Benio123o pl Wiki
Advertisement

Dobrze, być może najważniejszym dzisiejszym nauczaniem spośród wszystkiego będzie te; spośród tego co dziś usłyszycie to prawdopodobnie będzie najbardziej interesujące i ważne.

Dobrze więc, w mojej opinii jedną z najgorszych gałęzi w polu akademicznym będący najbardziej wymierzona przeciwko pismu jest psychologia.

Możecie powiedzieć „dlaczego tak jest?” Ponieważ psychologia – bylibyście zdumieni, jak wiele z niej jest pseudo-naukowa tak samo jak ewolucjonizm, wiele z tego jest pseudo-naukowa jak ewolucjonizm.

Nie zrozumcie mnie źle, nie znaczy to że jeżeli masz członka rodziny który cierpi problemy umysłowe, defekty, to musisz wyrzucić im wszystkie pigułki i zignorować terapie lub leczenie przez co załamują się i osłabiacie sytuację w domu – nie mówię tego.

Psychologia, musicie zrozumieć to że jest to zbliżone do ewolucjonizmu i jak diabeł bierze element prawdy. Więc nie możesz całkowicie odrzucić nauki, nie możesz całkowicie odrzucić psychologii, ani także nie możesz odrzucić w całości stwierdzenia podanego przez szatana – zapytasz „czemu tak jest?”

Ponieważ jest zawarty w tym element prawdy ale to jest sposobem przez który zwodzeni są ludzie, ten element prawdy jest wystarczający aby zakryć kłamstwo, widzicie? Ale chrześcijanie muszą wejrzeć przez to i to ujawnić, taki był problem z Ewą.

Ewa popadła w grzech, dlaczego upadła w ten grzech? Ponieważ szatan skłamał jej ale nie skłamał w całości, powiedział że co? „Będziecie znać dobro i zło” to jest to co powiedział, i poznali. Więc odnośnie psychologi jest to bardzo interesujące, w tym też że wasz pastor pobierał też w tym kursy magisterskie w których widziałem jak można łatwo zastąpić naszą duchową wędrówkę z Bogiem którą On zamierzył.

Wasza poczytalność, słuchajcie teraz; wasza poczytalność i twoje powodzenie, twój dobry stan umysłowy zależą w całości na twojej relacji z Panem Jezusem Chrystusem i to jest najbardziej ważna rzecz spośród wszystkiego w twoim całym życiu, musisz uświadomić sobie że twoja relacja z Panem Jezusem Chrystusem jest nawet bardziej ważna od doktryny.

I wiecie jak mocno kładę nacisk na poprawną doktrynę, możecie powiedzieć „naprawdę? Jak śmiesz tak mówić?” Nie, są ludzie którzy mają całą doktrynalność poprawność a ich chodzenie w duchu jest słabe i zobaczymy jak ta ich poprawna doktryna będzie miała dla nich korzyść gdy staną na trybunale Chrystusowym.

Gdy nie czytali nawet swojej biblii ani wcale się nie modlili – banda „biblijnie wierzących” wywołująca rozłamująca przez wywoływanie głupich walk w czatach społecznościowych, rozłamując i krytykując wszystkich, starając się znaleźć niedoskonałości w każdym kaznodziei którzy starają się głosić, nauczać i pomagać ludziom wzrastać.

I krytykują o to, to i tamto – czemu? Ponieważ są 18-sto letnimi punkami którzy wiedzą wszystko. Widzicie to? Ludzie myślą że ja jestem przyczyniający się do podziałów? Nie, jestem przeciwko rozłamom – gardzę tym. Powodem dla których obracam się przeciwko fałszywym głosicielom jest co? To że ich fałszywa doktryna jest powodem rozłamu w jedności także.

Widzicie? Ludzie nie rozważają dwóch stron, ale w każdym razie: chodzenie w duchu jest tak ważne dla umysłu człowieka i zdrowej poczytalności umysłu, więc w twoim umyśle co jest bardzo interesujące, jeżeli badałeś kwestie ciała, ducha i duszy, i przypuszczalnie niektórzy z was studiowali to ode mnie w początkującym uczniostiwe – ciało, ducha i duszę:

Aspekt duszy odnosi się do prawdziwego ciebie, prawda? Dusza odnosi się do twojej prawdziwej osoby. Dusza jest desperackiej potrzebie dla czegoś duchowego. Psychologia, nie wiem czy o tym wiedzieliście ale wytłumaczyłem to w innych filmie logia to „nauka o czymś”, wiecie co oznacza „Psyche”? Odnosi się to do duszy.

Ale naukowcy preferują to słowo „umysł”, powodem tego jest to że nie wierzą w nic duchowego wewnątrz niego, jeżeli odnoszą się do duszy to wymienią to określenie na umysł, będą w większości mówić o umyśle. I jest to w zasadzie prawdziwe, oni mówią tak nie myślą na duchowym poziomie, my wierzymy że jest to (dusza) prawdziwe, widzicie?

Może być zmierzona – wierzymy w to, nie zmierzona w sensie fizycznym, empirycznym, naukowym aspekcie odnoszącym się do świata fizycznego, wierzymy że może być to zmierzone w duchowym świecie, widzicie?

Ale odnośnie tego, dlatego te badania mogą być niebezpieczne, możesz zapytać „dlaczego?” Ponieważ oni są tymi którzy u których dusza szuka odświeżenia.

Gdy ducha przechodzi przez konflikt, ból i wrzawę w życiu, Bóg jest tam jako centrum twojego życia i jest to najbardziej zmieniające życie doświadczenie jakie kiedykolwiek doświadczysz w życiu, słuchajcie teraz – najbardziej zmieniające życie doświadczenie doświadczenie w twoim życiu jest wtedy gdy przechodzicie przez ten głęboki stan bólu i Bóg staje się centrum twojego życia które wyprowadza cię przez to.

I to stale zmienia twój umysł, myślenie, osobowość i twoją całą przyszłość. Psycholodzy uznają to, zdają sobie sprawę z tego że te bolesne rzeczy stale zmieniają życie, więc ignorują Boga z całego obrazu i odnoszą się do tego „fanatycznego subiektywnego doświadczenia klienta”

Widzicie? Więc zasadniczo jest to wszystko o doświadczeniu, doświadczenie, doświadczenie w twoim umyśle, widzicie to? Dlatego jest to bardziej subiektywne, wolą bardziej mówić o subiektywnym podejściu.

Ale prostą odpowiedzą na to jest; czy nie czytali Jeremiasza? Najzdradliwsze ponad wszystko jest serce i najbardziej przewrotne. Któż zdoła je poznać?

Co powiedział Paweł? Wiem tedy, że nie mieszka we mnie, to jest w ciele moim, dobro

Czy naprawdę ufasz tak bardzo sobie? Nie, nie ufam samemu sobie, ale taka jest praca psychologów, więc to to element prawdy, widzicie? Pokazałem wam kłamstwa, oto element prawdy, jest to bardzo interesujące: psychologia zdaje sobie sprawę że w umyśle ludzkim jest już zgiełk różnych myśli.

Więc psycholodzy starają się przefiltrować to wszystko, z czego wy ludzie nie zdajecie sobie prawdopodobnie sprawy, ale czy kiedykolwiek nagrywaliście wcześniej swój głos? Gdy nagracie sami swój głos, bardziej uświadamiacie sobie „nie sądziłem że powiedziałem to przedtem w taki sposób”

Lub że „wierzyłem w taki sposób”. Jeżeli mi nie wierzycie to powinniście sami to wypróbować, spróbuje uskarżyć się na wszystko w waszym życiu i nagrajcie swój głos i skupcie swoją uwagę, a nawet lepiej – nagrajcie się, to nawet lepsze, i zobaczycie z waszego zachowania waszą ekspresje twarzy i będziesz jak...

I czasami możesz powiedzieć sobie „weź się w garść, co ty robisz?” Lub nie tylko to, możesz również uświadomić sobie „nie wierzę że to naprawdę powiedziałem w ten sposób” - to jest to co robią psycholodzy, powtarzają i parafrazują to co mówisz, czemu? Bo gdy uskarżasz się na swoje żyje a oni powtarzają to co ty powiedziałeś to klient powie ze swojego subiektywnego odczucia „to nie jest to co mam na myśli”

I gdy klient powie „to nie jest to co mam na myśli”, tu jest sedno, psycholodzy próbują następnie więc: „dobrze, więc co naprawdę miałeś na myśli” wtedy klient mówi więcej ale uważniej waży słowa i gdy sam klient traktuje słowa uważniej słysząc powtarzanie swoich słów przez psychologa, klient otwiera swój umysł i zdaje sobie sprawę „mam wiele dziwnych rzeczy w moim umyśle w które nawet naprawdę nie wierzyłem”

„Szedłem po prostu przez to jak czuło się moje ciało” widzicie jak ciało wpływa tutaj na duszę i umysł? Więc przez robienie tego, znajdują co? Główny problem i to jest zadaniem psychologów, aby odkryć ten głębszy rdzeń wewnątrz problemu którego klient nie jest świadomy.

Możesz uskarżać się o zapracowanie w pracy lub w rodzinie robiącej ci różne rzeczy, ale gdy zaczniesz mówić o tym doświadczeniach, filtrują to co mówisz i znajdują głębsze znaczenie, rdzenny problem, to jest to co robią.

I przez robienie tego, posiadają terapeutów którzy pomagają im i prowadzą ich aby odkryli ten proces, i przez prowadzenie ich i odkrywanie tego procesu, klient staje się bardziej świadomy głębszego problemu i nie tylko tego, ale mogą również pomówić o rozwiązaniach.

Możesz powiedzieć „to nie ma sensu” - nie, byłbyś zaskoczony że gdy mówisz o rozwiązaniach, nie tylko myślisz, widzisz, myśleniu nie chcesz poświęcić czasu na rozważenie i analizę, i naprawdę posłuchać skupiając uwagę, dlatego musisz to wypowiedzieć, gdy mówisz o rozwiązaniach terapeuta powie „dobrze, jakie są rozwiązania które o których mógłbyś pomyśleć odnośnie tego głównego problemu?”

„Cóż, mogę zrobić, to, to i to” i wtedy terapeuta powie „dobrze, więc możemy się na tym skupić, a klient powie „ale...nawet jeżeli będę miał te rozwiązania to się stanie i to może się stać” Więc co się dzieje? Wycofują się do oświadczeń i filtrują je aby znaleźć następny główny problem i by znaleźć następne rozwiązanie.

Widzicie jak efektywne to jest? Ale tu jest rzecz; czy widzicie jak to zastępuje Bożą rolę Ducha Świętego? To sukces szatana. Duch Święty jest tym który cię prowadzi i gdy modlisz się do Pana... powiesz „pastorze, to nie jest temat o modlitwie, jest bardziej o psychologii”

To jest temat modlitwy o którym wielu ludzi nie mówi, więc to jest to co chce byście zobaczyli, w modlitwie jest twoje oświadczenie, przeczytajcie wersety w biblii w których ludzie którzy mieli głęboką modlitewną relację z Bogiem w życiu – oni zazwyczaj mówili głośno albo stawali się poruszeni emocjonalnie lub bardziej opisywali swój problem w uściślając go Ojcu.

Dokładnie jak ukazujesz swoje emocje w trapi, mówiąc konkretniej o istocie swoich problemów i tak dalej. Więc sednem jest to że gdy Duch Święty jest tym który cię prowadzi, filtruje On to co mówisz i nie jest to subiektywne doświadczenie, masz coś na czym możesz polegać – to obiektywne.

Jest to obiektywne doświadczenie, dlaczego jest to obiektywne doświadczenie? Ponieważ masz za swój standard Słowo Boże. Widzicie? Co wtedy się dzieje? Gdy twoimi standardami staje się Słowo Boże to filtruje ono to co mówisz i robiąc to; chce byście spojrzeli na swoje własne doświadczenie, dobrze?

Spójrzcie na swoje własne doświadczenie w życiu i zobaczcie czy to co powiedziałem nie jest prawdą w twoim życiu: były momenty kryzysów w twoim życiu ale potem gdy zostało to przefiltrowane gdy usłyszałeś gdzieś Słowo Boże, co jest tym tego dlaczego Słowo Boże jest ważne, więc potrzebujecie czytać Słowo, musicie zapamiętywać słowa.

Potrzebujecie pójść do kościoła i słyszeć głoszenie i...”poczekaj pastorze, mówisz mi po prostu o podstawach które Bóg powiedział dawno temu” dokładnie! Nie jest to tak skomplikowane. Myślimy że to jest jakiś rodzaj skomplikowanego voodoo i potrzebujemy jakiegoś psychologa będącego guru „tu jest głębszy problem”

Nie, to jest prostsze niż myślisz. „Dlaczego Bóg nie wyjaśnił tego w tak skomplikowany sposób?” Wiesz dlaczego? To nie jest konieczne.

On jest jak „Weście to prosto takim jakim jest, czy nie możecie po prostu być posłusznymi temu co powiedziałem?” Widzicie? Myślimy że „będzie tu głębsza odpowiedź, bardziej skomplikowana” - nie, po prostu weź to tak prosto jakim to jest a będzie dobrze.

Nie potrzebujesz znać każdego szczegółu, ale to ludzki problem, naszą naturą jest: „my chcemy wiedzieć”, w środku problemu „ja chce wiedzieć dlaczego Boże?” To jest problem. Widzicie? Więc to co potrzebujesz zrobić to gdy się modlisz i gdy mówię „modlić” mam na myśli prawdziwą modlitwę, prawda?

I oby była bardziej prawdziwa niż twoja terapia, jeżeli jesteś prawdziwej autentyczny i szczery i bardziej zaangażowany w sesji terapeutycznej niż w modlitwie – to jest coś problematycznego, musisz zdać sobie sprawę że wielu klientów sesji terapeutycznych, oni pracują lepiej nad swoją własną duszą niż wy chrześcijanie.

Wiecie dlaczego? Ponieważ mają terapeutów zachęcających ich, prowadzących ich by otworzyli się i pracowali sami nad sobą. Ale gdy ty jesteś w próbie i problemie, sądzisz że to zbyt wiele pracy dla ciebie i z tego powodu nie chcesz pracować nad samym sobą. Gdy mówisz o swoim problemie, nie chcesz mówić o nim – chcesz go stłumić.

To jest psychologiczna problem o którym zdają sobie sprawę terapeuci, tłumienie problemów, nie, przejdźmy przez nie, i macie Ojca który jest lepszy niż każdy terapeuta i mówi „przyjdźcie odważnie przed Tron Łaski.”

I nie tylko to, wiecie co terapeuci robią gdy starają się prowadzić ich przez te procesu? Oni wszyscy tak naprawdę nie wiedzą co jest w umyśle klienta, każdy terapeuta zdaje sobie z tego sprawę, dlatego powtarzają i parafrazują aby dowiedzieć się o czym pacjent naprawdę mówi. Ale czy mogę wam coś powiedzieć? Słowo Boże już teraz przeszło przez twój umysł.

I gdy wymówisz to wszystko i będziesz prawdziwy i autentyczny jak klient idący do terapeuty, gdybyś rzeczywiście pracował nad sobą mówiąc „dobrze Boże, to jest mój problem”. Nie mówicie po prostu o problemie w dwóch zdaniach, powiedzcie Mu konkretnie „Boże, to jest mój problem z tego, tego i tego powodu.”

I wtedy Duch Święty będzie pracował w twoim sumieniu i dojdzie do tego dlaczego jest taki problem, nie zaprzeczaj temu, wiesz że mam rację. Gdy słyszysz kazanie, gdy czytasz biblie i szczególnie wtedy się modlisz, wiesz że Bóg nie jest jakąś rzeczą ale to Duch Święty wewnętrznie przemawia do ciebie przez twoje sumienie mówiąc „dlaczego jest taki problem?”

„Ponieważ boję się bólu i trudności i rzeczy jak te”

„Dlaczego boisz się bólu i trudności skoro moje Słowo mówi że nie musisz bać się bólu i trudności ponieważ mam to w kontroli?”

„Boże, to nie wystarczające odnośnie tego”

Widzicie? To jest to czego chce Bóg, chce byś był szczery, nie tylko mówił „o tak, wiem Boże że twoje słowo tak mówi, tak...” NIE, bądź szczery, powiedz „Boże wiem że Twoje Słowo tak mówi ale o to jest to co czuje moje ciało” i gdy przejdziesz przez to bardziej, tym bardziej Słowo Boże stanie się jeszcze bardziej żywe dla ciebie, to jest to co się stanie.

Więc to następna lekcja odnośnie tego, czy prawdziwie się modlisz? Prawdziwa modlitwa jest tym sam co widzicie w psychologi przez pracę nad samym sobą, kto jest tym „samym” ponownie? (Dusza)

To jest to co psychologowie mają na myśli przez „duszę”, mówią o „sobie samym” - prawdziwym tobie, twoim umyśle. Ale my wiemy że to więcej niż to, wiemy że jest to namacalną, rzeczywistą zmierzalną duchowością która będzie żyć z Jezusem Chrystusem w niebie.

Widzicie? Czy nie jest niesamowite to gdy Pan, Duch Święty przemawia do ciebie jeszcze więcej przez głoszenie, przez czytanie Biblii? Przez pewne zapamiętane przez ciebie wersety i Duch Święty mówi do ciebie i ukazuje ci rzeczy w którym życiu, w twoich przeciwnościach i gdy robi to nieco więcej, więcej i więcej, dochodzisz bardziej do rdzenia sprawy.

Jestem dość pewny że mam słabości, ponieważ wierzę że jest niemożliwym... gdy przechodzicie przez próby i stację które przezwyciężacie jeżeli Bóg dał wam łaskę do tego by przez nie przejść, czy nie dowiadujecie się wtedy że istniał większy głębszy problem w was samych o którym nie wiedzieliście wcześniej?

Tak, wiecie że mam w tym rację. Powiesz „skąd mam to wiedzieć? Dlaczego mówisz to?” Bo to nie moje subiektywne doświadczenie, to obiektywne doświadczenie oparte Słowie Bożym i tak wielu chrześcijan którzy składają wewnętrzne świadectwo Ducha Świętego którzy mówią tę samą rzecz.

Odkrywasz rdzeń problemu, dlatego ma tak wielu sensu to gdy biblia mówi że próba jest dla naszego doskonalenia. To jest to z czego psycholodzy zdali sobie sprawę; lepsza osobowość, bardziej dojrzała osobowość kształtuje się przechodząc przez kryzysy i problemy.

To jest niesamowite prawda? Ale jak łatwo ludzie zastępują Słowo Boże i odkładają na półkę podczas gdy możesz je mieć za mniej niż dolara – biblie Króla Jakuba za mniej niż dolara w sklepie, i wydajesz setki dolarów te tego rodzaju szarlatanów tutaj?

„Ale to pomaga mojemu życiu” Tak, pomaga, wiesz dlaczego? Ponieważ biorą tę wewnętrzną pracę biblii i chodzenia w duchu, szatan to imituje je wkładając w jego system – on da ci wszystko co ci pomoże tak długo jak będzie to zastępować Słowo Boże.

Zapamiętaj to, tylko dlatego że dało ci to pozytywne doświadczenie i pomogło twojemu życiu, to nie oznacza góry fasoli.

Advertisement