrze zaćmiły się od dymu ze studni. 'A z tego dymu wyszły na ziemię szarańcze, którym dana została moc, jaką jest moc skorpionów na ziemi.

I powiedziano im, aby nie wyrządzały szkody trawie, ziemi ani żadnym ziołom, ani żadnemu drzewu, a tylko ludziom, którzy nie mają pieczęci Bożej na czołach. I nakazano im, aby nie zabijały ich, lecz dręczyły przez pięć miesięcy; a ból przez nie wywołany był jak ból od ukłucia skorpiona, gdy ukłuje człowieka.

A w owe dni będą ludzie szukać śmierci, lecz jej nie znajdą, i będą chcieli umrzeć, ale śmierć omijać ich będzie.

Panie błogosław tę świętą księgę, Panie poprowadź mnie i niech będzie uwielbione Twe imię, amen. Możecie usiąść.

Chce głosić tego poranka o otchłani piekła. W księdze objawienia rozdziale 9-tym, biblia mówi w wersecie 2-gim o otchłani, innymi słowy miejsce zwane piekłem według pisma jest otchłanią, jest tam anioł który w języku hebrajskim zwie się Abaddon a w języku greckim jego imię to Apollyon.

Wiemy mój przyjacielu że piekło jest w sercu ziemi, wiemy ze Słowa Bożego że Pan Jezus głosił więcej o piekle ktożkolwiek inny który chodził po obliczu tej ziemi.

Dlatego ostrzegał nas o miejscu, abyśmy tam nie szli; w Łukasza rozdziale 16-stym gdy bogacz otwiera swoje oczy w piekle, mówi „pozwól pójść ostrzec moich pięciu braci aby nie poszli do tego okropnego miejsca męczarni.

Odpowiedź jest dość jasna, Słowo Boże mówi; Abraham odpowiedział mu „jeżeli nie uwierzyli Mojżeszowi i prorokom, to nie uwierzą nawet gdyby i umarły powrócił ze zmarłych”

Są fałszywe duchy, fałszywe wiadomości, fałszywe objawienia, wszelkie tego rodzaju rzeczy które mogą zajść w duchowym świecie a które wprowadzą cię w błąd. Ale żywe słowo żywego Boga jest oświecone przez Ducha Świętego, tak więc są absolutnie znaczące jako ostrzeżenie dla was o tym okropnym miejscu zwanym piekłem.

Jeżeli zmarłbyś teraz, prawdopodobnie znalazłbyś się w największym szoku o jakim tylko mógłbyś sobie jedynie wyobrazić dla tych z was którzy wierzą że jest piekło; powiedziano wam że gdy człowiek umiera, umiera jak pies.

I nie ma nic co leży ponad grobem, nic nie może być dalszego od prawdy. Biblia nie stara ci się niczego udowodnić, czyni proste oświadczenie i deklarację o tych rzeczach, mogę spojrzeć ponad grób; jeżeli umrzeć bez Jezusa Chrystusa, podniesiesz swoje oczy upadając w otchłań.

Będziesz spadać na kark w dół, niżej i niżej w piekielną otchłań, będzie to największy szok jakiekolwiek miałeś w swoim życiu, ponieważ nie wierzysz że ono istnieje, ale nie będziesz zdolny wyprzeć się rzeczywistości miejsca do którego wkroczyłeś.

Wkroczyłeś do piekła; jest miejsce tak okropne, że ludzki umysł nie może go pojąć, ale nie było to pojmowane przez ludzki umysł, pochodzi to ze słowa żywego Boga, zostało one stworzone dla diabła i jego aniołów i ty będziesz w nim w zaskoczeniu gdy wzniesiesz swój wzrok w piekle.

Ten kaznodzieja próbuje was dziś ostrzec tego poranka o tym co jest ponad grobem, a będzie to dzień szoku jak jakiego nigdy nie znałeś w swoim życiu. Będzie to trudnię by to znieść, prawdopodobnie będziesz myślał że to wszystko to sen.

Że za jakiś czas obudzisz się i to wszystko zostanie zakończone, ale wciąż będziesz widział jak spadasz dalej w piekle; niżej i niżej i niżej, idąc dalej w otchłań potępienia, biblia nazywa to bezdenną otchłanią – miejsce do którego idziesz.

To rzeczywiste miejsce, nie możesz zaprzeczyć jego istnieniu bo w nim jesteś, chciałbyś powiedzieć o tym ludziom na ziemi na której jesteś, szczególnie tym na których ci zależy i których kochasz, chciałbyś by zrozumieli że jesteś w piekle.

Że to wszystko w co oni wierzyli o piekle jest żywe, że ich liberalna religia okłamywała ich, ich kaznodzieje okłamali ich, ich naukowcy okłamali ich, że wierzą kłamstwu w ich życiu, ponieważ ty jesteś w piekle i chcesz by wiedzieli o tym ale nie możesz im powiedzieć, ponieważ mają żywe słowo żywego Boga.

A ty jesteś w piekle; piekło jest wypełnione przez demony, jest zaludnione przez upadłe anioły, zaludnione przez ludzi, dziesiątki tysięcy a nawet miliony, a ty wciąż spadasz dalej; nie będziesz sam, będzie wiele w około ciebie, ale nie ma dla ciebie żadnego pocieszenia ponieważ jesteś w piekle.

Piekło jest miejscem męki, jest miejscem smutku, to miejsce cierpienia, to koniec życia odrzucającego Chrystusa, oczekujące na każdą ludzką istotę na tej ziemi jeżeli Bóg nie narodzi cih na nowo w swojej Bożej rodzinie, to miejsce horroru; Abraham powiedział „pamiętaj synu” i ty pamiętaj mój przyjacielu:

Zapamiętaj tę wiadomość którą teraz słyszysz, zapamiętaj wiadomość którą słyszysz w innym kościele, każdego głosiciela w wierności Bożej który stara się ostrzec cię o piekle; nigdy nie zapomnij o tej wiadomości, twoja pamięć będzie oczyszczona jak nigdy do tond ponieważ będzie to rzecz która będzie cię nawiedzać przez wieczność i jest to życie którym żyłeś na tej ziemi.

I wciąż spadasz dalej, pamięć o tym będzie pożerać twoją duszę, pożerać twoje serce, będzie pożerać twoją całą istotę, będzie ci przypominać znowu i znowu i znowu ponownie o możliwości którą miałeś, aby być narodzonym na nowo i odmówiłeś, odrzuciłeś to.

Miałeś mnóstwo czasu powiadasz; ja będę żył wiecznie, czuje się jakbym był tu wiecznie – przeciętna osoba, ale ty nie chcesz żyć wiecznie? To przeznaczenie oczekujące każdego z nas, oto drzwi przez które przechodzimy, jest czas w którym twój oddech będzie ostatnim.

Nadejdzie czas w którym zabije po raz ostatni; to rzeczywistość z którą musisz się obejść i gdy opuścisz ten świat, gdzie pójdziesz przyjacielu? Jezus Chrystus powiedział „nie bójcie się tego kto może zniszczyć ciało, ale ostrzegam was przed tym abyście się bali Tego który nie tylko może zniszczyć ciało ale posłać się do piekła”

To mój przyjacielu jest w rękach żywego Boga, biblia mówi że to przerażająca rzecz, porażająca rzecz by wpaść w ręczę żywego Boga i to jest dokładnie tam gdzie wpadniesz żyjąc na tym świecie bez Pana, biblia mówi że nasz Bóg jest trawiącym ogniem, jest to ogień świętości który trawi w piekielnym ogniu.

To potrzebuje niczego by płonąć, nie potrzebuje niczego by płonąć w naszym zrozumieniu, jest ten płonący płomień trawiący i pochłaniający i płonący, płonący i płonący wiecznie, a krzyki podnoszą się w piekle, biblia mówi że jest tam płacz i zawodzenie i miażdżenie zębów.

Myślisz że nie nie ale będziesz, nadejdzie czas gdy ty płakał zgrzytając swoimi zębami, nie dopuść do tego by to się stało, możesz zatrzymać to teraz, możesz zrobić z tym coś w tym momencie.

Ponieważ Pan Jezus Chrystus cierpiał twoje piekło na Kalwarii by wyrwać się z piekła i to co ja właśnie ci powiedziałem przejdzie przez twoją duszę do wieczności jeżeli pójdziesz do piekła. Biblia mówi: płacz i zawodzenie i zgrzytanie zębami, a ty spadasz wciąż głębiej i spadając głębiej i głębiej do bezdennej otchłani.

Wznoszą się nad tobą okropności dźwięk i krzyk i woń w ogniu, wszystko cię obejmuje ponieważ spadasz w dół potępienia, ci którzy tam weszli nie mają nadziei, nie ma żadnej nadziei w piekle. Nie ma dzieci w piekle, nie ma pokoju w piekle, nie ma mój przyjacielu żadnej litości w piekle, nie ma w piekle żadnej łaski mój przyjacielu.

Ale piekło jest miejscem męki i potępienia, nie napisałem biblii, nie maiłem z tym nic wspólnego, Bóg nie porozumiał się z tym ze mną, ta księga została napisana zanim w ogóle zostałem poczęty i ogień piekielny był tam zanim w ogóle pojawiłem się na tym świecie.

Biblia mówi że piekło nie zostało uczynione dla człowieka, zostało uczynione dla diabła i jego aniołów, i ty wciąż dalej spadasz, głębiej i głębiej i głębiej w potępienie, potępienie jest procesem od momentu w którym się urodziłeś na tym świecie aż do czasu gdy wydasz ostatni oddech idąc drogą.

I albo ta droga prowadzi do Chrystusa albo ta ścieżka prowadzi do piekła. I nadejdzie dzień gdy życie się zakończy i zdasz sobie sprawę że jest jest albo ta inna droga, i jestem tak wdzięczny że dziś Bóg przez krew Jezusa Chrystusa – Syna Bożego, że oczyściła mnie ze wszystkich grzechów.

I wiem w kogo uwierzyłem i wiem że nie idę do piekła, dziękuje dziś za to Bogu, ale czy ty to wiesz? Czy ty wiesz, czy ty to wiesz? Mówisz „nie wiem co jest poza grobem” więc jesteś głupcem grającym w rosyjską ruletkę ze swoją duszą.

Gwarantuję ci jedno rzecz; umrzesz i co czeka cię za grobem przyjacielu? To horror bez możliwości wyobrażenia, biblia nazywa to bezdennym piekłem a ty wciąż spadasz, im niżej, niżej i niżej w szpony potępienia, w szpony rozpaczy, gdy twoje własne serce i dusza będą pamiętać i dojdą do uświadomienia sobie że nigdy nie będziesz miał miejsca gdzie mógłbyś pójść.

Nigdy nie wyjdziesz z stamtąd, jesteś potępiony w ogniu piekielnym na zawsze, jesteś na ziemi smutku, w ziemi potępienia. Pomyśl o tym co do ciebie mówię, to jest rzeczywistość tego gdzie pójdziesz żyjąc w tym świecie, albo pójdziesz do Pana Boga i wejdziesz do ziemi jaśniejszej niż dzień i przez wiarę możemy widzieć ją z daleka.

Lub pójdziesz w ogień piekielny, pójdziesz w czeluść, pójdziesz do ziemi potępionych, pójdziesz tam gdzie nie ma żadnej nadziei. Idziesz do potępienia – idziesz do piekła.

Więc mój przyjacielu, gdy ten dzień nadejdzie, twój krzyk, twoje błaganie wznoszące się w piekle – lepiej uwierz; jest płacz w piekle, każde wyobrażenie ludzkiego umysłu, wszystkie emocje które czynią nas tym kim jesteśmy wznoszą się w piekle ale nie ma nikogo kto mógłby pomóc i nikogo kogo by to obchodziło.

Jeden widzi cię jak krzyczysz, ten drugi krzyczy, ty krzyczysz i jesteś w piekle, powiesz „głosicielu, czemu coś takiego się dzieje ludziom?” Jest tak gdy odrzucisz Pana Jezusa Chrystusa, odrzucisz ofiarę która została za ciebie uczyniona, gdzie na Kalwarii Bóg który umiłował Syna Bożego, wziął twoje piekło na siebie na drzewie.

I my zaprzeczamy Mu i odrzucamy Go każdego pojedynczego dnia naszego życia i przez to piszemy swoją własną gwarancję śmierci, dziękuje Bogu za to Jego niewypowiedziany dar, wszystko czego Bóg od ciebie wymaga w tym momencie tego ranka to Pan Jezus Chrystus jest miłosierny dla mnie jako grzesznika – dlaczego nie wstaniesz ze swojego krzesła?

Czemu nie padniesz na swoje kolana? Dlaczego nie błagasz Go o litość? Mówisz „piekło jest okropnym dręczeniem” tak ale drogą zbawienia jest darmowy dar Boży i możesz zaakceptować to lub odrzucić; to jest wybór który podejmujesz, a ty wciąż spadasz.

Bogacz zaczął spadać 2 tysiące lat temu, on wciąż spada w bezdenną otchłań, pewnego dnia powstanie głos z tej otchłani i będziesz on słyszalny przed wielkim białym tronem sądu, nadejdzie dzień gdy samo piekło zostanie otwarte.

Biblia mówi przed białym tronem będzie to dzień jakiego niebo i ziemi nigdy nie znały, gdyż biblia mówi że gdy zasiądzie nad wielkim białym tronem, niebo i ziemia pierzchną przed obliczem świętego który siedzi na tronie.

I piekło zostanie wydane ze swoich odmętów, piekło w raz ze swoim samym fundamentem, piekło wyjdzie na szczyt otchłani i zostanie przyniesione przed oblicze wielkiego białego tronu sądu Bożego, tam staniesz z dymem udręki i potępienia nad tobą.

Będziesz nosił rzeczywistość którego pragnąłeś tysiące razy – mógłbyś po prostu przestać istnieć ale zostajesz zabrany przed wielki biały tron sądu wszechmocnego Boga i gdy On patrzy na ciebie. Zostaje otwarta księga i gdy zostaje ona otwarta, szuka twojego imienia.

I jeżeli twoje imię nie jest odnalezione, zostajesz wrzucony żywcem do jeziora ognia i siarki, samo piekło okropne samo w sobie, jest wrzucone do jeziora ognia i siarki, to znaczy że ty zostaniesz posłany klęcząc, krzycząc i błagając w jezioro ognia i siarki, i gdy zostaniesz wrzucony do tego jeziora, to twoje wieczne mieszkanie.

Biblia mówi „gdzie robak ich nie umiera a ogień jest nieugaszony” to mówi że dym ich udręki wznosi się na wieki wieków w jeziorze ognia i siarki. I wtedy spośród umysłów każdego kto cię znał i każdego kto cię kochał – Bóg wymaże z nich pamięć o tobie, ci którzy są w niebie nie będą musieli cierpieć nad tobą.

Będziesz dla nich tak jakbyś nigdy nie istniał i biblia mówi że pamięć niegodziwych zginie, i będziesz skończony. Wszystko z powodu jednej prostej rzeczy którą możesz zrobić tego poranka, możesz przyjść tutaj i położyć swoją rękę na ten świętej biblii i powiedzieć Panu Jezusowi „nie chcę iść do piekła, nie chcę pójść do piekła.”

Panie Jezu, uratuj mnie od piekła” i przechodząc do sprawiedliwych – dlatego on poszedł na krzyż, aby uratować cię od piekła, jak wiele razy musisz być ostrzeżony? Jak wiele możliwości masz jeszcze otrzymać? Jak wiele więcej służb przesiedzisz zatwardzając swoje serce w upartości usztywniając swój kark wobec prawdy Słowa Bożego?

To nie ten kaznodzieja cię osądza – nie jestem zdolny ani upoważniony, nie mam do tego prawa, ale to ta księga która już cię osądziła. Czy nie chcesz wyjść teraz? Podejdź tutaj synu, padnijcie na kolana i powiedźcie:

Panie Jezu, jest wiele rzeczy których nie rozumiem ale nie chce iść do piekła” Jeżeli przyjdźcie do niego ze szczerym sercem, szczerym pragnieniem by nie pójść do czeluści – zatrzymacie to. I on da wam łaskę w waszych sercach aby zbawić waszą duszę.

Ojcze, w imieniu Jezusa głoszę do ciebie z mojego serca Panie, szatan walczył ze mną, wiesz o tym, i Panie daje to co ty mi dałeś i teraz użyj tego w imieniu Jezusa, zbaw dusze w tych domach ze względu na Jezusa, zbaw ich dusze Panie od piekła, modlimy się w imieniu Jezusa.

Z Jego powodu proszę, amen.

Advertisement