Benio123o pl Wiki
Advertisement

Wiem, że niektórzy z was popadli w depresję przez to, że nie mówię na temat Sorosa albo Black Lives Matter albo w jaki sposób antychryst przejmie władzę nad światem lub szczepionek z 666 i oni mają popularne filmy z 2 milionami wyświetleń, 3 milionami wyświetleń. Wiem, że jesteście bardzo rozczarowani, a wy ludzie online, tak mówię do was. Wiem, że to wam nie pasuje, bo gdy wypuszczamy film o modlitwie, to nie widzimy aby stawał się popularny.

W porządku, głoszę tutaj. Przejdźmy do Rzymian 8. Gdy dochodzi do modlitwy, to dochodzi do niej w potężny sposób, ponieważ przechodzi on przez całe Bóstwo. Gdy przychodzisz przed Tron Pana w modlitwie, to czy zdajecie sobie sprawę, że używacie całego Bóstwa, gdy się modlicie? Przychodzicie do całej Bóstwa Boga Ojca, i przechodzisz przez Boga Ojca i Boga Ducha Świętego. Możesz myśleć „w jaki sposób pastorze?”

Cóż, gdy się modlicie, to adresujecie to do Boga Ojca, adresatem jest Ojciec, to dlatego mówimy Ojcze Niebieski, czasami możecie usłyszeć drogi Jezu ale właściwie to jest niepoprawne. Powinniście adresować do Ojca, więc gdy się modlicie musicie zrozumieć, że to jest zaadresowane do Ojca., nie do Syna.

Nie szukamy też dziury w całym, jeżeli ktoś powie drogi Jezu, to przymkniemy na to oko i czasami ja też to robię ale musicie to zrozumieć, że jeżeli chcecie być bardziej poprawny doktrynalnie, to powinniście adresować to do Ojca, więc Ojcem jest adresatem. Imieniem, w którym zamykacie jest Syn, a tym który dba o przepływ informacji jest Duch Święty. Musicie zrozumieć, że tutaj cała Trójca, Bóstwo uczestniczy w mocy modlitwy.

Teraz w tej rzeczywistości gdzie włączeni są Duch Święty, Ojciec i Syn, chcemy aby dotarła do was ta rzeczywistość. Chcemy do was dotrzeć, gdzie jesteście? Jesteś tu, czy może jesteście gdzieś daleko tu. Gdzie jesteście z waszym życiem modlitewnym, oto jest pytanie. Wiecie, możecie się zbliżyć, więc gdzie jesteście? Rzymian rozdział 8.

Zauważcie jak całe Bóstwo uczestniczy, w wersie 26. Rzymian 8:26 „Podobnie i Duch dopomaga naszej słabości. Nie wiemy bowiem, o co powinniśmy się modlić, jak trzeba”, więc są takie chwile gdy nie wiemy o co konkretnie się modlić, prawda? Podczas naszych niemocy, podczas niemocy jest czas zamieszania, nie jest tak? Czas zamieszania, nie wiesz co się dzieje, więc Duch Święty pomaga wam, więc tutaj jest kanał.

Rzymian 8:26-27„ale sam Duch wstawia się za nami w niewysłowionych westchnieniach. A ten, który bada serca, wie, jaki jest zamysł Ducha”. Zaraz, zaczekajcie minutę. Widzimy Ducha Świętego w wersie 26 ale w wersie 27 „A ten, który bada serca, wie, jaki jest zamysł Ducha”, to nie może być Duch Święty ale wiemy kto to jest, to jest Jezus Chrystus. Rz8:27 „ponieważ według woli Boga wstawia się za świętymi.”. Także Jezus Chrystus wstawia się za nas.

Czy to nie jest błogosławieństwo? „Według woli Boga”, więc Duch Święty staje się kanałem, Chrystus stał się ostatecznym pośrednikiem, gdzie trzyma to co Duch Święty dostarcza Mu i adresuje to do Ojca. Czy łapiecie o co chodzi? Powiem o co tu tak właściwie chodzi. Duch Święty jest w was, tak?

Teraz czy Duch Święty nie powinien być jak to w waszych życiach? Jak to jest nazywane? To nazywane jest napełnienie Duchem Świętym. Teraz, gdy jesteście napełnieni Duchem, więc to co się stanie, to tędy idzie, jest tutaj, zaczyna od was i ze względu na to co Chrystus zrobił na podstawie ukończonej pracy na Kalwarii, chwała Bogu, przez ukończoną pracę na krzyżu Pan Jezus Chrystus stał się ostatecznym pośrednikiem w naszym imieniu, więc właściwie to idzie tak.

Przestrzeń pomiędzy wami, a Ojcem. Co jest wspaniałe, że przez ten drogocenny krzyż Chrystusa, to łączy się z ziemi do nieba, są piękne piosenki na ten temat, na temat krzyża jako mostu z ziemi do nieba. Myślę, że śpiewałem to 2 razy, że bez słów głos Boga został usłyszany, ponieważ krzyż powiedział wszystko, udowadniając miłość jak nikt inny, Bóg wziął 3 gwoździe, 2 kawałki drewna i krzyż powiedział to wszystko, tak leci ta piosenka.

Chrystus stał się tym, więc Duch Święty jest tym który umożliwia przepływ i Syn Boży jest tym, który „ok, dostałem wiadomość do Ducha Świętego, więc porozmawiam z Ojcem”, a Ojciec odpowie na tyle ile to odpowiada Jego woli. Teraz dam wam tutaj 2 duże obietnice. Pierwszą obietnica jest taka, że wiele razy kiedy się modlimy to robimy to niewłaściwie, bądźmy szczerzy, nie modlimy się właściwie.

Zgadza się? Tak, nie modlimy się właściwie, dlatego że nie modlimy się właściwie, to jest zawsze niewłaściwe, więc Bóg dał przepiękną obietnicę, że Duch Święty może zrozumieć, co tak naprawdę czujecie i wie czego naprawdę potrzebujecie i następnie Syn Boży bierze ten czerwony znacznik, na waszej modlitwie i skreśla to i pisze prawidłową prośbę, i daje to Ojcu, gdzie to może zgodzić się z Jego wolą „to jest co Gene miał naprawdę na myśli, czy mógłbyś odpowiedzieć na to wedle Twojej woli?” i Pan wtedy może odpowiedzieć we potężny sposób. Dlaczego?

Na podstawie Rzymian 8, wers 26 do 27 nie wiemy jak się modlić. Są sytuacje gdy nie wiemy jak się modlić. To daje nam pewną smutną rzecz. To radosna rzecz dla nas ale jednocześnie i smutna też. Smutną rzeczą jest, my powinniśmy wiedzieć jak modlić się do Ojca. Powinniśmy jak jak modlić się prawidłowo, lecz przez to że jesteśmy cieleśni to jest problem, ponieważ przez to że jesteśmy zamknięci w tym ciele, to nie wiemy jak modlić się prawidłowo.

Teraz pomyślcie na ten temat, jeżeli mamy błogosławioną obietnicę Ducha Świętego poprawiającego nasze modlitwy, to pozwólcie że zadam wam pytanie. Jeżeli cielesność jest tym, co przeszkadza w naszej modlitwie, to co się stanie gdy nasza cielesność jest ukrzyżowana? Gdy nasza cielesność jest ukrzyżowana na podstawie ukrzyżowanego życia w Chrystusie, więc gdy żyjecie w odniesieniu do waszego ukrzyżowanego życia na podstawie Rzymian 6, gdzie ciało uchodzi dla was za martwe i zamiast tego przylegasz do Ducha Świętego, kiedy przylegasz do Ducha Świętego, to co się stanie?

Jedną z błogosławionych obietnic, których nauczyliście się w naukach dla początkujących uczniów jest to, że wtedy napełniasz się bardziej Duchem Świętym, nieprawda? Teraz, gdy jesteście bardzo napełnionieni Duchem Świętym, to pozwólcie że zadam wam pytanie. Jeżeli macie w sobie dużo Ducha, to macie dużo mocy Ducha wychodzącej z was i jeżeli macie dużo mocy wychodzącej z Ducha, to wyobraźcie sobie te połączenie przychodzące do Ojca, więc co myślicie wtedy zrobi Bóg Ojciec? Ponieważ Duch Święty jest uznawany za Ducha Kogo? Pana, który jest Nim, jest Jego częścią.

Teraz gdy jesteście tak bardzo napełnieni Duchem, to myślicie że Ojciec byłby w stanie odpowiedzieć wam „bum” o tak? Czy kiedykolwiek słyszeliście o pastorach wielkiego przebudzenia, którzy byli tak napełnieni Duchem Świętym, że gdy po prostu powiedzieli coś, to to się działo? Był taki ewangelista pastor Kögel, on prawdopodobnie poprawiłby mnie w wymowie ale był na spotkaniu, gdzie usłyszał jednego pastora, który był tak napełniony Duchem Świętym i zachodziła tam kradzież pieniędzy, kradzież datków na tym spotkaniu i ten pastor powstał, który był znany jako wojownik modlitwy i modlę się za tę osobę, i ta osoba odda pieniądze, po tym niektórzy pastorzy mówili „kiedy on tak mówi, to pieniądze wrócą, to stanie się jutro”.

Wiecie co się stało? Następnego dnia odzyskali pieniądze. Jak on to zrobił? Czy to była magia? Wielu ludzi powiedziało by, że ten typ był tak bardzo napełniony Duchem Świętym. Co to znaczy, to łączy się z modlitwą. Napełnienie Duchem Świętym jest połączone też z modlitwą. Jeżeli jesteście tak napełnieni Duchem Świętym, to gdy się modlicie, to dostaniecie odpowiedź. Czy macie coś takiego w waszym życiu? Czy macie coś takiego w życiu?

Jeżeli chcecie potężnych modlitw, wielu ludzi tego nie widzi, jeżeli chcecie mieć potężne modlitwy w waszych życiach, więc potrzebujecie wszystkich 3 Osób Trójcy, pracujących w was. Czy jesteście napełnieni Duchem? Czy jesteście napełnieni cielesnością? Jeden, powinieneś się o to zapytać. Dwa, Syn jest pośrednikiem w naszym imieniu, racja? Ponieważ jest pośrednikiem w naszym imieniu, to musimy wiedzieć, że to co On myśli jest tak naprawdę prawidłową modlitwą i jak znajdziemy prawidłową, przez Jego słowa. Jeżeli spojrzycie na Jana 1, wers 1, to jak On jest znany? Jako Słowo.

Jana rozdział 15 mówi, jeżeli Chrystus trwa w was, to „moje Słowa w was trwać będą” i „o cokolwiek poprosicie, to będzie wam dane”, więc jeżeli chcecie odpowiedzi na modlitwę, to musicie znać tę księgę. To dlatego wielu ludzi, którzy zagłębiają się w modlitwę, to to co robią przed modlitwą, to najpierw czytają Biblię.

George Mueller miał taki nawyk, że najpierw czytał Biblię i dopiero się modlił. Możecie zapytać dlaczego? Ponieważ tą drogą, gdy mówił językiem modlitwy do Pana, to tak aby był to język biblijny dla Boga. Teraz pomyślcie o tym, które dziecko przeciętny ojciec mógłby faworyzować bardziej. Dzieckiem, które ojciec bardziej faworyzuje, byłoby dziecko, które porozumiewa się z nim, który ma bardzo podobną osobowość lub styl porozumiewania się, jego język, jego mowę.

Teraz jeżeli jesteście bardzo zjednoczeni z Bogiem podczas modlitwy i mówicie takim językiem, jakiego mógłby używać Ojciec, to co myślisz Ojciec zrobi gdy będzie odpowiadał na wasze modlitwy? To przeniosłoby was na zupełnie nowy ekstremalny poziom, nieprawda? To przeniosłoby was ponad, tylko musisz znać Księgę.

Tutaj jest rzecz którą ludzie muszą zrozumieć, że to jest powód dla którego numerem 1 w chrześcijańskim życiu, w taki sposób że może zadbać o pozostałe ważne rzeczy w życiu, jest doktryna, wasza relacja z Jezusem powinna być najważniejszą rzeczą w waszych życiach ale nie możecie mieć prawidłowej relacji, jeżeli nie macie prawidłowej doktryny. Pierwszą rzeczą, którą mówi Biblia, to to że „Całe Pismo jest natchnione przez Boga i pożyteczne” do czego?

Nauki, więc tutaj jest problem z ludźmi, którzy mówią „pastorze, szukasz dziury w całym jeżeli chodzi o doktryny”. Nie, nie szukam! Może dlatego wasze życie modlitewne jest tak słabe, jeżeli chcecie dobrego życia modlitewnego, to musicie dbać o prawidłowe doktryny i nie dbam o to, czy to jest najsłabsza, najbardziej szalona doktryna jaką kiedykolwiek słyszeliście, na temat niebiesko-krwistych obcych w Biblii, to chcę wiedzieć czego uczy mój Ojciec, każdy szczegół.

Jeżeli tak dostosuję się moim umysłem i moim sercem, i w ten sposób wasze życie modlitewne może stać się 10-krotnie lub 20-krotnie potężniejsze. To dlatego to jest tak ważne aby skupiać się na prawidłowych doktrynach i biblijnie wierzący pastorzy, nie powinni nigdy się od tego odsuwać, powinni tego uczyć. Zamiast tego wolą zjednoczyć się z ich fundamentalnymi przyjaciółmi, więc przez to trzymają to w tajemnicy i przez to, że trzymają to w tajemnicy ich życiem modlitewne nie może stać się potężniejsze.

Tak więc doktryny, to nie powinny być tylko szalone, głębokie doktryny, to powinno być wszystko, to powinno być wszystko ze Słowa Bożego, czy to na temat miłości, czy to na temat antychrysta wychodzącego jako chimeryczna pantera itd. Najważniejszą rzeczą jest to co mówi Słowo Boże, to takie proste, to takie proste.

Dlaczego myślicie to takie ważne abyście przychodzili do prawidłowego kościoła, bo jeżeli będziecie chodzili do złego kościoła i będziecie się modlić godzinami i Bóg nie odpowie na wasze modlitwy, to jest poważna sprawa. To dlatego to jest tak ważnie abyście byli Biblijnie wierzący, poprawili swoje doktryny, uczęszczali do biblijnie wierzącego kościoła.

To jest oczywiste, oczywiste, że nie jesteśmy wybiórczy na temat każdego elementu, gdzie walczymy ze sobą ale widzicie, to jest taka sprawa. Zbieranie się razem z braćmi jest kompletnie innym tematem i sprawą w porównaniu do waszego życia modlitewnego. W waszych życiach powinniście wierzyć w każdą prawidłową doktrynę, inni ludzie, sytuacja gdy nawiązujesz z nimi relacje, to kompletnie inna sytuacja, to nie jest taka sama rzecz, to są różne sytuacje. Jak dobrze znacie Biblię?

Czy czytacie Biblię przed modlitwą? Być może to was zastanawia, że Bóg może objawić wam coś z Jego Słowa, gdzie możecie użyć tego w modlitwie do Niego. Ostatecznie gdy spojrzymy na Rzymian rozdział 8, wers 27 „według woli Boga”, to jest Ojciec. Tak, więc to jest znajomość Jego woli.

Teraz, gdy jesteście bardzo napełnieni mocą Ducha Świętego, w 100%, nie dawajcie mi 90% ale 100% i przechodzicie do Słowa Chrystusa na 100%, nie 90%, więc zapamiętujecie, studiujecie, wierzycie, szukacie. Czytacie, czytacie, czytacie Słowo Boga na 100% i następnie zgadnijcie co? Szukacie woli Boga na 100%, czy to robicie? Czy robicie to? Wiecie co ja robię?

Wspominałem o tym we wcześniejszych lekcjach na temat modlitwy. Jak sprawicie aby Bóg odpowiedział na wasze modlitwy? Gdy szukacie tego co Go wychwala, kiedy modlicie się o coś, co wychwala Boga. To sprawi, że będzie szczęśliwy, że Go zadowoli. To zmieni wasze modlitwy. Bylibyście zaskoczeni jak niektóre rzeczy, które uważacie za „cielesne” prośby, to nie są tak właściwie cielesnymi prośbami, kiedy skupiacie się na tym co wychwala Boga.

Tutaj mam szybki przykład: Panie potrzebuję potrzebuję tych wakacji, tak abym wyjechał i odpoczął. Czy to nie jest cielesna prośba? Nie, jeżeli prosisz o to na chwałę Boga. „Panie, proszę daj mi wakacje, ponieważ to jest Twoja świątynia, a ja nie chcę zużyć Twojej świątyni i chcę używać tej świątyni do wychwalania Ciebie, do robienia większej ilości rzeczy w kościele ale nie mogę tego robić, jeżeli nie mam jakiejkolwiek energii.

Zauważyliście to, że kiedy robicie tego rodzaju modlitwy szukając chwały Boga, to będą one dosyć często pasować do woli Boga, kiedy się modlisz. Tak więc szukajcie tego co Go wychwala. Co zrobił Mojżesz? Mojżesz zmienił zdanie Boga. Czy nie wiecie, że możecie zmienić zdanie Boga? Nieprawda. Nie, możecie zmienić zdanie Boga, oto jak potężna jest modlitwa.

Możecie zmienić zdanie Boga, jeżeli będziecie szukać tego, co Go wychwala i nawet jeżeli Bóg postanowi „zamierzam to zrobić”, to jeżeli naprawdę szukasz tego co Go wychwala, to naprawdę poznasz Jego wolę. Możecie powiedzieć to tak: „Panie, czy nie lepiej by to zrobić w ten sposób?” i Bóg na to odpowie: „tak, więc zrobię to w ten sposób” i Bóg to lubi. Bóg lubi gdy znacie Jego najskrytsze pragnienia i nie musi robić tego za was. Polubiłby to gdybyście znali jego najskrytsze pragnienia, czy widzicie to w związkach?

Wiecie, czasami żona może być tajemnicza i mąż jest jak: „nie wiem czego chcesz” ale żona na to odpowiada „nie, powinieneś wiedzieć czego chcę” ale one nie są takie oczywiste. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ mężowie zawodzą w byciu tak intymnymi, tak bliskimi, tak poznającymi w relacjach z ich żonami, a kiedy to robicie, to wiecie jak starać się o żonę.

Wiecie jak sprawić aby była szczęśliwa i wiecie jak uniknąć argumentu w kłótni. Zaufajcie mi, to czasami może działać, to może działać ale rzecz w tym, że musicie widzieć co jest najskrytszymi pragnieniami Boga i jeżeli zrobicie to na 100%, to spójrzcie na to. Jeżeli włączycie wszystkie 3 rzeczy, to jak myślicie. Co się stanie z waszym życiem modlitewnym?

Wiecie co powołało całe stworzenie do istnienia? Słowo, Jego Słowa. Kiedy użyjecie tego w 100% i kiedy użyjecie wszystkich 3 Osób Boskich w 100% w mocy, to kto myślicie może podbić wasze życie modlitewne. Kto myślicie może zniszczyć wasze życie modlitewne? Kto myślicie może pokonać wasze życie modlitewne? Absolutnie nikt. Dlaczego? Ponieważ Bóg jest w tym, Bóg jest w tym.

Advertisement