Benio123o pl Wiki
Advertisement

Zły zdeprawowany, spaczony liberalizmem ideologicznym świat, mocno odciska swoje piętno na umysłach kobiet. Z niegdyś szlachetnych, dobrych istot, stały się one w głównej mierze emocjonalnym wrogim elementem dla moralności Bożej i pozycji mężczyzny w Bożym społeczeństwie opartym na słowie Bożym.

Spaczenie które dotkneło kobiety świata zachodniego jest przerażającą wizją rzeczywistości, która zgodnie ze słowem Bożym musiała nastąpić w ramach zwiedzenia panującego na świecie. Dziś kobiety są nieposłuszne swoim mężą, nie kochają swoich dzieci, lub kochają je fałszywą miłością której skutkiem jest tragiczne wychowanie nowych pokoleń. Nie chcą wychowywać i zajmować się własnym potomstwem, upatrują ulgę raczej w jego zabójstwie w stadium krztałtowania się w ich łonach, nazywając przytym ów proceder za coś co nie jest morderstwem, wbrew logice ludzkiej i sumieniu, które z zaciekłością zwalczają w swoich sercach.

Popularność ruchów antychrysta, których celem jest działalność wywrotowa w społeczeństwie celem jego unicestwienia, jakim jest feminizm, jest wśród "kobiet" zarazą, za które nie ponoszą żadnych konsekwencji, ani społecznych ani prawnych.

Jest rzeczą oczywistą że przyczyną tego złego zachowania, jest odejście kobiet od Boga.

Wielu obserwatorów ówczesnych kobiet, doszło do wniosku, że kobiety są z natury gorsze i bardziiej nikczemne od mężczyzn, a wszelkie szlachetne cechy im przypisywane byly historycznym mitem. Lecz nie zawsze tak było, autorzy takich wniosków zapominają że się należy uprzednio przyjrzeć się pobożnym kobietą w Historii aby móc wydać takie wyroki.

Historia prezentuje nam zupełnie inne kobiety niż te z którymi mamy nieprzyjemność egzystować w społeczeństwach obecnie. Widzimy w nich jasno światło Ewangelii, oraz wielkie kobiece cnoty, które wymarły w obecnym społeczeństwie.

Żona Johnatana Edwardsa, uznawanego za największego teologia w historii Stanów Zjednoczonych, Sara Pierpont zrobiła na owym kalwinistycznym teologu potężne wrażenie, swoją wylewającą się na innych kobiecą miłością. Odznaczała się ona pobożnością, oraz wesołym usposobieniem. Sara była przykładną gospodynią, wzorem do naśladowania. Zachowując te wszystkie wspaniałe i piękne cechy, ta pobożna kobieta była matką jedenaściorga dzieci. Obecnie wychowanie w duchu Ewangelii i pobożności chodźby jednego w naszych upadłych czasach, graniczy z cudem.

Advertisement