Benio123o pl Wiki
Advertisement

Nie istnieje więcej niż dwie płci ludzkie w oparciu o obiektywną niezmienną biologie, wszelkie inne twierdzenie jest bezpodstawne: pleć męska i żeńska, jest to fakt zarówno świecki jak i Boży i nie istnieje żadna forma usprawiedliwionego chrześcijańskiego czy uzasadnionego naukowo innego twierdzenia.

Faktowi obiektywnemu istnienia jedynie dwóch płci ludzkich zaprzeczają ludzie fałszywie ludzie niewierzący, środowiska lewicowe oraz nominalni rzekomi pseudo chrześcijanie nurtów liberalnych, kłamstwo przez zeń propagowane jest bezbożne w chrześcijańskiej perspektywie oraz szkodliwe na poziomie społecznym ponieważ owe fałszywe założenia mają za cel zwalczać tradycyjny słuszny model społeczny i rodzinny. Negacjoniści płci ludzkich głoszą nie opartą naukowo koncepcje płynnej płci lub płci społecznej według której płeć nie jest faktem niezmiennym faktem biologicznym ale jest zależna od subiektywnego odczuwania jednostki w ramach ideologii gender.

Christopher Dummitt

Christopher Dummitt

Jednym z ojców koncepcji ideologii gender jest Christopher Dummitt, kanadyjski historyk i badacz płci który w 2019 roku przyznał że zmyślił całą koncepcje bez oparcia o jakiekolwiek badania a ich pozory sfałszował oraz odrzucił własną ideologie.

"Myliłem się. Albo, mówiąc dokładniej: częściowo miałem rację, a resztę wymyślałem wszystko od A do Z” – przyznaje. I zaraz przekonuje, że „nie był jedyny”. Zdaniem Dummitta, całe środowisko naukowe skupione wokół gender studies naciąga lub fałszuje dane. „To po prostu sposób działania na tym polu naukowym” – podkreśla."

"„Dla wielu aktywistów takie oświadczenie (o płci jako kwestii biologii) oznacza mowę nienawiści” – pisze Dummitt. O tym, że zasadniczo są tylko dwie płcie (mężczyzna i kobieta) biolodzy wiedzą od zarania swojej nauki, ale „super-postępowcy oskarżą zaraz o zaprzeczanie tożsamości osób trans, a przy okazji o chęć wyrządzenia szkód ontologicznych drugiemu człowiekowi

- Christopher Dummitt, Źródła:

Najwyższy czas: Szok! Kanadyjski teoretyk gender przyznaje się, że fałszował badania, które miały potwierdzać teorie płci społecznej (04/11/2019)

Pch24: Ekspert gender studies przyznaje, że fałszował badania. „Wierzyli mi bo byłem naukowcem” (5 lis 2019)

Way of Life FRIDAY CHURCH NEWS NOTES "GENDER THEORY INVENTOR ADMITS HE MADE IT UP" (6 Marzec 2020 rok)

https://www.lifesitenews.com/news/gender-historian-admits-he-basically-just-made-up-claims-in-transgender-scholarship

Advertisement