Benio123o pl Wiki
Advertisement

Prolog[]

Muzyka Chrześcijąńska na świecie została zinfiltrowana . Za rewolujacą muzyczną przeciwko chrześcijaństwu , stali ludzie jawnie będący satanistami jak Alester Crowley .

W dawnych czasach , muzyka nie tylko chrześcijańska , ale i świecka , były wolne od wpływów demonicznych w cywilizacji kultury " chrześcijąńskiej " . Inne zaś ludy plemienne , zostały pochłonięte w swych fałszywych ludzkich tradycjach przez demony .  Murzyńskie Plemiona Afrykańskie były jednymi z nich . Jednak muzyka plemienna nie miała żadnego posłuchu w Europie , gdzie muzyka zarówno chrześcijąńska jak i świedzka , odzweirciedlały chwałę Bożą i były natchione wartościami Biblijnymi , tworzone przez Chrześcijąńskich Autorów .

Muzyka posiada siłę oddzialywania na ludzi , ich emocję , oraz stan umysłu i zdrowie pod względem psychicznym i fizycznym , a także wpływa jako czynnik determinujący ludzkie zachowania . Lucyfer był tym , który zajmował się sprawami muzyki w Niebie .

Istnieją więc dwa rodzaje muzyki , pochodzącej od Boga i pochodzącej od diabła .

" Medium jest przesłaniem . To oznacza że muzyka , jej melodia , harmonia i rytm , same z siebie skłaniają człowieka do czystości , lub rozpusty . Poprzez przbudzanie emocji , a więc sposób jakie poruszają one namiętnści , powinien słóżyć za podstawę , do oceny tego , czy dany utwór jest dobry czy zły . "

- Profesor Marshall Mcluhan

" Muzyka ma niezwykła moc , żeby wyzowlić powódź ludzkich emocji i obrazów , które mają zdolność natychmiastowego wywoływania bardzo potężnych zmian i stanów Emocjonalnych . Wierzcie mi , będąc specjalistą od mózgu , przez 25 lat pracowałem z nim , wciąż nie potrafie wpłynąć na stan emocjonalny człowieka tak , jak potrafi to jedna prosta piosenka . "

- Doktor Richard Pellegrino , Billboard Magazine , " Subliminal Power of Music " , Wrzesień , 1999

Oto jak kiedyś wyglądała prawdziwa muzyka :

Danke_für_diesen_guten_Morgen_NAPISY_PL

Danke für diesen guten Morgen NAPISY PL

Boży_Wojownicy_-_Husyci_THEME

Boży Wojownicy - Husyci THEME

Wilhem_Kaiser_Hymn_Theme

Wilhem Kaiser Hymn Theme

Oto jak dziś wygląda , żałosna , " Muzyka " :

Prezydent_RPA_Jacob_Zuma_-_Nawołuje_do_Mordowania_Protestanckich_Burów-0

Prezydent RPA Jacob Zuma - Nawołuje do Mordowania Protestanckich Burów-0

Idź_Pod_Błąd_THEME

Idź Pod Błąd THEME

Walka_Duchowa

Walka Duchowa

When_I_Kościół_Katolicki

When I Kościół Katolicki

What_Is_Kościół

What Is Kościół

Kościół_Katolicki_Zawiadaka

Kościół Katolicki Zawiadaka

Mein_Fuhrer_Theme

Mein Fuhrer Theme

Katolicyzm_THEME_vol_4

Katolicyzm THEME vol 4

Na czym Polega Porażka dzisiejszej muzyki ? Nie odzwierciedla chwały Bożej , a czerpie z kultur demonicznych .

" Teskty znacznej części piosenek , nie są nawet szczególnie chrześcijańskie . Mogą mieć jakieś moralne przeslanie , ale niewiele z tych znanych utworów może zostać zaklasyfikowanych jako chrześcijąńskie . Co stanie się z przesłaniem , jeśli będziemy docierać z muzyką do coraz większej ilości osób ? Zasadniczej części Ewangelii nie da się sprzedać . Ewangelia to dobra nowina , ale także zła . Jesteś grzesznikiem , i nie ma dla ciebie nadziei . To także część Ewangelii . Jeśli zostanie wycięta , a tak często się dzieje w muzyce chrześcijańskiej , to przestaje to być Ewangelia . "

- Michael Card , Christianity Today

Zwodziciele Muzyki Chrześcijańskiej[]

Jeżeli tak zwany wykonawca Chrześcijański łamie prawo Boże i staje się narzędziem demonicznym ku kuszeniu , obrzydliwej zbrodnii , i przyznaje że jest ze świata i ku niemu się zwraca , należy odrzucić taką osobe , nie jako chrześcijańskiego wykonawcę , ale w ogóle , jako chrześcijanina .

AMY GRANT

" Staram się wyglądać seksownie , aby sprzedać albumy . Uważam że wizerunek kobiety lat 80 jest bardzo seksowny . Jeśli ktoś zapyta " Próbujesz być światowa ? " Odpowiem : Oczywiście . Oto mi chodzi . "

- Amy Grant , The Roling Stone Magazine

" Jedyna różnica między piosenkami miłosymi Amy Grant a Olivi Newton-John jest taka , że zaimki u tej pierwszej , pisane są z dużej litery . "

- Billbord Magazine and Face the Music

SHIELA WALSH

" Sheila Walsh dosłownie połączyła to co święte z seksułalnym "

- Newsweek

Trywializowanie Relacji z Panem Bogiem , wypowiadanie do Pana Boga słów których bano by się wypowiedzieć w modlitwie , liberalizm muzyczno - ideologiczny , nie może być akceptowany , jako pochodzący od Pana Boga .

Mary Mary

Tekst Piosenki Mery Maer " Kajdany " :

" ( Jakiś bełkot ) I Can Dace . I ( coś po Angielsku ) Take it ( .. ) So I Can Dace . I Just wonna break it oł ! , I Just wonna Breaik it . I WONNA PRAISE THE LORD . "

Oto Materiał wizułalny z ścieżką audo ukazujący dokładniejszą wersje tekstu tej " pieśni " :

Mary_Mary_-_Shackles_(Praise_You)

Mary Mary - Shackles (Praise You)

Nie tylko sam tekst liberlnego podejścia tak zwanego kolokwialnie " na odwal " , stosowanego w " chrześcijańskim utworze " , jest tym , co wskazuje go jako złym , ale i również zachowanie ukazane na materiale wizułalnym zwanym " teledyskiem " - klipem video tworzonym jako oficjalne do danego utworu muzycznego .

Przedstawione na nich " chrześcijąnski " zachowują się tak , że gdyby przeszły w ten sposób po Ulicach Aperheidu Burskiego , zostały by spacyfikowane przez czarną ludność RPA .

Tytulowe " Wielbienie " Pana Boga , tutaj nie istnieje . Najwodoczniej jest to niedopatrzenie z strony twurców tej pieśni , lub jasnym dowodem iż Mary Mary , jest autorem zwodzicielskim . Jedyna Ewangelia jaka z tego płynie to Charyzmatyczna Wersja Ewangeli Sukcesu . Najprawodpodniej , powodem istnienia tego utworu , jest moment 2:18 - 2:28 .

Muzyka Chrześcijańska , musi być pozbawiona niepewnego przekazu , dziwynch porównań nie mających uzasadnienia w Biblii , jak porównywanie wiary do spożywania narkotyków czy do słów " będących jak siekiera waląca w łeb " . Nie jest dopuszczalne też aby nazywać chrześcijańską , która emanuje głośnym tonem o charakterze agresywnym , zarówno w sferze wokalnej , jak i muzycznej .

Skillet

Zepsuł muzyczny " Skillet " , promowany jako " chrześcijański " , postanowił stworzyć " chrześcijańską pieśń " , debiutującą na wszystkich listach CCN ( chrześcijańskiej muzyki ) . Pieśń ta nazwana została " Comotose " , co oznacza dosłownie pełną dawkę , doładowanie w kotekście narkomani od słowa Overdose .

Skillet_-_Comatose_(Lyrics)

Skillet - Comatose (Lyrics)

Motywem przewonim utworu oprucz okrzyków i głosności , jest motyw porównania potrzeby wiary do dziennej dawki narokotyków .

Teskt Pieśni Comotose :

" Comotose , nigdy nie mogę wstać bez pełnej dawki ( overdose ) CIEBIE !

Nie chce żyć ! Nie chce oddychać ! Chce mieć cię przy tobie ! Ty bierzesz ból który czuję ! Budzenie się z tobą nigdy nie było tak realne . Nie chce spać ! Nie chce śnić ! Ponieważ moje sny nie zaspokojają mnie na drodze której czynisz mnie czującym ! Budzenie się z tobą . "

Cała Pieśń została stworzona w tonie Agresywnym i bojowniczym , tak , że gdyby autorzy odśpiewali ją na dworze Cara , w ich kierunku poleciały by strzały z ostrej amuniacji z obawy przed wzywaniem ludności do rozruchów . Nie ma to nic wspólnego z Ewangelią i uwielbieniem Pana Boga .

Autorzy Pieśni przedstawiają w niej również idee , jakoby czlowiek wierzący mógł być pod wpływem demonów , śpiewając o " swoim demonach " . Jest to pogląd charyzmatyczny , nie Biblijny . Porównywanie relacji z Panem Bogiem do zarzywania narokotyków , jest błędne .

Tak zwane " chrześcijańskie zespoły " , są tak mądre , że karmią umysły młodych chrześcijan postawami " nie chcę żyć , nie chce oddychać " .

Family Force V

Love_Addict_-_Family_Force_5

Love Addict - Family Force 5

Znajdujący się na liście CCN " utwór chrześcijański " pod nazwą " Love Addict " - uzależniony od miłości , to rzekomy Chrześcijański utwór który nie ma sensu i nic poza agresją i bełkotem w takim stopniu , że uczciwym jest przypuszczenie że autorzy tej pieśni są uzależnieni od cywilnego więzienia w państwach świeckich .

Tak samo jak Kościół nie kradnie , aby dotrzeć z przsłaniem do złodzei , tak jak Kościół nie morduje , aby dotrzeć z przesłaniem do morderców , tak jak Kościół nie łudzi na cielesne pokuszenie przez prowokację cielesną w sposób umyslny aby dotrzeć do osób uzaelżnionych od reprodukcji ( chyba że to świadkowie Jehowy ) , tak samo muzyka chrześcijańska nie może upodabniać się do muzyki Gangsterskiej , aby dotrzeć do Gangsterów .

Advertisement