Benio123o pl Wiki
Advertisement

Oglądacie Moriel TV i Moriel Radio na żywo z Izraela z Jamesem Jacobem Praschem. Jakubie, zarówno ty i ja jesteśmy byłymi rzymskimi katolikami i jest wielu ludzi którzy zadają pytanie o stygmaty i o to czym to jest.

Domniema się że Franciszek z Asyżu miał te stygmaty, nie wiem czy ktokolwiek może to udowodnić ani że mogą, jedynie uznają że rzekomo tak było ale jest prawdopodobnie prawdziwe że tak zwany Ojciec Pio od późnego wieku 19-stego we Włoszech je posiadał.

I wszystkie rodzaje twierdzeń rzymskich katolików mówiących o nadnaturalnych mocach z tym związanych z nim po tym gdy je uzyskał – zrozummy coś o stygmatach; ilekroć pojawia się to jako fenomen który jest fizjologiczny lub cudowny lub inny, jeżeli nie jest on zgodny z pismem oraz jeżeli nie zwraca zawsze ludzi do Jezusa na podstawie pisma.

To te rzeczy Rzymsko Katolickich stygmatów nie są prawdziwe: w rzymskim krzyżowaniu wiemy z paleo-archeologii i wiemy z autopsji ludzi którzy zostali ukrzyżowani rzymskim sposobem, jak podczas badań całunu Turyńskiego.

Szczątki ukrzyżowanego człowieka przebitego przez kość kostki, I wiek po Chrystusie.

„Jezus... został oddany wam... i wy... zabiliście go przez przybicie Go do krzyża.”

To w rzymskim krzyżowaniu lub w każdym krzyżowaniu gdy następowało przebicie to nie było przebijane śródręcze, a przebijana była kość promieniowa aby utrzymać ciężar ciała ale także aby ciągle zwisało, ponieważ w rzymskim krzyżowaniu przepona nie mogła się poszerzać jeżeli ofiara nie mogła wyprzeć się w górę – to nawet nie było by możliwe z przebiciem śródręcza.

Więc cała ta rzecz nie ma żadnej filologicznych ani anatomicznych podstaw; jest to po prostu nonsens; w taki sposób Jezus nie został ukrzyżowany – nie noszą znamion Chrystusa.

Paweł mówił że nosi na ciele znamiona Chrystusowe ale najprawdopodobniej robił przez to odniesienie do w piśmie do znamion które pozostały na nim przez rzymskie biczowanie które pozostawiało ślady na ciele, były zaprojektowane tak aby rozrywać mięśnie z tkanki mięśniowej w ciele.

Więc powodowało to odsłonięcie tkanki kostnej w rzymskiej chłoście która pozostawiała taką osobę stale pokrytą bliznami jako rezultat rzymskiego biczowania – to jest to o czym Paweł nieomal że na pewno mówił gdy mówił że nosi znamiona Chrystusowe; nie były to stygmaty.

Stygmaty to po prostu rzymsko katolickie bzdury – to mistycyzm i nonsens, to nie prawdziwe, jeżeli coś takiego się dzieje to prawdopodobnie jest to związane z czymś fizjologicznym lub możliwie demonicznym, ale nie prowadzi to ludzi do biblijnego Jezusa w żadnym sensie.

I nie są to znamiona Chrystusa co jest absolutnie że Jezus nie został ukrzyżowany w taki sposób ani nawet nie mógł być tak ukrzyżowany poprzez śródręcze, przez dłonie, dziękuje wam bardzo za pytanie, nazywam się James Jacob Prasch. Niech Bóg was błogosławi.

Advertisement