Benio123o pl Wiki
Advertisement

Gene Kim

Gene Kim

Witam tutaj pastor Gene Kim z San Jose Biblie Baptist Church, najwidoczniej Steven Anderson wściekł się na mnie za jeden z moich filmów w Youtube zatytułowanym „Steven Anderson okłamał cię i wierzy w uczynki dla zbawienia”.

Powiedział „ten człowiek jest kłamcą, nigdy nie powiedziałem że sodomia jest nieprzebaczalnym grzechem, jeżeli ten idiota myśli że to praca by nie być sodomią to jest prawdopodobnie sam jest, słowo na F...(„popieprzeńcem”), to nie jest pokusa normalnych ludzi.”

„Tak naprawdę nauczam że bycie sodomitą jest symptomem kogoś komu już dano potępiony, odrzucony umysł – Rzymian 1. Dla mężczyzny jest normalne nie posiadać żadnych pragnień łączenia się z drugim mężczyzną, Rzymian 1 wyjaśnia jak do tego doszło, przez odrzucenie Pana i dania im z tego powodu odrzuconego umysłu”

Mówi „po tym gdy ktoś się stanie sodomitą (uderzenie ręką w czoło) – czy on myśli że ktoś przypadkowo staje się sodomitą? Czas by ponownie przeczytać Rzymian 1, mówi nam o tym jak doszli do tego. Chrześcijanie nie są kuszeni przez homoseksualizm, jest to wstrętne dla nich.”

Dobrze, jest kilka problemów z tym stwierdzeniem od Stevena Andersona, pierwszym problemem, dobrze, powiedział że to nie „praca”, ale wierzy że w to co nazywa „pokutą z grzechów, lub przestaniem grzeszenia” że to praca – i wszyscy się z tym możemy zgodzić; jeżeli przestajesz palić, przestajesz myśleć o złych rzeczach, przestajesz przeklinać, to jest to praca, prawda?

Dobrze, więc gdy przestajesz grzeszyć i jest to praca, to wówczas homoseksualizm nie jest jednym z tych grzechów? Więc przypuszczam że homoseksualizm nie jest grzechem, tak? Oczywiście że jest to grzech wliczony w to.

Homoseksualizm jest częścią grzechu, więc gdy przestajesz grzeszyć co wlicza homoseksualizm, no dalej – to uczynki. Po drugie; jeżeli on mówi że sodomia nie jest nieprzebaczalnym grzechem ponieważ daje on te wszystkie semantyczne i techniczne wyjaśnienia

Więc pozwólcie mi uczynić to wszystko dla was prostym; grzech Rzymian 1:26-27, gdy Bóg poddał ich w potępiony umysł gdy mężczyzna zaczął pożądać drugiego i jako rezultat odrzucenia Boga i popełnienia innych grzechów i popadnięcia w ten stan, dobrze, więc gdy osiągniesz ten stan grzechu – czy to nieprzebaczalne?

Jeżeli jest to nieprzebaczalne to biblia kłamie w 1 Jana 1:7 że Krew Jezusa Chrystusa oczyszcza nas ze wszystkich grzechów, teraz – po trzecie; czy Bóg nie może odnowić tego co odebrał? Oczywiście że może.

Nawet Rzymian 1 w którym jest powiedziane że Bóg poddał ich w opatrzny umysł, to nie znaczy to że nie może ich przywrócić – oczywiście że Bóg może przywrócić to co poddał, zobacz na Rzymian 9 na przykład i spójrz na wszystkich większych proroków w starym testamencie.

W starym testamencie Bóg odtrącał Izraela ale zobacz na Rzymian 9 – to tymczasowe i Bóg przywróci ich. To tylko jeden przykład ale możecie zobaczyć na wiele innych. Po czwarte „jest niemożliwe dla chrześcijan by byli kuszeni przez najgorsze rodzaje grzechów”

Więc daj mi rozdział i werset na to. „O zbawiony chrześcijanin nigdy nie będzie kuszony przez homoseksualizm lub nigdy nie sprzeciwi się po tym jak został zbawiony” - o naprawdę? Więc nie możemy być kuszeni najgorszymi rodzajami grzechów? Daj mi rozdział i werset na to.

Oczywiście że to możliwe, ponieważ w czym on zawodzi w zrozumieniu jest to; oczywiście że możesz popełnić najgorszy rodzaj grzechów jak homoseksualizm, odrzucenie Boga lub inne rzeczy – nie natychmiast, to wymaga czasu, widzicie? Ale tak to wygląda, przez mały grzech rośnie on do większego grzechu, i nawet najgorszego rodzaju grzechu, widzicie to?

To jest to do czego prowadzi kuszenie. Tutaj jest jeden przykład, I Koryntian 5:1: Słyszy się powszechnie o wszeteczeństwie między wami i to takim wszeteczeństwie, jakiego nie ma nawet między poganami,

Więc jest tu seksualny grzech który nie jest normalny, jak homoseksualizm, to nie jest normalne zachowanie seksualne, więc tutaj jest jedno: mianowicie, że ktoś żyje z żoną ojca swego.

Widzicie? Kazirodztwo. Ale wiecie co biblia tutaj mówi? Mówi: Oddajcie takiego szatanowi na zatracenie ciała, aby duch był zbawiony w dzień Pański.

Więc w związku z tą poszczególną osobą która dopuściła się kazirodztwa w kościele, wiecie co biblia mówi? Biblia mówi że nawet jeżeli jego ciało zostanie oddane szatanowi to wciąż jego duch jest wciąż zbawiony.

Widzicie, tutaj jest problem; powodem dla którego nie jest to zmaganiem dla ciebie i mnie jest to że my nigdy nie doświadczyliśmy tego rodzaju grzechów które prowadzą do homoseksualizmu, ale wiele osób uzależnionych.

Nie wiecie jakie posiadają tło które sprowadziło ich do tego punktu w którym posiadają żądzę za innym mężczyzną – dlatego stało się to ich umysłowym problemem, widzicie?

Tutaj jest sedno; ja nigdy nie miałem problemu z heroiną, jest dla mnie łatwym nie być uzależnionych od heroiny, wiecie dlaczego? Ponieważ nigdy nie wszedłem w nawet małe grzechy jak palenie, picie które prowadziły by do cięższych narkotyków i aż do heroiny.

Tak samo jest z homoseksualizmem, nigdy nie przeszliście przez takie rodzaje grzechów które ostatecznie prowadzą do homoseksualizmu. Człowieku, jest błogosławieństwem widzieć homoseksualistów którzy mieli problem pożądania i naprawdę jak w tym dniu upamiętali się i przyjęli Chrystusa dla zbawienia.

Miałem jednego homoseksualistę który został zbawiony i po tym starał się sprowadzić do moich klas wszystkich innych ludzi, nawet nie do innych biblijnych klas i chciał by byli zaangażowani w studium biblijne, był podekscytowany, chciał być zaangażowany w kościele i śpiewać.

Miałem innego homoseksualistę który uczęszczał do mojego kościoła – on rozdawał utwory przeciwko homoseksualizmowi, odrzucał używania słowa „gej” - on naprawdę używał słowa sodomita i nawet „dziwak”, wygłaszał to na głos.

Tutaj jest sedno; tych twoje ludzi powiedzieli mi że nie mogli poradzić sobie z pożądaniem innych mężczyzn, ale co się stało – ponieważ ich chodzenia w duchu uzyskali na tym zwycięstwo, i takie jest sedno, dlatego jest ważne by stać się silnym w duchowym chodzeniu, ponieważ jeżeli nie będziecie to staniecie się słabi i słabsi i popadniecie w najgorsze rodzaje grzechów ciała.

I jest to bardzo łatwe dla ciebie i mnie którzy wzrośli o wiele bardziej w naszym duchowym chodzeniu w porównaniu z tymi homoseksualistami, z tego powodu jest bardzo łatwe dla nas mówić „my nie jesteśmy przez to kuszeni”

Ale tu jest sedno – jeżeli byłbyś w ich miejscu w którym nie miałeś od samego początku tej duchowej drogi, tej silnej duchowej więzi z Bogiem, to nie wiesz przez jakie grzechy ty i ja bylibyśmy kuszeni w naszym ciele.

I lepiej uważaj Anderson, ponieważ człowieku, nie chciałbyś zadzierać z tym ciałem i diabłem.

Advertisement