Benio123o pl Wiki
Advertisement

Wielki Kanion znajdujący się w Ameryce jest zgdony z kreacjonizmem oraz Biblijną naukową o Potopie , a sprzeczny z fałszywą Ewolucją .

Ewolucjoniści próbowali wyjaśnić możliwość jego istnienia przy założeniu Ewolucyjnych dogmatów , ta próba zakończyła się porażaką .

Twierdzą oni :

" Rzeka Kolorado przez miliony lat przedzierała się przez skały - warstwa po warstwie . "

- Prentice Hall Biology 1998 , strona 279

Szczyt Wielkiego Kanionu jest wyższy niż jego dno po którym płynie rzeka . Nie jest możłiwym więc aby rzeka Kolorado wyżłobiła wielki kanion . Między szczytem - najwyższym punktem Wielkiego Kanionu a rzeką kolorado jest ponad 2100 Metrów . Jedynym wyjaśniem jest globalny potop .

Ateiści przeciwko możliwości zaistnienia potopu twierdzą że Arka Noego nie mogła istnieć , bo jako duża Łódź która musiała by pomieścić wiele zwierząt , jej maszty złamały by ją , jednak Arka Noego nie potrzebowała Masztów , była Barką która dryfowała po wodzie . Po za tym problem ten rozwiązuje tak zwany " Moon Pool " , wcięcie wewnątrz dolnej śdodkowej statku wypełnione wodą morską , zastosowane również przez sowiedzkie Łodzie podwodne K-129 .

Advertisement