Benio123o pl Wiki
Advertisement

Pokonując Adwentyzm XI – Ilość księżyców – Napisy PL

Oto pokonując Adwentyzm numer 11 i jest to o tym jak wiele jest księżyców, to numer 11 ale 3-ci odnośnie większej ilości fałszywych wizji Ellen White.

Dodam do tego linki w opisie, tam zamieszczę także link do innego filmu w tym film o jej słowach o planetach i żyjących na nich ludziach i inny o szalonych wizjach, do tego wszystkiego dam tam linki.

Ale w każdym razie, dojdźmy do tego: jak wiele jest księżyców? Streszczając, ta konkretna mini-seria z tym kolorem tła w tle i odniosę się wpierw do – przy okazji wszystko do czego daje odniesienia to książki które sam posiadam w mojej bibliotece

Ci z was którzy chcą mnie krytykować za zbieranie cytatów z internetu i tym podobne – nie, wszystko pokaże wam ze zdjęć z książek z mojej biblioteki.

Jedynym wyjątkiem będzie Adventist Review Magazin który wziąłem z waszej adwentystycznej strony, więc ta książka jest z mojej biblioteki, stwierdza to w wierzeniu 18-stym:

„Pisma świadczą że jednym z darów Ducha Świętego jest proroctwo. Ten dar identyfikującym znakiem resztki kościoła i wierzymy że został zamanifestowany w posłudze Ellen G. White” (Strona 253)

Więc w resztce kościoła jest Ellen White, korzystająca ze swojego daru prorockiego i wy Adwentyści wiecie co to znaczy, oznacza to że jest połączona z Bogiem, otrzymuje wizje i mówi wam te rzeczy

Potem ta książka stwierdza to kilka stron później: „Testujcie dar proroctwa. Ponieważ biblia ostrzega że przez powrotem Chrystusa, powstaną fałszywi prorocy, (istotnie powstali) musimy ostrożnie sprawdzać wszystkie twierdzenia daru prorockiego.” (Strona 259)

I tak jak powiedziałem w ostatnich dwóch filmach o takim samym kolorze tła, jest to dokładnie to co zrobimy.

Tutaj mamy Advent Review and Sabbath Herald, 30 Listopada 1886 rok, mamy wizję wizję Ellen White 19 kwietnia, 1845 roku, zapamiętajcie tę datę, pojawi się ponownie. W tej wizji wraz z bratem Batesem w jego towarzystwie, Ellen White mówi „widzę 4 księżyce” i Bates mówi „ona widzi Jowisz”

Następnie dalej Ellen mówi „widzę osiem księżyców” i brat Bates mówi „to Saturn”. I dalej Ellen mówi „widzę 4-ty księżyce” i Bates mówi „to Uran.”

Wizja Ellen White dla Jowisza, dla Staurna, dla Uranu. 1886 rok. Udajmy się do 1892, do tej książki „Rise and Progress” autorstwa Johna Loughborougha, wy adwentyści znacie go, to bardzo sławny adwentystyczny historyk

Notuje on – nie datuje tego – ale to ta sama relacja, więc znowu tu jesteśmy, Ellen jest w wizji i mówi „widzę 4-ry księżyce” i to Jowisz. I potem mówi „widzę 6-ść księżyców” i to Uran.

O, to o 2 więcej niż było w 1886. „To nie problem, mogliśmy odkryć więcej księżyców”. Więc to jest 1892 rok.

Teraz przejdziemy do 1909 roku, to ta sama wizja w tym „The Great Second Advent Movement” tego samego autora co poprzedniego dzieła ale w 1909 roku i co się stało? Zobaczcie znów na datę wizji „19 kwietnia 1845”

Czy nie spodziewaliście się by raczek te dwa raporty z tej wizji powinny być takie same, prawda? Nie wstrzymujecie jeszcze oddechu, zobaczmy:

Ten sam scenariusz, Ellen mówi „jestem w wizji i widzę 4-ty księżyce” i to Jowisz. I widzę co? „7-dem księżyców” i to Saturn? Starliśmy jeden z poprzedniej wizji ponieważ było 8-siem.

I potem mówi ona dalej, tu nie nazywa tego Uranem ale my uznajemy że chodzi o niego bo to ta sama wizja z 19 kwietnia 1845 roku i mówi tutaj że ten ma 6 księżyców – Uran.

Adwentyści, czy mogę spytać, kto ciągle zmienia jej wizje? Ja myślałem że te wizje są od Boga, Różnią się od siebie, czyż nie?

Ale, jest coś jeszcze co musimy zrobić, musimy spojrzeć na ten przypis, to odniesienie w tym miejscu numer 7 na tej stronie w tej książce „The Great Second Advent”

I oto co ten przypis stwierdza: „W „Rise and Progress” (To książka Loughborougha z 1892 roku) zostało powiedziane że widziała 8-siem księżyców Saturna.”

Zgadza się, tak powiedziała, widzieliśmy to.

„Ta zmiana została wprowadzona po tym jak doszły do moich rąk odkrycia.”

O, więc niekurzy Adwentyści Dnia Siódmego czują się wolni w zmianie Bożych słów prorockich, jeżeli to w ogóle są Boże Słowa słowa – ja nie myślę by były, łatwo udowodnić że nie, ale jeżeli Adwentysta myśli że jest, to nie zmieniałby go.

Wiecie, widzę jak Mormoni robią to samo tak przy okazji, zmieniają proroctwa Josepha Smitha, zabawne jak fałszywe religie robią dokładnie to samo. W każdym razie, mówi dalej:

„Od tamtego czasu zostało odkrytych więcej księżyców zarówno Jowisza i Saturna.”

Jedną chwilę, myślałem że te proroctwa są od Boga i teraz mówi mi że więcej księżyców zostało odkrytych – Bóg o nich nie wie? Czy Bóg tak jak powiedziałby Islam chrześcijanom „spał”? „Jadł?”

Co to ma być? Kim jest ten Bóg o którym mówiła Ellen G. White? Ponieważ nie ujęła tego jasno, ktoś musi mu pomagać za Jego tronem gdy on nie zrobi czegoś właściwie, lub czy Bóg wszechświata ma rację a Ellen jest w błędzie?

To są tylko dwa dylematy w tym miejscu Adwentyści, albo Bóg się pomylił i jest omylną istotą, lub Bóg NIE jest omylną istotą i Bóg ma rację i Ellen naprawdę nie jest „duchem proroctwa” mówiąca od Boga.

Więc spójrzmy na to, to małe streszczenie. „Prorokini Astronom Kościoła Adwentystów Dnia Siódmego” powiedziała „Są 4-ry księżyce Jowisza, 4-ry Uranusa i 8 dla Saturna” w 1886 roku

I zmieniło się to w 1892 roku, ponieważ teraz mamy 6 księżyców Uranusa i potem ta sama wizja prorocza dana ponownie w 1909 roku i liczba księżyców Saturna zmniejszyła się z 8-miu na 7-dem.

Jak wiele jest tam więc księżyców?

Cóż, zobaczmy do NASA, wydajemy w tym kraju na nich wiele pieniędzy wysyłając rakiety badawcze i oto tutaj mamy, zobaczmy teraz na ostatnią relację Ellen White zakładając że ta jest najbardziej poprawna

Więc Jupiter ma 4 księżyce. Jak wiele jest ich teraz? 79. Pomyliła się o kilka.

Co z Saturnem? 7. A teraz jak wiele ich jest? 82.

Uran – ona powiedziała że ma 6 – dziś wiemy że jest 27.

Ellen wydaje się że nie ujęła tego poprawnie, czyż nie? Więc, zobaczmy na to, tutaj jest Ellen White – prorok astronom wraz z jej 4-roma, 6-ścioma i 7-dmioma księżycami

Przeciw NASA Solar System Exploration: 79, 82, 27. Ellen White brakuje 75 księżyców z Jowisza, 75 księżyców z Saturna, 21 księżyców z Uranu – 171 księżyców, nie wiem o jakim Bogu ona mówiła ale nie jest to prawdziwy Bóg biblii.

Nie jest to prawdziwy Bóg biblii który zainspirował ją być darem proroctwa, bo oczywiście nim nie była, bo jest absolutnie w błędzie.

Jeremiasza 14:14: I PAN powiedział do mnie: Ci prorocy fałszywie prorokują w moje imię. Nie posłałem ich ani im niczego nie nakazywałem, ani nie mówiłem do nich. Prorokują wam kłamliwe widzenie i wróżbę, marność i urojenie swego serca.

To Ellen White. Kłamliwe wizje, urojenie jej własnego umysłu. Adwentyści, jesteście w fałszywej religii, upamiętajcie się z podążania za tą fałszywą kobietom-prorokiem, teraz, zanim poprowadzi was do waszego wiecznego zniszczenia.

Ostatni slajd, ostatni cytat: Wszakże prorok, który ośmieli się mówić w moim imieniu słowo, którego mu nie nakazałem mówić, albo który będzie przemawiał w imieniu innych bogów, taki prorok poniesie śmierć.

A jeśli powiesz w swoim sercu: Po czym poznamy słowo, którego Pan nie wypowiedział?

Jeżeli słowo, które wypowiedział prorok nie w imieniu Pana, nie spełni się i nie nastąpi, jest ono słowem, którego Pan nie wypowiedział, lecz w zuchwalstwie wypowiedział je prorok; więc nie bój się go.

Ellen White przemówiła w zuchwalstwie, słowa które wypowiedziała nie są prawdziwe. Ponownie, trzy kolejne przegrane wizję Ellen White. Nie jestem darem proroctwa, nie jest prorokiem, nie jest większym światłem, ona nawet nie prowadzi do biblii

Wypowiada rzeczy który przypisywała Bogu i wypowiedziała je błędnie – jest fałszywą prorokinią. Adwentyści, lepiej opuście fałszywego proroka i jego fałszywy kościół.

Advertisement