Benio123o pl Wiki
Advertisement

Witam tutaj pastor Gene Kim z San Jose Biblie Baptist Church, dobrze, dam wam wersety o zażywaniu narkotyków w Biblii. Są dwa powszechne fragmenty które są używane przez osoby zażywające marihuanę i inne narkotyki i są to rodzaju rozdział 1-wszy i 9-ty.

W których biblia mówi że możesz jeść każdą roślinę i każde ziele, ponieważ Bóg dał je nam na pokarm. Problem jest to że oni sami w to nawet nie wierzą, jeżeli naprawdę wierzysz że powinieneś spożywać każdy rodzaj rośliny to co z trującymi grzybami? Co z trującym bluszczem i tym podobnym?

Widzisz? Tu nie chodzi o spożywanie wszystkich rodzajów roślin które cię zabiją, to mówi o sposobie ich użycia. Zobacz na 2 Królewską 4:39-41, zobacz co zrobili z tym rodzajem rośliny:

I wyszedł jeden na pole, aby nazbierać jarzyn i natknąwszy się na dzikie pnącza, nazbierał z nich dzikich ogórków pełną swoją opończę, a przyszedłszy, wkroił je do kotła ze strawą, choć ich dotąd nie znali.

Więc ta osoba zebrała pnącza i wrzuciła je do kotła i zauważ że ten kocioł to „śmierć”. Werset 40: Potem rozlano to dla owych mężów, aby jedli. Zaledwie zaczęli jeść tę potrawę, krzyknęli: Śmierć w kotle, mężu Boży! I nie mogli tego jeść.

Widzicie? Zauważ że jest śmierć w tym kotle, tego rodzaju pnączy nie mogli jeść, zabawne że wspominają kocioł, śmierć w kotle, to zabawne jak ten kocioł jest uznany za śmierć w biblii, ale w każdym razie sednem jest to że nie każda roślina jest oczywiście jadalna.

Są takie które przyprawiają o śmierć i nie powinny być spożywane. Teraz, ten rodzaj rzeczy; Marihuana i inne narkotyki, co robią z twoim mózgiem? Zaślepia go, widzicie? I co Biblia mówi o tym? To jest uznawane za grzech.

Biblia mówi w Rzymian 12:2: A nie upodabniajcie się do tego świata, ale się przemieńcie przez odnowienie umysłu swego,

Więc ten werset mówi że musisz utrzymywać swój umysł przy życiu i nie powinieneś go umartwiać. W Tytusa rozdziale 2-gim że musimy być trzeźwego umysłu, Tytusa 2:12: Nauczając nas, abyśmy wyrzekli się bezbożności i światowych pożądliwości i na tym doczesnym świecie wstrzemięźliwie, sprawiedliwie i pobożnie żyli,

Wiesz co biblia mówi do młodych studentów którzy lubią umartwiać swoje umysły poprzez narkotyki? Werset 6: Młodzieńców także napominaj, aby byli trzeźwi; (Gdańska)

Widzicie? Więc nie powinniście zabijać komórek w swoim mózgu, powinieneś utrzymywać je przy życiu, innymi słowy jest to uznane za grzech w Biblii, w 1 Piotra 1:13: Dlatego okiełzajcie umysły wasze i trzeźwymi będąc, połóżcie całkowicie nadzieję waszą w łasce, która wam jest dana w objawieniu się Jezusa Chrystusa.

Więc zauważcie tutaj że powinniście utrzymywać swój umysł przy życiu a nie go umartwiać w 1 Piotra 1:13, Tytusa 2, Rzymian 12, oczywiście nie oznacza to że powinieneś jeść każdą roślinę, jeżeli naprawdę w to wierzysz to dlaczego w Biblii ich wszystkich nie jedzono? Ponieważ jest w nich śmierć.

I mamisz samego siebie jeżeli nie jesz zatrutych muchomorów, bluszczu i innych trujących ziół które cię zabiją. Więc idąc z pismem przez pismo znajdujesz właściwą interpretację, więc co mówi ona o narkotykach? Mówi że zabijają cię i są złe.

Advertisement